شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
تشک برقی Soehnle comfort dou 680242
تشک برقی Soehnle comfort dou 680242

تشک برقی Soehnle comfort dou 680242

Soehnle Comfort Dou 680242 Electric Under Blanket

کد محصول:

comfort dou 680242

برند: زوهنل

از 0 رای

 تشک برقی

تحت لیسانس آلمان ، گارانتی 1 سال گارانتی تعویض زوهنل

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های تشک برقی Soehnle comfort dou 680242

- تشک برقی دو نفره

- کنترل حرارت فردی با دو کنترل کننده مجزا

- بالشتک نرم با پوششی که قابلیت تنفس و انتقال هوا دارد

- تامین گرما بسیار سریع در لحظه (60 وات در هر طرف)

- کنترل دما با 3 سطح

- صرفه جویی در انرژی با خاموش کننده خودکار پس از 3 ساعت

- صفحه نمایش عملکرد روشن با لامپ LED

- قابل شستشو در ماشین لباسشویی با آب 30 درجه

- طول کابل: 2.5 متر

- اندازه: 150 ×140 سانتی متر

 

مروری اجمالی بر تشک برقی Soehnle comfort dou 680242

تشک برقی Soehnle comfort dou 680242 در سایز 140*150سانتیمتر، دونفره و قابل شستشو بوده و از آنجایی که مجهز به سیستم خاموشی خودکار پس از 3 ساعت است، دارای ایمنی مناسبی می باشد. این تشک برقی بسیار قدرتمند دارای 3 درجه بندی گرمایی بوده و کاربر بنا به دلخواه خود می تواند از این درجه بندی استفاده نماید. همچنین این تشک زوهنل دارای صفحه نمایش LED برای نشان دادن میزان حرارت تشک و کنترل دما می باشد. این تشک برقی زیبا ، دارای بالشتک نرم و با کیفیتی است که قابلیت انتقال هوا دارد. این مدل تشک برقی زوهنل دارای دو کنترل مجزا برای کنترل حرارت به میزان دلخواه برای هر یک از کاربران می باشد. مجهز به سیستم گرمایشی سریع می باشد که هر طرف تشک را به سرعت با توان 60 وات گرم می کند. تشک برقی گرمایی برای استفاده از منافع گرما درمانی در کاهش درد های ناحیه کمر، بخصوص رفع اسپاسم های عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید تشک برقی

تشک برقی، تشک یا تشکچه ای می باشد که درون آن المنت های برقی برای تولید گرما وجود داشته و از آن برای گرم کردن مداوم و یکنواخت نقطه ای بدن و گرما درمانی استفاده میگردد. استفاده از تشک گرمایی به کاهش درد های مزمن و بهبود آسیب های وارده در ناحیه پشت بدن کمک نموده ودر کاهش علائم آرتروز مفید و موثر می باشد. استفاده از تشک برقی در فصل زمستان بسیار معمول بوده و به افراد مسن جهت جلو گیری از خشکی بدن هنگام بلند شدن از خواب و گرم بودن بستر هنگام ورود به آن و همچنین داشتن خواب مناسب تر کمک مینماید.

از فواید تشک برقی می توان کاهش درد های عضلانی، کمک به بهود آسیب های ناحیه پشت، رفع گرفتگی عضلات پشت و کمر، گرم نمودن بستر قبل از ورود، کاهش دردهای آرتروز، کمک به بهبود سینوزیت، رفع خشکی عضلات در صبح و همچنین بهبود گردش خون را نام برد.

 

فروشگاه شهر سلامت با عرضه انواع تجهیزات پزشکی و سلامتی خانگی از جمله انواع تشکچه گرمایی در برندهای معتبر بازار می باشد و با ارایه لیست قیمت تشک برقی که کاملا به روز شده است و ارایه مشاوره های لازم توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین مارک تشک برقی متناسب با نیاز و بودجه تان راهنمایی می کند.

 

برای مشاهده انواع تشک برقی از لینک زیر بازدید فرمایید.

تشک برقی

مشخصات فنی

تشک برقی Soehnle comfort dou 680242

مشخصات کلی
مشخصات فنی
دیگر ویژگی ها

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.