شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
صندلی ماساژور پرایری ولف RK 2626
صندلی ماساژور پرایری ولف RK 2626

صندلی ماساژور پرایری ولف RK 2626

Massager RK 2626

کد محصول:

RK 2626

از 0 رای

پرایری ولف

صندلی ماساژور

ساخت تایوان و یکسال گارانتی ، ارسال رایگان

 

 

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های صندلی ماساژور پرایری ولف

نواحی ماساژ:در این صندلی قسمت های بالا تنه شامل شانه ،گردن ،کمر، ساعدها، مچ و انگشتان دست و نواحی پایین تنه شامل ران ها، ساق ها،مچ پا،کف پا و انگشتان ماساژ داده می شود.

ابزار ماساژ: در این صندلی کیسه های هوا ، با ماساژ فشاری ، نواحی متخلف بدن را به طور حرفه ای ماساژ می دهد . نوع دیگر ماساژ ماساژ ویبره ای می باشد. ترکیب ماساژ ویبره و فشاری تجربه ای لذت بخش از یک ماساژ حرفه ای را ارایه می دهد .

تنظمیات ماساژ: قابلیت تنظیم صندلی ماساژ از لحاظ نوع ماساژ، موضع ماساژ ، سرعت ماساژ و ویبره و هم چنین مدت زمان ماساژ بین10تا 30 دقیقه قابل تعیین است. سرعت ویبره و شدت ماساژ فشاری قابل تنظیم است.

تنظمیات صندلی: زاویه تکیه گاه صندلی قابل تغییر است ، هم چنین زاویه پاها نیز تغییر می کند، به طوری پاها بالاتر از تکیه گاه قرار می گیرد و این حالت به بهبود گردش خون کمک می کند. این مبل دارای یک بالشتک اضافی به منظور قرار گرفتن در سکوی زیرپایی است. قابلیت ایجاد حالت خوابیده به منظور راحتی هر چه بیشتر کاربر وجود دارد.

کنترل :این صندلی ماساژ به صورت دستی و اتوماتیک قابل کنترل است.این دستگاه دارای 3 برنامه ماساژ خودکار است. مبل ماساژور مجهز به صحفه نمایشگر LCD است و تنظمیات صندلی ماساژ در این صحفه قابل مشاهده است . اطلاعات مربوط به مراحل ماساژ،نوع ماساژ،موضع ماساژ،سرعت ماساژ،شدت ماساژ،میزان خم شدن پاها و زاویه تکیه گاه ، فعال بودن ویبراتور و شدت فشار کیسه های هوا نمایش داده می شود.

فواید صندلی ماساژور: استفاده از صندلی ماساژور خستگی بدن را بعد از یک روز سخت کاری برطرف می کند ،باعث رفع درد و گرفتگی ماهیچه ها می شود. هم چنین باعث برگداندن آرامش و رفع استرس می شود. استفاده از دستگاه باعث بهبود کارایی اندام های داخلی می شود.

مشخصات فنی:این صندلی ماساژ 80 کیلوگرم وزن دارد. به راحتی قابل جابه جا شدن می باشد.برق مصرفی آن 220 وات است.

انواع صندلی ماساژور و لیست قیمت صندلی ماساژور در شهر سلامت ارایه می شود. مشتری عزیز می توانید با مقیاسه مشخصات و بهره گیری از مشاوره کارشناسان شهر سلامت ، بهترین صندلی ماساژور را متناسب با نیاز و بودجه تان انتخاب کنید.

گارانتی شهر سلامت

مشتری عزیز برای آگاهی از شرایط فروش اقساطی صندلی ماساژور و دریافت مشاوره خرید صندلی ماساژور با شماره های 02166595990 و 02188246173 تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی

صندلی ماساژور پرایری ولف RK 2626

مشخصات کلی

نام برند

ولف

گارانتی

گارانتی شرکتی

مشخصات فنی

ماساژ کف پا

ماساژ مچ و ساق پا

ماساژ زانو

ماساژ ران پا

ماساژ کمر

ماساژ شانه و کمر

ماساژ دست

تکنیک ماساژ فشاری

تکنیک ماساژ شیاتسو

ماساژور ویبره ای

ماساژور غلطکی

مدیریت زمان

مدیرت قدرت ماساژ

ماساژ دو بعدی

ماساژور سه بعدی

گرما درمانی

مغناطیس درمانی

برنامه ماساژ اتوماتیک

ماساژ در حالت بی وزنی

تغییر زوایه بخش ماساژور پا

تعداد برنامه ماساژ اتوماتیک

6

توان دستگاه

220 وات

صفحه کنترل

پخش موسیقی

ماساژور 4 بعدی

دیگر ویژگی ها

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.