ماساژور گردن و شانه چیست و منافع آن کدام است

هیچ چیز بدتر از درد در شانه ها، گردن و سر وجود ندارد. دستگاه ماساژور گردن برقی برای از بین بردن استرس و درد در عضلات شمابسیار مفید است. ماساژ باعث افزایش گردش خون و جلوگیری از سردرد همچنین رفع اسپاسم عضلات میگردد و درصورتیکه به طور مداوم از آن استفاده کنید تا درد را به مقدار قابل توجه ای کاهش میدهد. متاسفانه ارزش خرید یک ماساژور گردن را هنگام دریافت نتایج آن می بینید و احساس می کنید و قبل از آن به این فکر میکنید که چرا باید پول خود را بابت خرید یک وسیله تجملی پرداخت کنید ولی پس خرید قطعا تهیه آن را به تمامی عزیزان خود توصیه میکنید.

ماساژ به موارد زیرکمک می کند:

  • تسریع بهبود عضلات
  • درد عضلانی را کاهش دهید
  • ضربان قلب منظم مینماید
  • انعطاف پذیری را افزایش دهید
  • افزایش گردش خون
  • کیفیت خواب بهتر را بهبود میبخشد

مزایای داشتن یک ماساژور گردن و شانه

بزرگترین مزیت خرید یک ماساژور برقی یا دستگاه ماساژور آن است که به راحتی در حریم خصوصی خانه ، شما با آن می توانید به آسانی مناطقی از بدن که دسترسی به آن دشوار است از جمله پشت و گردن گردن خود به راحتی ماساژ دهید. حتی به عنوان یک ماساژور حرفه ای، دستگاه ماساژور یک وسیله اضافی برای ماساژ کامل بدن است و شما با آن میتوانید لذت دریافت ماساژ را خود و دیگرا چندین برابر کنید.

استفاده از یک ماساژور الکتریکی بسیار راحت است و میتوان آن را به طور خودکار تنظیم نمود. این دستگاه ها به شما قابلیت مدیریت شدت و سرعت ماساژ را میدهند تا کاربر با توجه به نیاز های خود آن را تنظیم نماید و دستگاه به طور خودکار بعد از محدودیت زمانی که شما انتخاب می کنید خاموش می شوند. هنگام مسافرت میتوانید آن را با خود حمل کنید، یا حتی در محل کار از آن استفاده کنید، از یک ماساژور گردن و شانه میتوانید ایستاده و نشسته استفاده کنید و همیشه با برنامه شما منطبق میباشد همچنین میتوان از این دستگاه برای ماساژ دیگر اعضا بدن مانند کمر و پا استفاده کرد

هنگامی که شما درد عضلات ، اسپاسم عضلانی، یا هر نوع گردن و شانه درد، که ناشی فعالیت های روزانه مانند رانندگی ، پشت میز نشینی ، ورزش و فعالیت های روزانه و یا موقعیت بد در هنگام خوابیدن دارید ، استفاده از ماساژور گردن ، قطعا به شما کمک می کند تا به طور کامل این درد را کاهش دهید یا از بین ببرید.

انواع ماساژ گردن

خرید ماساژور گردن و شانه

ما در اینجا ویژگی های یک ماساژ فوق العاده را مورد بحث قرار می دهیم:

  • توانایی و تعداد سطح متغیر سرعت و شدت برای سفارشی کردن تجربه شما
  • روش و تکنیک ماساژور برای از بین بردن درد شانه و گردن
  • درک آنچه باعث مشکلات است
  • نوع پانل کنترل، دسته بندی موقعیت، گره های ماساژ و سیم برق
  • لوازم جانبی و همراه دستگاه مانند : آداپتور ماشین

ماساژور گردن برای ماساژ را در مناطق مختلف از تکنیک های ، ارتعاش فشرده، چرخش Shiatsu ضربه ای و ماساژ گرما و نرم کننده هاستفاده میکند .

انواع ماساژور:

     ماساژ چرخش شیاتسو -Shiatsu Massage –

     ماساژ ویبره Vibration Massage

     ماساژ ضربه ای یا کوبشی Percussion Massage

     ماساژ با گرما Massage with heat

     ماساژ ورز دادن Kneading Massage

مردم در ماساژور گردن / شانه به دنبال چه چیزی هستند ؟

هر کسی که از درد و اسپاسم عضلات گردن و شانه رنج می برد، دو چیز را می خواهد:

   1- درد را متوقف نماید

اصلی ترین درخواست هر کاربر ازدستگاه ماساژور کاهش درد است ، همچنین توقع در استفاده از ماساژور، آرامش، آسایش، و سلامت را به همراه بیاورد

بیشتر درد های ناشی از استرس ممکن است در عرض چند روز یا چند ساعت هنگامی که علت به طور مداوم تکرار نشود، از بین برود. کشش، تمرین و ماساژ روش خوبی برای کاهش درد است.

۲- کاهش هزینه و مدیریت زمان

هنگامی که شما یک ماساژور شانه و گردن خوب را پیدا می کنید، می توانید دریافت خدمات از متخصص ماساژ را متوقف کنید و پول و زمان را صرفه جویی کنید.

ماساژور گردن دارای سیستم گرما درمانی

این دستگاهها ماساژ حرارتی را باسیستم مادون قرمز گرما را فراهم می کنند که بسیار آرام بخش میباشد و درد را به شدت کاهش می دهد و ماهیچه ها را آرام می کند. آنها معمولا قابل حمل هستند و دارای سر های دوار و قابل تنظیم هستند که شما را با یک ماساژ شیاتسو مفید برای عضلات درد و درد گردن مواجه می کند.

شیطوسی روش ماساژ ژاپنی است که با استفاده از انگشت شست، کف دست و آرنج انجام می شود. با استفاده از حرارت مادون قرمز، دستگاه ماساژور گردش خون را در ناحیه گردن و شانه بالا می برد و با تقلید و باز سازی روش سنتی ماساژ ژاپنی ، بدن را بهبود می بخشد. در این دستگاهها توپ های تعبیه شده در دستگاه ممکن است ناراحتی ایجاد کنند، اما آنها یک ماساژ واقعی را تقلید می کنند که می تواند به همان اندازه ناراحت کننده باشد که انگشتان دست یک درمانگر باشد.

مقایسه ماساژ ضربه ای و لرزشی

کوبه ای – به جای ارتعاش برای ماساژ شدید و عمیق از ایجاد ضربات به بدن استفاده مینماید و معمولا برای پشت و پاها استفاده می شود

لرزشی -ارتعاش با گرما، عضلات خفیف را تحت تاثیر قرار می دهد همچنین ارتعاش تحریک کننده عضلات اسپاسم شده در گردن، شانه ها و پشت سر می باشد.

به نظر می رسد هنگامی که از درد رنج می برید، شما باید ماساژور مناسب را پیدا کنید.

شما ممکن است دارای یک آسیب دیدگی که ناشی از یک تصادف اتومبیل باشید یا دچار گرفتگی شدید عضلات گردن شده باشید ، شاید روز کاری سختی را شما خانه، مزرعه، کارخانه یا اداره گذرانده و به شدت تحت استرس های عصبی باشید ، بدانید که با هر دلیلی که برای درد در گردن و شانه شما وجود داشته باشد ، ماساژ دهنده های گردن و شانه می تواند درد شما را با استفاده از گرما، ارتعاش و توپ های ماساژ شیاطیو با شبیه سازی حرکاتیک درمانگر واقعی ماساژ کاهش دهد. این دستگاهها بسیار ساده عمل می کنند و امداد رسانی فوری را فراهم مینمایند.

ماساژور تفنگی هم میتواند با توجه به ضرابات بسیار سبکی که به عضلات وارد میکند برای انجام یک ماساژ خوب در ناحیه شانه و گردن مفیدباشد

گرما و ارتعاش کار بسیار خوبی در تخلیه تنش و استرس از عضلات انجام خواهد داد. Shiatsu ماساژ شیاتسو عمیق تر کار می کند علاوه بر افزایش گردش خون و ماساژ عمقی عضلات باعث آرامش میگردد؛ با این حال، این نوع ماساژ ممکن است برای برخی افراد خیلی قوی باشد. ضمنا ماساژ دهنده های گرما دارای تنظیمات مختلف دما (کم، متوسط ​​و زیاد) هستند.

چرا از یک ماساژور گردن استفاده کنید

این ها دستگاه های عالی برای استراحت و تجربه لذت بردن از ماساژ در اینحال برای ازبین بردن درد هستند و کاربر با استفاده از ان در هر زمان و هر مکان با هزینه ای بسیار کم و بدون نیاز به اخذ قرار و تنظیم زمان ، میتواند به آرامش دست یابد این دستگاهها و ماساژ دهنده ها بر روی نقاط فشار و نقاطی قرار می گیرند که معمولا درد را به پایان می رسانند و بسیاری از دستگاه های ماساژ شامل تمام سه عمل گرما، ارتعاش و شیاتیو هستند که لذت وصف ناپذیری را برای شما ایجاد مینماید .

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.