شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
صندلی ماساژور کامفورت R860G
صندلی ماساژور کامفورت R860G

صندلی ماساژور کامفورت R860G

comfort R860G Massage chair

کد محصول:

R860G

برند: comfort

از 1 رای

کامفورت

صندلی ماساژور حرفه ای

مبل ماساژ کامفورت comfort  مناسب برای استفاده در منزل با 18  ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ،ارسال رایگان

 

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های صندلی ماساژور کامفورت R860G

برنامه ماساژ: روش های ماساژ عبارتند از ضربه ای ، شیاتسو و کششی که یک ماساژ کاملا حرفه ای را شبیه سازی می کند و قسمت های مختلف بدن از جمله سر و گردن، شانه ، نشیمنگاه ،دست و پا را ماساژ می دهد. این دستگاه مجهز به ماساژ غلطی در ناحیه پشت و کمر می باشد. ماساژ کف پا نیز از نوع غلطکی می باشد.

کیسه های هوا: این دستگاه مجهز به 60 کیسه هوا در قسمت های مختلف بدن است.کیسه های هوا در قسمت سرشانه،نشیمنگاه و ساق پا می باشد . ماساژ توسط کیسه های هوا باعث رفع خستگی و گرفتگی عضلات می شود.

تنظیمات ماساژ: شدت ماساژ قابلیت تنظیم دارد . دستگاه مجهز به ریموت کنترل است و تنظمیات صندلی ماساژور به کمک آن انجام می شود.

گرم کن : مبل ماساژور مجهز به گرم گن پشت است و با خاصیت گرما درمانی باعث افزایش گردش خون ، دور شدن اسید لاکتیک و در نتیجه برطرف شدن درد و گرفتگی عضلانی می شود.

ماساژ سه بعدی: این مبل ماساژور مجهز به ماساژ 3D است و حرکات ابزارهای ماساژ طیف وسیع تری نسب به حالت عادی دارد و باعث نفوذ بهتر و موثرتر ماساژ به ماهیجه ها می شود.

اسکن بدن: دستگاه قابلیت اسکن بدن و ثبت ابعاد و توده بدنی هر فرد را دارد و میزان فشار و شدت ماساژ را به صورت هوشمند متناسب با ابعاد بدنی کاربر تطبیق می دهد.

حالت بی وزنی : در این حالت بدن کاربر در وضعیتی مشابه فضانوردان و در حالت بی وزنی قرار می گیرد و ماساژ آرامش بخشی دریافت می کند.

تنظمیات صندلی ماساژور: امکان تغییر زاویه پشتی ماساژ و تغییر حالت صندلی ماساژ به صورت خوابیده و به سمت جلو و عقب وجود دارد. هم چنین امکان متناسب شدن ماساژور با طول پا و قد کاربر وجود دارد.

ابعاد صندلی ماساژور :128*75*96 سانتیمتر است .

گارانتی شهر سلامت

مشتری عزیز جهت دریافت مشاوره خرید صندلی ماساژور و آگاهی از شرایط فروش اقساطی صندلی ماساژور با شماره 02166595990 تماس حاصل فرمایید.

خرید ماساژور ارزان

خرید اینترنتی و آنلاین انواع صندلی ماساژور ارزان با قیمت مناسب در فروشگاه شهر سلامت فراهم است ، ما تلاش میکنیم بهترین و ارزان ترین قیمت صندلی ماساژور را از برترین برندها به مشتریان عرضه خواهد کرد ،کارشناسان ما آماده است ، بهترین گزینه را متناسب با نیاز و بودجه تان به شما معرفی نماید .

مشخصات فنی

صندلی ماساژور کامفورت R860G

مشخصات کلی

نام برند

کامفورت

گارانتی

24 ماه

مشخصات فنی

ماساژ کف پا

ماساژ مچ و ساق پا

ماساژ زانو

ماساژ ران پا

ماساژ کمر

ماساژ شانه و کمر

ماساژ دست

تکنیک ماساژ فشاری

تکنیک ماساژ شیاتسو

ماساژور ویبره ای

ماساژور غلطکی

مدیریت زمان

مدیرت قدرت ماساژ

ماساژ دو بعدی

ماساژور سه بعدی

گرما درمانی

مغناطیس درمانی

برنامه ماساژ اتوماتیک

ماساژ در حالت بی وزنی

تغییر زوایه بخش ماساژور پا

تعداد برنامه ماساژ اتوماتیک

6

صفحه کنترل

پخش موسیقی

ابعاد دستگاه

128*75*96 سانتیمتر است .

ماساژور 4 بعدی

دیگر ویژگی ها
  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    5
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    5

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.