بالش طبی برای گردن درد

بالش طبی در کاهش فشار وارده به قسمت فوقانی ستون فقرات و مهره‌های گردن و کاهش کشیدگی‌های ستون مهره‌ها بسیار موثر می‌باشد. همچنین این نوع بالشت باعث حفظ انحنای طبیعی ستون مهره‌ها و حفظ پوزیشن مناسب سر نسبت به بدن می‌شود. این نوع بالشت‌ها در مواردی که فرد دارای دیسک کمر، آرتروز گردن و یا ناراحتی‌های ستون مهره‌ها است، بسیار کمک کننده و موثر می‌باشند.

همان طور که می‌دانید خوابیدن بر روی یک بالشت نامناسب، سلامتی جسمی شما را به خطر می‌اندازد. بالش غیر استاندارد ممکن است باعث بروز بیماری‌های آزار دهنده‌ای مانند بی‌حسی شانه و بازو، خُرخر کردن در هنگام خواب و تشدید سردردها در فرد شود. برای جلوگیری از بروز این مشکلات و همچنین جلوگیری از درد کمر و گردن استفاده از یک بالش طبی ،بهترین روش برای درمان این مشکلات به شمار می‌آید.

شسی

بهتر است بدانید که بالش طبی به دو دسته‌ی اصلی فوم‌‌دار و بادی تقسیم‌بندی شده‌اند و در بازار موجود می‌باشند. لازم به ذکر است که استفاده از نوع فوم‌دار توسط متخصصان، بیشتر به بیماران توصیه می‌شود؛ و بالشت بادی بیشتر برای داخل ماشین و مسافرت مناسب و پرکاربرد است.

بالشت طبی

مزیت‌های استفاده از بالشت طبی برای گردن درد

امروزه گردن درد به دلیل فرم غیر صحیح نشستن افراد و کاهش فعالیت های جسمی به شکل عجیبی افزایش پیدا کرده است. این مسئله مشکلات متعددی به همراه خواهد داشت که شایع‌ترین آن به هم خوردن خواب شخص است. این بی‌نظمی در خواب ممکن است به دلیل فشار آمدن به شانه یا عدم توجه کافی به ستون فقرات باشد.

بهتر است بدانید که گردن درد چه خفیف باشد و چه مزمن نیاز به درمان دارد. از این رو استفاده از یک بالشت مناسب در کنار مراقبت‌های پزشکی، بهترین روش برای رفع درد گردن به شمار می‌آید. بالشت طبی با طراحی بسیار مناسبی که دارد برای درمان گردن درد به کاربرده می‌شود و استفاده از آن برای بیمار نتایج چشمگیری را به دنبال خواهد داشت. در واقع امروزه بالشت‌های مختلفی برای رفع درد گردن طراحی و عرضه می‌شوند.

بالشت طبی گردن درد

این بالشت‌ها شامل بالشت هوشمند فوم‌دار، بالشت طبی آرتروز گردن، بالشت محافظ گردن و بالشت مخصوص انقباض عضلات گردن می‌باشند. لازم به ذکر است که استفاده از این نوع بالشت‌ها مانع از بروز هر گونه مشکل در شکل ستون فقرات مانند گودی کمر و یا خم شدن ستون فقرات می‌شوند. همچنین استفاده از بالشت طبی با قرار دادن سر شخص در وضعیتی مناسب نسبت به ستون فقرات او از بروز درد و ناراحتی در ستون فقرات به طور قابل توجهی جلوگیری می‌کند.

فواید بالش طبی

همچنین استفاده از این نوع بالشت‌ها به دلیل هوشمند بودن و جنس نرمی که دارند به طور چشمگیری از چروک شدن پوست صورت شما جلوگیری می‌کنند. همچنین به دلیل مواد خاصی که در ساخت آن‌ها به کار رفته است ضد آلرژی بوده و از بروز مشکلات پوستی در شخص جلوگیری می‌کند.

استفاده از بالش طبی باعث می‌شود گردن و سر شخص در بهترین وضعیت خود قرار داشته باشند و به همین دلیل دیگر دچار گردن درد نخواهید شد. استفاده از این نوع بالشت به طور قابل توجهی باعث بهبود کیفیت خواب شما می‌شود و بعد از بیدار شدن دیگر احساس کوفتگی، درد و خستگی نخواهید کرد. از دیگر مزیت‌‌های این نوع بالش می‌توان به جلوگیری از تعرق زیاد در هنگام خواب اشاره کرد.

زیرا جنس این نوع بالشت‌ها از پلی اورتان بوده و ساختمان آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که دارای انحنا و شیار می‌باشد. نکته جالب توجه این جاست که این نوع بالشت‌ها قابل شستشو بوده و طول عمر بالایی دارند.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.