مزایا و خواص ماساژ شانه و گردن برای بدن

مزایای بهره گیری از یک ماساژ حرفه ای در ناحیه شانه و گردن بر هیچ کس پوشیده نیست و افراد بسیار کمی در دنیا هستند که ماساژ شانه و گردن را توسط یک ماساژور حرفه ای نپسندند و از آن لذت نبرند . ماساژ گردن چه توسط یک فرد ماساژور ارائه شود و چه توسط یک دستگاه ماساژور شانه و گردن میتواند به سلامت عمومی شما کمک نموده و باعث افزایش انرژی و کاهش سریع خستگی در فرد شود .

مزایای ماساژ گردن

برای پشت، شانه ها، بازو ها، و سر!

ماساژ گردن شامل عضلات گردن و شانه است،وبرای کسانی که از سردرد ، فشار چشم، میگرن، سینوزیت و درد مزمن گردن رنج می برند و به دنبال رفع اسپاسم در عضلات این ناحیه و کاهش سریع خستگی بدن هستند مفید است.

مزایای ماساژ برای گردن!

تکنیک های که در برای ماساژ شانه ها، گردن استفاده میشود می تواند برای درمان درد بیماری های مانند TMJ، و کشیدگی عضلات یا مجروح ، اسپاسم عضلات استفاده شود .

درمان اغلب بوسیله مجموعه ای از حرکات با استفاده از انگشتان دست، کف دست و مشت ها انجام میپذیرد (البته این عمل در دستگاه ماساژور گردن برقی معمولا بوسیله گره های یا مهره های شیاتسو انجام میشود) در صورتی که التهاب در عضلات گردن ظاهر شود یک درمانگر ممکن است از سنگهای ماساژ صاف گرم یا سرد برای تسکین درد در عضلات استفاده کن،.

درد گردن می تواند ناشی از التهاب، سر و صدا، خواب در موقعیت اشتباه ، مطالعه طولانی ، کار زیاد یا فقط یک حرکت ناگهانی اشتباه بوجود بیاید . این اتفاق می تواند بسیار دردناک باشد با استفاده از مزایای سنگ های سرد، همراه با ماساژ و سنگ گرم درد گردن کاهش یافته عضلات با شل شدن از فشار بر کانال های عصبی میکاهند و بدین صورت درد کاهش میابد.

به طور معمول، درمان با ماساژ شانه، کول و پشت سر شروع می شود. این کار در نهایت شامل فشار عمیقتر، معمولا در پایه جمجمه ادامه میابد . در این روش از تکنیک های برای گرم کردن عضلات و افزایش جریان خون به عضلات استفاده می شود و به آنها کمک می کند تا با انبساط و شل شدن فشار را بر روی کانال های عصبی کم شود . این ممکن است شامل گرفتن آرام و نگه داشتن عضلات برای چند ثانیه در یک زمان هم باشد.

نشستن بر روی صندلی ، راه خوبی برای ماساژ گردن به صورت منظم است، اگر دسترسی به یک درمانگر یا یک ماساژور حرفه ای داشته باشید که به صورت علمی از یک آکادمی معتبر مدارک معتبر ماساژ را کسب کرده باشد بسیار خوب است . در غیر اینصورت میتوانید از دستگاه های ماساژور گردن برقی یا مکانیکی مانند ماساژور گردن و شانه آی رست irest مدل sl-d180 که امکان ماساژ گردن و شانه را برای شما فراهم میکند استفاده بفرمایید.

ضمنا گاهی اوقات ضعف موضع عضلات ناحیه گردن میتواند باعث ایجاد مشکلتی شود و پزشک ممکن است از شما بخواهد تمرینات کششی را در طول روز انجام دهید.که میتواند این تمرینات درست مانند استفاده از سنگ های سرد و گرم، به کاهش تنش در عضلات شما کمک نماید. اما اگر احساس می کنید که عضلات شما دارای التهاب است ، استفاده از یک بسته یخ بهترین است.

از کیسه یخ در فواصل ۱۵ دقیقه استفاده کنید تا از آسیب پوست جلوگیری شود.

اگر علاوه بر درد در ناحیه گردن در معرض درد یا سوزش در دست یا سایر نقاط هستید، باید با پزشک خود مشورت کنید.

دستگاه ماساژور گردن

مزایای ماساژ گردن :

  • رفع گرفتگی عضلات
  • کاهش تنش در شانه و گردن
  • بهبود گردش خون
  • کمک به درمان کشیدگی عضلات
  • تقویت عضلات گردن
  • کاهش درد های مزمن ناحیه سر و گردن
  • رفع خستگی و افزایش انرژی
  • آرامش بخش
ماساژور گردن

شما میتوانید برای بازدید از محصولات مرتبط با ماساژ شانه و گردن از لینک زیر استفاده نمایید

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.