نکات مفید برای انتخاب صندلی ماساژور

دانستن نکاتی برای انتخاب صندلی ماساژور می تواند کمک زیادی را در خرید صندلی ماساژور نماید. داشتن یک وسیله ی برقی که شما را از خستگی های روزمره و تنش ها دور کند، می تواند آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان آورد. در این زندگی پر تنش که اغلب افراد استرس و اضطراب زیادی را به طور روزانه تجربه می نمایند، داشتن و خرید یک صندلی ماساژور می تواند کمک زیادی به آرام تر شدن نماید. در این مطلب به بررسی نکته های مفید برای انتخاب صندلی ماساژور می پردازیم.

ماساژ یک انتخاب عالی برای آرام شدن

ماساژ درمانی یکی از قدیمی ترین روش ها برای تسکین و درمان دردها می باشد. فشار، کشش، لغزش و حرارت از جمله ابزارهایی هستند که در انجام ماساژ باعث آرام تر شدن بدن و عضلات می گردند. در چین و یونان باستان از ماساژ برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می نمودند. ماساژ سنگ، ماساژ ارتعاشی و انواع مختلف ماساژ با به کارگیری روش ها و تکنیک های مختلف انجام می گردد. در چین باستان ماساژ به همراه طب سوزنی انجام می شد و از این روش بیماری های زیادی را درمان می نمودند.

ماساژ سبب گردش بهتر جریان خون در بدن می شود. در صورتی که جریان خون بهتر و بیشتر باشد، گرفتگی عضلات رفع شده و فرد احساس راحتی بیشتری می کند. بهبود عملکرد مغزی، خواب راحت، آرامش و راحتی از جمله مزیت های ماساژ می باشد. این موضوع سبب از بین رفتن سلول های پیر شده و باعث تجدید سلولی می گردد. بنابراین دانستن نکته های مفید برای انتخاب صندلی ماساژور و خرید آن می تواند فواید بسیاری برای سلامتی بدن داشته باشد.

نکته های مفید برای انتخاب صندلی ماساژور

در انتخاب یک صندلی ماساژور مناسب حتما باید به تکنولوژی استفاده شده در صندلی دقت کنید. در ابتدا صندلی های ماساژور دو بعدی اختراع شدند. این صندلی ها با داشتن گوی و غلتک به صورت افقی و عمودی بدن را ماساژ داده و باعث تسکین عضلات می گردند. در حال حاضر صندلی های سه بعدی به بازار آمده است که مانند یک ماساژور حرفه ای عمل می نمایند. در هنگام خرید حتما باید به این مورد توجه داشته باشید تا انتخاب بهتر و آگاهانه تری انجام دهید.

در صندلی های دو بعدی یک ماساژ یکنواخت بر روی بدن افراد انجام می شود و همه ی افراد یک نوع ماساژ دریافت می نمایند. اما در صندلی های سه بعدی کیسه های هوایی وجود دارد که بر اساس وزن و بدن فرد تنظیم می گردد. همین ویژگی باعث می شود تا ماساژ صندلی های سه بعدی ماساژی حرفه ای تر باشد.

انتخاب صندلی ماساژور

در هنگام خرید حتما باید به نکته های مفید برای انتخاب صندلی ماساژور توجه نمایید. بررسی کردن تکنولوژی موجود در صندلی یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب صندلی ماساژ می باشد. بنابراین قبل از خرید حتما درباره ی این موضوع تحقیق کنید.

یکی دیگر از نکته های مفید برای انتخاب صندلی ماساژور داشتن برنامه اتوماتیک و خودکار است. معمولا در صندلی های ماساژ پیشرفته چندین برنامه ماساژ وجود دارد. به طور مثال ماساژی که برای یک ورزشکار مناسب است، نباید توسط یک فرد سالمند استفاده شود و یا افرادی که دارای مشکلات جسمی و نخاعی هستند باید از یک برنامه ماساژ متفاوت استفاده کنند. این مورد حتما باید در هنگام خرید مورد بررسی قرار گیرد. وجود برنامه های متنوع بر روی صندلی می تواند باعث افزایش کاربری آن شود.

دیگر نکات مهم برای خرید یک صندلی ماساژور

اگر به دنبال تسکین و درمان دردهای مفصلی و عضلانی خود هستید یک صندلی ماساژ مغناطیس دار را خریداری نمایید. وجود طول موج های خاص در صندلی می تواند دردهای مفصلی و عضلانی را به طور بسیار زیادی کاهش دهد. بیماری هایی مانند روماتیسم و آرتروز با استفاده از این مغناطیس بهبود می یابند. یکی از نکته های مفید برای انتخاب صندلی ماساژور وجود اشعه های مغناطیسی در آن است. در صورتی که این وسیله را برای تسکین و درمان دردهای خود خریداری می کنید، حتما این نکته را در نظر داشته باشید.

یکی دیگر از نکته های مفید برای انتخاب صندلی ماساژور فضای مناسب برای آن می باشد. شما باید قبل از خرید صندلی ماساژور مکان مناسبی را برای آن در خانه انتخاب کنید. فضا باید به اندازه ای باشد که شما به راحتی توانایی استفاده از صندلی در حالت خوابیده را داشته باشید. در صورت کوچک بودن محیط قطعا در استفاده از صندلی دچار مشکل خواهید شد. گذاشتن صندلی ماساژ در سالن و اتاق پذیرایی ممکن است جلوه ی خوبی به مکان نبخشد و باعث برهم خوردن دکوراسیون خانه شود.

حتما باید بودجه مالی خود را در نظر بگیرید. در صورتی که صندلی ماساژور بسیار پیشرفته را خریداری کنید، قطعا باید پول زیادی را بابت آن پرداخت نمایید. شما می توانید با توجه به بودجه خود انتخاب مناسب تری داشته باشید و صندلی ارزان تری را خریداری نمایید.

بهتر است قبل از خرید حتما درباره ی قیمت و نوع صندلی تحقیقات لازم را انجام دهید تا انتخاب درست تری داشته باشید. خرید صندلی ماساژ حتما باید از فروشگاه های معتبر انجام گردد. متاسفانه برخی از افراد سودجو با فروش صندلی های ماساژ بی کیفیت پول هنگفتی را از مشتریان دریافت می نمایند و باعث متضرر شدن افراد می گردند.

منبع: wikipedia

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.