قرص زینک پلاس یورو ویتال Zinc Plus

قرص زینک پلاس محصولی از شرکت یورو ویتال Eu Rho VITAL کشور آلمان می‌­باشد که حاوی روی، ویتامین‌های گروه ب، بیوتین، فولیک اسید، نیکوتینامید، پانتتونیک اسید می‌باشد. این قرص به رویش و تقویت موهای شما کمک می‌کند و باعث استحکام و فرم دهی مناسب ناخن‌های شما می‌شود، همچنین برای فرزندان شما که در سنین رشد قرار دارند باعث افزایش قد و رشد آن‌ها نیز می‌گردد.

با توجه به این امر که امروزه کمبود آهن در بدن ما و به عبارت دقیق‌تر فقر آهنی که اکثر اطرافیان و نزدیکان ما و حتی خودمان داریم و همچنین با وجود قیمت‌های سرسام آور مواد خوارکی که حاوی آهن هستند تامین آن برای بدن کار بسیار مشکل و هزینه بری است.

از این‌رو می‌توان با خرید قرص زینک پلاس ۱۰ که هر قرص آن حاوی ۱۰ میلی گرم روی است و با توجه به قیمت مناسب آن این کمبود و فقر آهن را برای خود و عزیزانمان به نحوی جبران کنیم، تا با توجه به عوارضی که ناشی از فقر آهن در بدن به وجود می‌آیند پیشگیری نماییم.

مزایای قرص زینک پلاس یورو ویتال

  • تقویت مو و کمک به رشد مو
  • کمک به سلامت پوست
  • فرم دهی و استحکام ناخن‌ها
  • تقویت و بهبود سیستم ایمنی بدن
  • بهبود و جلوگیری از ترک خوردن لب
  • سلامت دستگاه تولید مثل

ترکیبات موجود در قرص زینک پلاس یورو ویتال

عنوانمقدارنیاز روزانه
زینک۱۰mg100%
ویتامین ب۲۱٫۵mg107%
ویتامین ب۱۲۳ug120%
ویتامین C100mg125%
بیوتین۱۵۰٫۰ug300%
فولیک اسید۲۰۰٫۰ug100%
نیاسین۹٫۰mg56%
Pantothenic acid6.0mg100%
ویتامین ب۱۱٫۳mg118%
ویتامین ب۶۱٫۶mg114%

وجود روی در بدن بسیار ضروری می‌باشد، به طوری که برای عملکرد تقریبا ۱۰۰ آنزیم وجود روی بسیار مهم می‌باشد. روی در تمامی بخش‌های بدن، بافت‌ها، مایعات و حتی ترشحات بدن وجود دارد.

از مهم‌ترین نقش‌های وجود روی در بدن، ساخت پروتئین و دی ان ای، تقسیم سلولی و رشد بدن در تمامی دوره‌های زندگی می‌باشد. کمبود روی در کشورهای در حال توسعه بسیار زیاد می‌باشد، از این رو استفاده از مکمل‌های حاوی روی بسیار اهمیت دارد.

روی در تقویت سیستم ایمنی بدن، ترمیم زخم‌ها، بهبود عملکرد باروری و رشد کودکان ضروری می‌باشد.

روی در تمام سلول‌های بدن به ویژه در عضلات وجود دارد، ولی عملکرد بدن به گونه‌ای است که مواد معدنی را نمی‌تواند در خود ذخیره کند؛ پس استفاده روزانه از مواد غذایی حاوی روی و یا مکمل‌های غذایی مانند قرص زینک پلاس یورو ویتال برای جلوگیری از کمبود روی در بدن بسیار ضروری می‌باشد.

تاثیر مصرف قرص زینک پلاس در سلامتی بدن

بسیاری از دانشمندان اعتقاد دارند که بسیاری از بیماری‌های تحلیل برنده، مانند: سرطان، آسم، دیابت، آلزایمر و … از واکنش‌های رادیکال‌های آزاد می‌باشند و وجود ماده معدنی روی و ویتامین سی در قرص زینک پلاس که خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی دارد، قادر است از این گونه بیماری‌ها پیشگیری کند.

همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد فرایند پیری نیز بر اساس واکنش‌های رادیکال آزاد می‌باشد و استفاده از ماده معدنی روی باعث می‌شود که از غیر فعال شدن آنزیم‌های متصل جلوگیری شود.

کمبود روی در ورزشکاران نیز موجب خستگی زودرس می‌گردد، همچنین سطح تستوسترون در خون نیز توسط روی کنترل می‌شود و کمبود آن مانع از افزایش قدرت و عضله می‌گردد.

به تاخیر افتادن بلوغ جنسی، چرخه قاعدگی نامنظم در دختران، ناباروری، عدم رشد کافی آلت تناسلی در مردان، کاهش سرعت بهبود زخم، ریزش مو و بسیاری موارد دیگر از علائم کمبود روی در بدن می‌باشد.

آیا قرص زینک پلاس یورو ویتال باعث چاقی می‌شود؟

تحقیقات نشان داده است که حدود ۳۰ درصد مردم دنیا دچار کمبود زینک هستند. یکی از عوارض کمبود روی یا همان زینک در بدن کم اشتهایی و کاهش وزن می‌باشد.

مصرف زینک در رژیم غذایی باعث افزایش اشتها می‌گردد و با خوردن غذاهای چرب و پرکالری قطعا دچار افزایش وزن می‌گردید. مگر اینکه با خوردن غذای سالم و ورزش کردن علاوه بر تناسب اندام، کمک به بهبود سلامت عمومی بدن خود کنید.

مقدار و نحوه مصرف قرص زینک پلاس

هر جعبه قرص زینک پلاس ۱۰ میلی گرمی حاوی ۶۰ عدد قرص می­‌باشد.

نحوه مصرف آن روزانه ۱ قرص همراه با غذا و یک لیوان آب میل شود.

در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک خود مصرف کنید.

این محصول صرفاَ مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی­‌باشد.

در محل خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.