شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
ریش تراش رمینگتون مدل F7800
ریش تراش رمینگتون مدل F7800

ریش تراش رمینگتون مدل F7800

Remington F7800 Hair Trimmer

کد محصول:

F7800

برند: رمینگتون

از 0 رای

تحت لیسانس: کشور آلمان

گارانتی: دارای 2 سال گارانتی

مشتریان عزیز لطفا در صورت بروز مشکل در ثبت سفارش در سایت با شماره 02188246173 -09124549920تماس بگیرید و سفارش خود را تلفنی ثبت فرمایید.

سفارش

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگیهای ریش تراش رمینگتون مدل F7800

- ابعاد دستگاه: طول 17 و عرض 5 سانتی متر

- وزن دستگاه : 400 گرم

- رنگ دستگاه: مشکی و خاکستری

- دارای جنس بدنه پلاستیک

- تیغه های استیل

- دارای سری هایی با روکش تیتانیوم

- مجهز به سری قابل شستشو

- دارای سه سری (دو فویل و یک خط زن)

- قابلیت استفاده در زیر دوش

- دارای نشانگر شارژ

- قابلیت استفاده هم با کابل و هم با شارژ

- مجهز به سیستم شارژ سریع (شارژ5 دقیقه ای)

- مدت زمان شارژ: 120 دقیقه

- مدت زمان استفاده با شارژ کامل: 60 دقیقه

- دارای صفحه نمایشگرLCD

- سیستم شستشوی سریع

- دارای دستگیره ضد لغزش

- قابلیت اصلاح کوتاهترین موهای صورت و گردن

- دارای کیف حمل و نگهداری

- تحت لیسانس کشور آلمان

- دارای 2 سال گارانتی

مروری اجمالی بر ریش تراش رمینگتون مدل F7800

امروزه داشتن پوستی صاف و ظاهری آراسته علاوه بر خانمها برای آقایان نیز جذاب و مورد پسند میباشد. ریش تراش رمینگتون Remington F7800 ، تحت لیسانس آلمان، ماشین اصلاحی فوق العاده جهت برخورداری از پوستی صاف وعاری از مو برای استفاده آقایان است. این دستگاه با وزن 400 گرم ، جنس بدنه پلاستیکی ، تیغه های استیل و سری هایی با روکش تیتانیوم به بازارعرضه شده است.

این ماشین اصلاح با بهره گیری از تکنولوژی اصلاح سه گانه (ضد حساسیت)، یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب ریش تراش میباشد. ریش تراش F7800 رمینگتون به دلیل برخورداری از فویلهای منعطف و سری متحرک به طرفین، از تکنولوژی حرکت خطی و انطاف پذیر بهره برده است. استفاده از این ماشین ریش تراش هم با کابل و هم با شارژ امکانپذیر میباشد. مدت زمان شارژ این دستگاه 120 دقیقه و مدت استفاده با شارژ کامل 60 دقیقه میباشد. همچنین در مواقع لزوم میتوان از امکان شارژ سریع دستگاه (5 دقیقه ای) بمنظور یکبار اصلاح صورت استفاده نمود.

ریش تراش رمینگتون F7800 دارای دستگیره ضد لغزش، خط زن دقیق با روکش تیتانیوم برای مرتب نمودن خط ریش، صفحه LCD بمنظور نمایش میزان شارژ و سری قابل شستشو میباشد. این دستگاه ضدآب بوده و قابلیت استفاده زیر دوش را نیز دارد. این ریش تراش از سیستم رمینگتون ایکس با چهار مشخصه پیشرفته بهره میبرد که عملکرد آنها به این ترتیب است: سیستم 1 ایکس، محور گردنی ریش تراش رمینگتون که کاملا" قابل انعطاف بوده و بطور خودکار حول نواحی مختلف صورت حرکت میکند. سیستم 2 ایکس، فویلهای نزدیک به هم که امکان اصلاحی سریع و کامل را به کاربر میدهند. سیستم 3 ایکس، سه تیغه فوق العاده منعطف که امکان اصلاحی کامل و یکدست را در نواحی محدب و دارای انحنای صورت فراهم می نمایند. سیستم 4 ایکس که بهترین زاویه را برای اصلاح کامل ایجاد مینماید ریش تراش رمینگتون Remington F7800 تحت لیسانس کشور آلمان و دارای 2 سال گارانتی میباشد.

فواید ماشین اصلاح شارژی-برقی رمینگتون

ماشین اصلاح صورت ، یک محصول فوق العاده، مخصوص آقایانی میباشد که به ظاهرو پوست خود اهمیت میدهند. تیغه‌های الکتریکی دستگاه ریش تراش، شامل مجموعه‌ای از تیغه‌های نوسانی و چرخشی هستند که در پشت یک تراشه آهنی قرار دارند و این تراشه مانع از تماس مستقیم تیغه‌ها با پوست می‌شود. وقتی که تیغ روی پوست قرار می‌گیرد، با حرکت تیغه‌ها موهایی که از سوراخهای تراشه بیرون آمده‌اند کوتاه می‌شوند. تیغه‌های دایره‌ای شکل، حرکت دورانی دارند و تیغه‌های نوسانی حرکتشان به سمت بالا و پایین است. از مزایای مهم استفاده از ماشین اصلاح شارژی- برقی این است که برای اصلاح نیاز به مرطوب و نرم کردن پوست نیست، پوست ایمنی بیشتری دارد و دچار زخم و خراشیدگی نمی‌شود، همچنین این نوع اصلاح نیاز به لوسیون و یا مرطوب کردن و لیز کردن سطح پوست صورت ندارد. به دلیل قابل شارژبودن دستگاه نیز، استفاده از ریش تراش شارژی- برقی هم درمنزل (با کابل) و هم خارج از منزل (بصورت شارژی) میسر است.

فروشگاه شهر سلامت با عرضه انواع تجهیزات پزشکی و سلامتی خانگی از جمله انواع ماشین اصلاح در برندهای معتبر بازار می باشد و با ارایه لیست قیمت ماشین اصلاح که کاملا به روز شده است و ارایه مشاوره های لازم توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین مارک ماشین اصلاح متناسب با نیاز و بودجه تان راهنمایی می کند.

برای مشاهده انواع ماشین اصلاح از لینک زیر بازدید فرمایید:

ماشین اصلاح

مشخصات فنی

ریش تراش رمینگتون مدل F7800

مشخصات کلی
مشخصات فنی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

مقاله‌های مرتبط و مفید

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.