شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
بالش طبی پشت گردنی Ergo foam 1530021
بالش طبی پشت گردنی Ergo foam 1530021

بالش طبی پشت گردنی Ergo foam 1530021

Ergo Foam 1530021 Orthopedic pillows

کد محصول:

Ergo foam 1530021

برند: ارگو فاوم

از 0 رای

بالش طبی

سازنده: کشور ترکیه

گارانتی: دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

مشتریان عزیز لطفا در صورت بروز مشکل در ثبت سفارش در سایت با شماره 02188246173 -09124549920تماس بگیرید و سفارش خود را تلفنی ثبت فرمایید.

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

بالش پشت گردنی Ergo foam 1530021

- بهترین انتخاب برای راحتی گردن

- طراحی شده متناسب با انحنای گردن افراد

- حفظ امنیت سر به هنگام خواب در حالت نشسته

- بسیار مناسب برای استفاده در سفر،اتومبیل، خانه و یا برای هدیه

- روکش قابل شستشو

- سایز : 9*32*27.5 cm

- ساخت کشور ترکیه

- گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

مروری اجمالی بر بالش پشت گردنی Ergo foam 1530021

بالش پشت گردنی Ergo foam 1530021، با ایجاد تعادل بین سر، گردن، ستون فقرات و کاهش فشار روی ناحیه گردن ، مناسبترین بالش گردنی جهت استفاده در اتومبیل، سفر، سالن های ماساژ و حتی در منزل میباشد. طراحی این بالشت به گونه ای است که با حفظ وضعیت سر در بهترین حالت، در وضعیت نشسته، موجب تسکین دردهای گردن و ستون فقرات خواهد شد.

جنس این بالش بسیار نرم و قایل انعطاف بوده و قابل تطبیق با انحنای گردن افراد می باشد. همچنین روکش بالش پشت گردنی Ergo foam 1530021 نرم و قابل شستشو است. استفاده از بالش پشت گردنی Ergo foam 1530021 به تمام کسانی خواهان پیشگیری و یا رفع گردن درد و کمردردهای مزمن هستند، توصیه میشود.

فواید بالش گردنی Ergo foam

این روزها انواع جدیدی از بالش به بازار آمده که مخصوص قرار دادن دور گردن، زیر سر، بین زانوها و حتی بالش‌ های مختصدوران بارداری است. تهیه و تولید انواع مختلف بالش‌ های طبی و روانه کردن آن ها به بازار گامی بوده است برای تامین سلامت خواب و برای این که صبح‌ ها با گردن ‌درد و کمردرد از خواب بیدار نشوید. عملکرد بالش گردنی استاندارد که در سفر و یا در اتومبیل امکان استراحت دلپذیری به شما میدهد بدینصورت است که آن قسمتی از بالش که گودی گردنتان را پُر می ‌کند، برجسته می ‌ماند و سایر قسمت‌ ها (مخصوصا بخشی که وزن اصلی سرتان روی آن است) کمی فرو می ‌رود و بعد از این که شما بالش را از زیر سر یا دور گردن ‌تان برداشتید، کاملا" به شکل اولیه‌ اش باز می ‌گردد. به این ترتیب گردن و سر شما به بهترین حالت ممکن در هنگام استراحت قرارمیگیرد.

فروشگاه شهر سلامت با عرضه انواع تجهیزات پزشکی و سلامتی خانگی از جمله انواع بالش طبی در برندهای معتبر بازار می باشد و با ارایه لیست قیمت بالش طبی که کاملا به روز شده است و ارایه مشاوره های لازم توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین مارک بالش طبی متناسب با نیاز و بودجه تان راهنمایی می کند.

برای مشاهده انواع بالشت طبی از لینک زیر بازدید فرمایید:

بالش طبی

مشخصات فنی

بالش طبی پشت گردنی Ergo foam 1530021

مشخصات

جنس

فوم نرم

روکش

قابلیت شستشوی روکش

قابلیت گردش هوا

کاربرد پزشکی

محافظت از سر و گردن هنگام خواب

نوع کاربری

در همه جا قابل استفاده میباشد

گارانتی و خدمات پس از فروش

دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.