شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
بالش طبی ارگوفوم مدل Bella
بالش طبی ارگوفوم مدل Bella

بالش طبی ارگوفوم مدل Bella

Ergo Foam Pillow Bella

کد محصول:

Ergo Foam Bella

برند: ارگو فاوم

از 0 رای

ارگو فوم

بالش طبی

مناسب برای دردهای آرتروز

مناسب برای دردهای کمر و گردن

خواب راحت

جلوگیری از تعریق

ضد حساسیت

در صورت تمایل به سفارش تلفنی و یا دریافت مشاوره در ارتباط با خرید بالش طبی با شماره های 66595990-021  تماس حاصل فرمایید.

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

توضیحات در مورد بالش طبی ارگوفوم Bella

بالش طبی تاثیر بسیاری در کاهش فشار به مهرهای گردن و قسمت فوقانی ستون فقرات دارد و باعث میشود ستون مهره ها در مقابل وضعیت گردن و سر به صورتی ایده آل باشد. بالش طبی در زمانی که مشکلات آرتروز و یا احساس درد در ناحیه کمر و یا گردن وجود داشته باشد خیلی کمک کننده است . برروی سطح این بالش طبی ژلی خنک کننده وجود دارد که شامل پنبه بوده و بسیار لطیف می باشد . این بالش طبی در زمان تماس با ناحیه سر و گردن به دلیل وجود همان ژل که روی سطح بالش قراردارد دمای منتقل شده را 15 درجه کاهش میدهد که باعث جلوگیری از بروز تعریق، خصوصا" برای افرادی که در زمان خواب تعریق زیادی دارند میشود . ورقه ی ژله ای طراحی شده روی این بالش طبی در مقابل گرما و رطوبت مقاومت زیادی دارد و ظاهر و کارآیی بالش را اکیدا" با مشکل مواجه نمی کند . این بالش را بعنوان یک پیشنهاد برای خوابی راحت و دلچسب به شما پیشنهاد می کنید .

ویژگیهای بالش به صورت مختصر: جلوگیری از عرق کردن حین خواب، ضد حساسیت ، ضد باکتری و خنک کننده بوده و روکش این بالش به راحتی قابل شستشو می باشد .

مشخصات فنی

بالش طبی ارگوفوم مدل Bella

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.