ماساژ و انواع آن (بخش سوم)

در این پست به ادامه مطالب ماساژ چیست و انواع آن کدامند بخش اول و انواع تکنیک ماساژ بخش دوم پیرامون ماساژ و انواع آن می پردازیم.

ماساژ درمانی

بهترین ماساژ و انواع آن

انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد که بر روی قسمت های مختلف بدن برای بهبود یا آرامش استفاده می شود. ماساژ عمل مالیدن فشار بدن به وسیله دست است، در طی یک ماساژ، ماساژ دهنده فشار عضلانی یا قوی را به عضلات و مفاصل بدن برای کاهش درد و تنش اعمال خواهد کرد. ماساژ دهنده فردی است که برای ارایه ماساژ آموزش دیده است.

انواع مختلف ماساژ را یاد بگیرید تا بدانید کدام نوع ممکن است برای شما مناسب باشد.

۹. ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی یک مهارت دستی است که کل بدن را با استفاده از یک سری حرکات کششی ملایم مانند یوگا ماساژ می دهند. ریشه این ماساژ به صومعه های بوداییان باز می گردد که به عنوان روش های پیشگیری و درمان برای راهبان به کار می رفته است. برخلاف بسیاری از ماساژها که همراه با روغن و روی تخت های ماساژ صورت می گیرد ماساژ تایندی بر روی تشک و نوعی پد و بدون هیچ روغنی مورد استفاده قرار می گیرید. فرد ماساژ دهنده از دست، زانو و پاهای فرد به عنوان یک سری از حرکات کششی و یوگا مانند استفاده می کند.

ماساژ تایلندی

۱۰. ماساژ پیش از زایمان

ماساژ پیش از زایمان یک راه امن برای ماساژ در دوران بارداری می باشد، این نوع ماساژ می تواند باعث کاهش درد بارداری، کاهش استرس و کاهش تنش های عضلانی شود. این ماساژ را می توان در دوران بارداری انجام داد ولی پزشکان معتقند در سه ماهه اول باردای امکان سقط جنین وجود دارد. در این ماساژ از حرکات ملایم مانند ماساژ سوئدی استفاده می شود و ماساژ دهنده شما را بر روی تخت های ماساژ مخصوص که برای بارداری طراحی شده است ماساژ می دهد.

ماساژ پیش از زایمان

۱۱. ماساژ زن و شوهر

ماساژ زن و شوهر ماساژی است که شما با شریک خود، دوست یا اعضای خانواده در اتاق ماساژ انجام می دهید. شما معمولا می توانید از انواع مختلف ماساژ در طی ماساژ استفاده کنید، مانند ماساژ سوئدی ماساژ سنگ داغ و … اگرچه این ماساژ بیشتر برای رابطه رمانتیک است ولی این ماساژ می تواند در برقراری و نزدیک شدن به دوستان نزدیک کمک بسیاری کند.

ماساژ زن و شوهر

۱۲. ماساژ صندلی

ماساژ صندلی معمولا برای افرادی که زمان کمی دارند و می خواهند یک ماساژ سریع روی گردن، شانه ها و پشت خود داشته باشند. به طور علمی ثابت شده است که ۱۵ دقیقه ماساژ صندلی در هفته باعث کاهش سطح استرس و تنش عظلانی می شود، امروزه بسیاری از کارفرمایان در اداره خود از این ماساژ استفاده می کنند، زیرا سطح انرژی را باز می گرداند و به حفظ سلامت جسمی کمک می کند. همه این ها باعث ایجاد تنوع می شود و میزان بهره وری کارمندان بالا می رود و خلق و خوی آن ها بهبود می یابد.

صندلی ماساژور

خرید اینترنتی انواع صندلی ماساژور با بهترین قیمت

برگرفته از : healthline

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.