قرص لنی آرت Leniart UC 2 مناسب برای غضروف و مفاصل

قرص لنی آرت Leniart UC 2 ضد درد و بازسازی کننده مفاصل محصول شرکت فارما هیلتون ایتالیا است .قرص لنی آرت حاوی ماده مؤثر کلاژن خوراکی طبیعی نوع ۲ به همراه ویتامین c می باشد که در تشکیل کلاژن جهت بازسازی و حفظ سلامت غضروف و مفاصل بدن نقش مهمی ایفا می کنند. همچنین این محصول درد و التهابات مفصلی نظیر آرتروز را بهبود می بخشد .

 لنی آرت کندروسیت ها را تحریک می کند تا کلاژن تولید کنند که مهم‌ترین ماده در ترکیب غضروف مفصل می باشد. لنی آرت با ارائه یک روش کاملاً جدید طی یک زمان بسیار کوتاه به ایجاد مفاصل سالم تر در طولانی مدت کمک خواهد کرد و باعث بهبود و ترمیم سریع‌تر مفصل زانو و دیگر مفاصل بدن می گردد . قرص لنی آرت فاقد گلوتن بوده و حتی برای افراد مبتلا به دیابت نیز قابل استفاده است .

ویژگی های قرص لنی آرت UC 2Leniart

  • تقویت مفاصل و غضروف ها در موارد کاهش فضای بین مفصلی و نزدیک شدن مفاصل دو سر استخوان ها
  • کمک به غضروف سازی
  • کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز، درد و خشکی مفاصل
  • افزایش انعطاف پذیری مفاصل بدن
  • کمک به شکل گیری نرمال کلاژن جهت عملکرد مفاصل
  • قابل مصرف برای همه افراد حتی بیماران دیابتی
  • کاهش درد در مشکلات مفصلی نظیر آرتروز
  • کمک به بهبود عملکرد و بازسازی مفاصل
  • حاوی کلاژن طبیعی نوع II و ویتامین C
  • جلوگیری از سایش دو سر استخوان

روش مصرف قرص لنی ؟آرت برای بهبود مفاصل :

روزانه یک عدد قرص لنی آرت Leniart بین دو وعده غذایی مصرف شود.

شرح مزایای مصرف قرص های لنی آرت

آرتروز شایع‌ترین بیماری مفصلی و مهم‌ترین علت ناتوانی مزمن در سالمندان به شمار می رود. آرتروز مفاصل لگن در مردان و آرتروز مفاصل انگشت‌ها و زانو در زنان بسیار شایع‌ است.تحقیقات نشان داده است که ۲ درصد زنان زیر ۴۵ سال و ۷۰درصد زنان بالای ۶۵ سال دچار آرتروز هستند.

عوامل ژنتیکی، ضربه و صدمه شدید و فشار دائم بر مفاصل نیز از عوامل مؤثر است. بعلاوه استرس، سابقه بیماری مفصلی و چاقی نیز از عوامل خطرزا برای آرتروز زانوو دست می باشند.درمان آرتروزبا هدف کاهش درد و التهاب، از روش‌هایی مانند حرارتی، ورزش و درمان دارویی استفاده می کند.

از آنجایی‌که نقش تغذیه نیز در ابتلا به دردهای مفصلی ثابت شده است می توان از مکمل هایی که به منظور کمک به سلامت مفاصل طراحی شده اند در این زمینه استفاده کرد .

یکی از بهترین مکمل ها در این زمینه قرص های لنی آرت هستند که با فرمول خاص خود باعث بازسازی و بهبود تحرک مفاصل و همچنین تقویت آنها می شوند . قرص لنی آرت حاوی کلاژن نوع ۲ است که یکی از سخت ترین کلاژنهای موجود در بدن و مهمترین ماده در غضروف مفصل است که در ساخت غضروف مفاصل موثر است .

قرص لنی آرت Leniart UC 2 و آرتروز

قرص لنی آرت Leniart UC 2 علاوه بر کلاژن خوراکی طبیعی نوع ۲ حاوی ویتامین c می باشد که با اثر بخشی بر روی مفاصل از جمله مفصل زانو به بهبود عملکرد و کاهش درد و التهاب در بیماری های مفصلی نظیر آرتروز کمک شایانی می کند. لنی آرت با تحریک کندروسیت ها ( سلولهای سازنده غضروف) به تشکیل و تولید کلاژن کمک می نماید و در کوتاه مدت مشکلات مفصلی را برطرف خواهد کرد .

خانم ها و آقایان در سنین بزرگسالی می توانند با مصرف قرص لنی آرت Leniart UC 2 سلامت مفاصل خودشان را حفظ کرده و اگر به مشکلی مبتلا هستند با بهره گیری از مواد موجود در لنتی آرت به بازسازی , ترمیم و تقویت مفاصل خود کرده و از دردهای ناشی از آرتریت و آرتروز خصوصا در زانو خلاص شوند . استفاده از این دارو برای جبران کمبود ویتامین c توصیه نمیگردد و شما باید برای جبران این ویتامین از مکمل های دیگر استفاده نمایید .

هشدار مصرف :

در دوران بارداری و شیردهی از مصرف لنی آرت بپرهیزید.

قرص لنی آرت Leniart UC 2 را در صورت مصرف داروی دیگر حتما با پزشک مشورت کنید.

شرایط نگهداری :

قرص های لنی آرت را در جای خشک و خنک و دور از تابش نور نگهداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.