انواع شامپو  و محصولات پلانتور  برای سلامتی مو 

در این مقاله ما به معرفی انواع محصولات شرکت پلانتور ساخت کشور آلمان برای بالا بردن کیفیت ،شفاقیت ، کاهش ریزش مو میپردازیم . مطالب جمع آوری شده در این مقاله فقط جنبه آگاهی از مشخصات محصولات را دارد .

تاکید میگردد که حتما برای کسب اطلاعات بیشتر از خواص و مشخصات فنی و علمی محصول یا پزشک خود مشوزرت کنید و یا از کتالوگ محصول را کامل مطالعه فرمایید .

شامپو فیتوکافئین پلانتور برای موهای رنگ شده و آسیب دیده

شامپو فیتوکافئین پلانتور برای موهای رنگ شده و آسیب دیده محصول کشور آلمان است. پلانتور گروهی از محصولات ضد ریزش موی ویژه بانوان با ماده موثر کافئین هستند که با فیتوفلاون و فیتواستروژن تقویت شده است. با توجه به اینکه مصرف انرژی در فاز آناژن ( رشد مو) نسبت به فاز تلوژن ( استراحت مو) تا ۱۰ برابر افزایش می یابد .

کافئین نقش برجسته ای در تحریک رشد مو دارد زیرا محرک متابولیسم و تولید انرژی در بدن دارد . کافئین همچنین اثرات ضد رشد موی حاصل از تستوسترون و دی هیدروتستوسترون را مهار می کند و با ریزش موی ناشی از افزایش این هورمونها مقابله می کند . همچنین فلاونوئیدهای گیاهی موجود در شامپو اثر حفاطتی روی پوست سر و مو دارند. این اثر از طریق مقابله با رادیکال های آزاد اعمال می شود و جنیستئین، فیتواستروژن موجود در شامپو از پوست جذب شده و جایگزین هورمون های زنانه کاهش یافته می شود و اثرات حفاظتی خود بر مو را اعمال می کند. پلانتور برای موهای رنگ نشده نیز شامپو جداگانه ای دارد.

ویژگیهای شامپو پلانتور برای موهای رنگ شده

  • فعال کننده ریشه و درمان کننده ریزش مو
  • حاوی کافئین و ترکیبات فیتوفلاونی موجود در چای سبز، پروتئین های جوانه گندم و پانتنول
  • با توانایی نفوذ سریع مواد مؤثره در ریشه موها
  • مناسب برای سنین بالای ۳۹ سال
  • موارد استفاده شامپو فیتوکافئین پلانتور ۳۹
  • پیشگیری از ریزش موی ناشی از کاهش هورمون های زنانه در سنین بالای ۴۰ سال و کم شدن تولید انرژی در ریشه مو
  • تقویت کننده رشد مو و ضخیم کننده مو در افراد دارای موی کم پشت یا نازک
  • جلوگیری از ریزش و محرک رویش مو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده

روش مصرف شامپو پلانتور برای موهای رنگ شده

برای اطمینان از رسیدن انرژی کافی به ریشه های مو و جلوگیری از ریزش، این شامپو را روزانه استفاده کنید. شامپو را روی موهای خیس بمالید و ماساژ دهید بعد از ۲تا ۳ دقیقه آبکشی کنید.

شرح مزایای استفاده از شامپو پلانتور برای موهای رنگ شده

با افزایش سن خانم ها به خصوص بعد از ۴۰ سالگی، موها نازک تر می شوند، رشد آن‌ها کاهش پیدا کرده و به طور خفیفی می ریزند. برای مقابله و کاهش تأثیر این فرآیند می توانید ازشامپو فیتوکافئین پلانتور ۳۹ استفاده کنید. این شامپو با داشتن کافئین این امکان را می دهد تا ریزش موها کاهش پیدا کند و بعد از مدتی متوقف شود. به علاوه موها را ضخیم تر و پرپشت می کند. بعد از شست وشو کافئین موجود به پیاز مو نفوذ کرده و انرژی لازم را برای رشد مو می دهد. پلانتور حاوی عصارۀ گندم و پروویتامین B5است که برای ترمیم و حفاظت موهای رنگ شده و جلوگیری از آسیب موها مناسب بوده و علاوه بر نرمی مو، آنها را درخشان می کند. سورفکتانت های (موادپاک کننده) موجود این شامپو به گونه ای انتخاب شده اند که بیشترین سازگاری را با جنس پوست و موی خانم ها داشته باشند.این شامپو برای افرادی که در نزدیکی دوران یائسگی هستند و بانوان بالای ۴۰ سال توصیه می شود. در عین حال کسانی که زیر این سن هستند و سوخت وسازشان به علت رژیم و سایر شرایط استرس زا تغییر کرده، می توانند این محصول را از سایت شهر سلامت سفارش داده و استفاده کنند.

نکات قابل توصیه :

  • استفاده از مجموعه ای از این محصولات در کنار هم، بسته به نوع مشکل اثر بهتری ایجاد می کند.
  • استفاده از تونیک در موارد متوسط و شدید ریزش و نیز در افرادی که تمایل به شستشوی روزانه مو ندارند توصیه می گردد.
  • هنگام استفاده از این محصولات بعد از ۴ تا ۶ هفته ریزش مو متوقف شده و در عرض ۳ تا ۴ ماه رویش مو نیز مشاهده می شود. در این حالت می توانید محصولات را طولانی مدت استفاده کنید.
  • هشدار مصرف شامپو فیتوکافئین پلانتور
  • در صورت تماس با چشم فوراً شستشو نمایید.
  • دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود

نرم کننده پلانتور ۳۹ Plantur مخصوص موهای نرم و شکننده

نرم کننده کافیین پلانتور ۳۹ مخصوص موهای نرم و شکننده از سری محصولات پلانتور و محصول کشور آلمان است.

شست و شوی مکرر موها به طور جدی به سطح آن‌ها آسیب می رساند و در نتیجه موها درخشندگی و شادابی خودشان را از دست داده و به سختی شانه می شود. نرم کننده کافئینه پلانتور ۳۹ مخصوص موهای شکننده حاوی “محافظت کننده های کافئین” بوده و از شسته شدن کافئین های جذب شده قبلی ممانعت می کنند. مواد مغذی و استحکام بخش موجود در فرمول این نرم کننده موها را احیا کرده و باعث خوش فرم شدن و حجیم تر شدن موها می گردد . خانم ها و آقایانی که موهای نازک و شکننده دارند یا افرادی که از کم حجمی موهایشان رنج می برند می توانند از نرم کننده پلانتور استفاده کنند که دقیقاً برای حل مشکل آن‌ها طراحی شده است و پس از یک دوره استفاده از پلانتور موهای آنها شاداب و پرپشت خواهد شد .

ویژگی‌های نرم کننده پلانتور ۳۹ Plantur

  • حالت دهنده قوی موها
  • حجم دهنده و نرم کننده موها
  • خاصیت درخشان کنندگی
  • حاوی کافئین و ویتامین های E , B5, B3 و پروتئین جوانه گندم
  • حاوی عصاره چای سفید ، ذرت و گندم
  • حاوی مواد مغذی و استحکام بخش ساختار مو
  • با قابلیت نفوذ سریع فیتو کافئین در پوست سر و اثربخشی مؤثر روی پیاز مو

روش مصرف نرم کننده  مو پلانتور ۳۹ Plantur

بعد از شستشو مو با شامپو پلانتور ، مقدار مناسبی از نرم کننده پلانتور را روی سر به خوبی ماساژ دهید و بعد از ۲ تا ۳ دقیقه آبکشی نمایید.

شرح مزایای استفاده از نرم کننده پلانتور ۳۹ مخصوص موهای نرم و شکننده

موهای نازک و کم پشت یکی از مشکلاتی است که ممکن است هر خانم یا آقایی به آن دچار شود . ساختار مو با گذشت زمان، نازک تر می شود و با وارد شدن به دهه ۴ و ۵ زندگی به ‌ویژه در خانم ها کوتیکول موها نیز شکننده تر می شود . این شکنندگی هنگام استحمام و برس کشیدن کاملاً مشهود است . شستن مو‌ها با شامپو و چنگ زدن آن‌ها باعث ایجاد کرک و پیچ خوردگی در مو‌ها می‌شود و گاهی باز کردن کرک مو مخصوصاً مو‌های نازک و بلند به حدی سخت و آزاردهنده می‌شود که فرد مجبور می‌شود موهایش را قیچی کند .

 نازک شدن و شکنندگی موها ظاهر آن‌ها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد مثلاً موها حالت نگرفته و بسیار کم‌ حجم به نظر می رسند . گاهی مو بر اثر شکنندگی تار‌ها زودتر از موعد می‌ریزد که این ریزش طبیعی نیست . برای درمان این وضعیت ابتدا باید به شامپوی خودتان اهمیت بدهید به این منظور می توانید از شامپو کافئین پلانتور استفاده کنید که با فرمول خاص خودش از ریزش موی شما جلوگیری می کند و پس از آن نرم کننده پلانتور را مورد استفاده قرار دهید .

نرم کننده مو پلانتور ۳۹ چه میکند

نرم کننده پلانتور که مخصوص موهای نرم و شکننده تهیه شده است با وجود عصاره هایی مانند چای سفید , ذرت و گندم و همچنین ویتامین های B3 , B5 و E موهای شما را تقویت کرده , سطح مو را احیا کرده و بدون اینکه باعث سنگینی مو شوند استحکام آن را افزایش می دهد.نرم کننده کافئین پلانتور ۳۹ حالت دهنده و نرم کننده‌‌ای قوی است که با قابلیت نفوذ سریع مواد مؤثر آن در پوست سر، موهای شکننده را نرم کرده و کرک و گره‌ها را به سرعت و به راحتی باز می‌کند.

در اثر مصرف نرم کننده پلانتور موها به راحتی فرم گرفته، خوش حالت شده و حجم بیشتری می گیرند. نرم کننده پلانتور در دو نوع یعنی مخصوص موهای رنگ شده و مخصوص موهای ظریف و شکننده تولید شده است که شما بر حسب نیاز می توانید از آن‌ها استفاده کنید . علاوه بر این برای تقویت بیشتر موها و جلوگیری از موها می توانید از تونیک پلانتور نیز استفاده کنید .تونیک کافیین پلانتور برای انواع موها، موهای آسیب دیده، موهای نازک و کم ‌حجم قابل استفاده می باشد .

شامپو پلانتور کافئینه Plantur 39 Shampoo

شامپو پلانتور کافئینه ۳۹ مناسب موهای نرم و شکننده محصول کشور آلمان است . شامپو پلانتور Plantur 39 کافئینه ضد ریزش مو , ترمیم کننده موهای آسیب دیده و با فرمول خاص خود مناسب موهای آسیب دیده و شکننده بانوان است. پلانتور حاوی ویتامین های B3 و پیش ساز ویتامین B5 است که به تقویت و استحکام موها کمک کرده و با فعال کردن فولیکول مو رشد موها را تسریع و با ریزش مو مقابله می کند.

 شامپو پلانتور با ویتامین ها و عصاره های گیاهی فیتواستروژن محتوی آن با اثر هورمون دهیدروتستوسترون مقابله کرده و تولید انرژی در ریشه مو را به منظور رشد و ضخامت بیشتر موها افزایش می دهد . هنگام شست و شوی موها با شامپو پلانتور مواد موثره از تمامی مسیرها به ریشه مو نفوذ می کند ( اثرپذیری پس از ۱۲۰ ثانیه) . مهم‌ترین مواد موثره در این محصول، کافئین، فلانوئیدها و استروژن های گیاهی هستند که به همراه انواع ویتامین ها و اسیدهای آمینه ترکیب کاملی برای جلوگیری از ریزش و سپس رویش مو ایجاد می کنند. بانوانی که موهای آن‌ها به دلیل استفاده مداوم از رنگ مو دچار مشکلاتی مانند ریزش , نازکی و آسیب دیدگی شده است می توانند از پلانتور ۳۹ برای ترمیم موهای خودشان استفاده کنند.

ویژگی‌های شامپو پلانتور کافئینه

  • حاوی کافئین و ترکیبات فلانوئیدی چای سبز، برگ کاملیا و پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)
  • تثبیت کننده رنگ مو و تقویت کننده موها
  • حاوی مواد پاک کننده سازگار با جنس پوست و موی خانم ها
  • ضد ریزش مو، فعال کننده ریشه و تسریع کننده رشد مو
  • با توانایی نفوذ سریع مواد مؤثره در ریشه موها
  • مناسب درمان ریزش موی بانوان
  • مناسب افراد بالای ۴۰ سال

روش مصرف شامپو پلانتور Plantur 39

حداقل هفته ای دو بار مقدار مناسبی از شامپو پلانتور را روی موهای مرطوب ماساژ داده و اجازه دهید ۲ الی ۳ دقیقه روی سر بماند، سپس آبکشی نمایید.

شرح مزایای مصرف شامپو پلانتور ۳۹

افزایش سن و یائسگی برای خانم ها عوارض جانبی زیادی دارد که یکی از آن‌ها ریزش مو است. ۶۰ تا ۷۰ درصد زنان وقتی وارد مرحله یائسگی می‌شوند ریزش مو را تجربه می کنند .ریزش مو در دوران یائسگی به دلیل تغییرات هورمونی در بدن زن اتفاق می‌افتد. تا قبل از یائسگی، ریشه های موی یک زن به‌وسیله میزان زیادی از هورمون های زنانه (استروژن) محافظت می شوند ولی پس از یائسگی سطح این هورمونها کاهش پیدا کرده و اثر هورمونهای مردانه به شدت افزایش پیدا می کنند و در نتیجه آن ریزش مو رخ می‌دهد .

 محصولات پلانتور با دارا بودن کافئین و ترکیبات اختصاصی دیگر مانند فیتوفلانوئیدها و فیتواستروژن ها , ویتامین ها و دیگر مواد مؤثره با انواع ریزش مو به خوبی مقابله کرده و علاوه بر کاهش و توقف آن، سبب رشد مو، جایگزین شدن موهای ریخته شده و ضخیم شدن آن می گردند.در این راستا کافئین به دو طریق عمل می کند، اولاً مسیرهای تولید انرژی را فعال می کند تا انرژی لازم برای رشد مو در فاز رشد (آناژن) تأمین گردد و ثانیاً با مهار آزادسازی TGF-B2 و تحریک آزادسازی IGF با اثرات هورمون های مردانه مثل تستوسترون و دی هیدرو تستوسترون که سبب ریزش مو می شوند مقابله می کند.

همچنین فیتوفلانوئیدها با اثرات آنتی اکسیدانی خود از تخریب رشته های پروتئینی مو جلوگیری کرده و فیتواستروژن موجود در پلانتور ۳۹ Plantur نیز یک ترکیب گیاهی جایگزین استروژن کاهش یافته می باشد. کافئین موجود در این شامپو پلانتور از فرسودگی ناشی از هورمون، در روند رشد مو جلوگیری می کند و هنگام شست و شوی موها مواد مؤثره از تمامی مسیرها به ریشه مو نفوذ می‌کند. پلانتور ۳۹ حاوی ترکیبات فلانوئیدی چای سبز، پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم و پانتنول (B5) و همچنین مواد نرم کننده با توانایی نفوذ سریع مواد مؤثره در ریشه موهاست. سورفاکتانت های (مواد پاک کننده) موجود این شامپو به گونه ای انتخاب شده اند که بیشترین سازگاری را با جنس پوست و موی خانم ها داشته باشند. بنابراین شما با خیال راحت می توانید از پلانتور استفاده کنید .

پلانتور گروهی از محصولات ضد ریزش موی ویژه بانوان با ماده مؤثره اصلی کافئین هستند که با فیتوفلاون و فیتواستروژن تقویت شده است. این محصولات شامل نرم کننده موی سر , تونیک ضد ریزش مو و شامپوهای مختلف است که ساخت شرکت دکتر ولف آلمان می باشد.

استفاده از این محصولات در کنار هم بسته به نوع مشکل با اثرات تقویتی اثر بهتری ایجاد خواهد کرد مثلاً استفاده از تونیک در موارد شدید و متوسط ریزش مو در افرادی که تمایلی به شستشوی روزانه ندارند در کنار شامپو توصیه می شود . با استفاده از محصولات پلانتور Plantur 39 بعد از ۴ تا ۶ هفته ریزش مو متوقف شده و در عرض ۳ تا ۴ ماه رویش مجدد موها مشاهده می شود بنابراین می توانید به مدت طولانی با سفارش این محصولات از سایت شهر سلامت آن‌ها را برحسب نیاز خود مورد استفاده قرار دهید. البته شما میتوانید درکنار این محصول از قرص هیرویت که رساندن ویتامین های مورد نیاز مو به صورت خوارکی است برای کاهش ریزش مو استفاده نماید .

هشدار مصرف شامپو کافئینه پلانتور

  • در صورت تماس با چشم فوراً شستشو نمایید.
  • دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

منبع :

https://www.plantur39.com

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.