دستگاه ویبراتور لاغری را بهتر بشناسیم

کاهش وزن و تناسب اندام امروزه به یک دغدغه برای زندگی ماشینی افراد تبدیل شده است. روش‌های زیادی برای دستیابی به این مهم وجود دارد اما افراد در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش برای دستیابی به این مهم نیز با مشکل مواجه هستند. ورزش کردن، رژیم‌های لاغری مختلف، دمنوش‌های گیاهی، استفاده از وسایل برقی باشگاهی همچون دوچرخه ثابت، تردمیل، دستگاه ویبراتور لاغری و … از جمله راه‌های کاهش وزن و تناسب اندام محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی دقیق‌تر دستگاه ویبراتور لاغری خواهیم پرداخت.

استفاده از دستگاه ویبراتور لاغری چه تأثیراتی بر بدن دارد؟

دستگاه ویبراتور لاغری علاوه بر اینکه در کاهش وزن و تناسب بدن تأثیر مثبتی می‌گذارد، باعث تقویت عضلات افرادی که دچار آرتریت زانو هستند می‌شود. همچنین این دستگاه، باعث متراکم‌تر شدن استخوان‌ها می‌شود و در نتیجه از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری می‌کند. با داشتن چنین مزایایی می‌توان گفت که راهکار مناسبی برای استفاده افراد به خصوص زنان سالمند جهت کاهش وزن و تقویت عضلات می‌باشد.

قبل از اینکه بخواهید از دستگاه ویبراتور لاغری استفاده کنید می‌بایست به چند مورد توجه کنید. این دستگاه به دلیل ایجاد ارتعاش در بدن شما، زمانی موثر است که در بدن خود دردی احساس نکنید؛ چرا که ممکن است باعث تشدید درد شما می‌شود. در این مورد حتما با پزشک مربوطه مشورت کنید و سپس اقدام به استفاده از این دستگاه کنید.

چند حرکت مفید با استفاده از دستگاه ویبراتور لاغری

تا به اینجا با دستگاه ویبراتور لاغری و همچنین مزایای استفاده از آن آشنا شدید. در ادامه به بررسی چند حرکت ورزشی که می‌توان با این وسیله انجام داد خواهیم پرداخت.

اسکات ایزومتریک

بر روی دستگاه ایستاده و پاهای خود را به اندازه عرض شانه‌های خود باز کنید. سپس پاهای خود را از قسمت زانو خم کنید تا ران‌ها با کف دستگاه موازی شود. دستگاه را روشن کرده و به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه در همین وضعیت بمانید. به مدت چند ثانیه استراحت کنید و دوباره به همان وضعیت برگشته و حرکت را مجددا انجام دهید.

اسکات با ویبراتور لاغری

اسکات شکافی

این حرکت با کمک یک عدد توپ پیلاتس صورت می‌گیرد. روی یک پای خود را بر روی توپ قرار داده و پای دیگر را بر روی دستگاه قرار دهید. دستگیره‌های دستگاه را گرفته و پایی که بر روی توپ است را به سمت عقب ببرید. در حالتی که پای روی توپ با پای روی دستگاه زاویه ۹۰ درجه می‌سازد، دستگاه را روشن کنید. این تمرین را به صورت مکرر انجام دهید.

شنا

به حالت شنا زدن قرار بگیرد و دستان خود را بر روی سکوی دستگاه بگذارید. دستگاه را روشن کرده و قفسه سینه خود را به سکوی دستگاه نزدیک کنید. به مدت چند ثانیه در همین حالت بمانید و سپس به موقعیت قبلی خود باز گردید. لازم به ذکر است که هنگام انجام این حرکت می‌بایست پاشنه‌های پا، باسن و شانه‌ها در یک راستا باشند.

شنا با ویبراتور لاغری

در کل با توجه به مزایای استفاده از دستگاه ویبراتور لاغری و همچنین انجام چند حرکت مهم که در بالا ذکر شد، کاربران می‌توانند به راحتی اقدام به کاهش وزن خود کنند. اما نباید فراموش کرد که استفاده از این دستگاه به تنهایی برای کاهش وزن و تناسب اندام کافی نیست و موارد دیگری از جمله رژیم غذایی مناسب نیز می‌بایست رعایت شود. در واقع دستگاه ویبراتور لاغری به عنوان یک گزینه مکمل می‌تواند شما را برای رسیدن به خواسته خود یاری دهد.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.