تشک ماساژور را بهتر بشناسیم

همانطور که می‌دانید، ماساژ بدن یکی از موثرترین کارها برای رفع خستگی محسوب می‌شود. همچنین این کار باعث رفع لختگی خون شده و به بهبود جریان خون در بدن کمک می‌کند. از دیگر فواید ماساژ بدن می‌توان به رفع استرس، کاهش درد، کاهش تنش عضلانی، کسب آرامش و حتی درمان افسردگی اشاره کرد. دستگاه‌های مختلفی باهدف ارائه خدمات تخصصی ماساژ به مانند یک درمان گر حرفه ای توسط برندهای مطرح ساخته و بازار عرضه شده اند . دستگاه ماساژور انواع مختلفی دارد و میتوان آنها بر اساس نوع تکنیک ماساژ و محل تخصصی ماساژ تقسیم بندی کرد : از جمله صندلی ماساژور، روکش صندلی ماساژور، دستگاه ماساژور ، ماساژور پا ، ماساژور گردن ، تشک ماساژور به منظور انجام این کار ساخته شده و به بازار عرضه شدند. در ادامه این مطلب به بررسی تشک ماساژور خواهیم پرداخت.

قابلیت‌ها و امکانات تشک ماساژور

تشک ماساژور یکی از بهترین گزینه‌ها برای ماساژ دادن بدن می‌باشد. این وسیله علاوه بر اعمال ماساژ بر روی بدن، قابلیت گرمادهی نیز دارد. در واقع تشک ماساژور به منظور جلوگیری از ایجاد زخم بستر، زوال عقل و دیگر بیماری‌های مزمن در افراد ارایه شده‌ است. درون این تشک، گوی‌های متحرکی تعبیه شده که توسط سیستم ارتعاشی دستگاه، اکثر نقاط بدن از جمله کمر، شانه، نشیمنگاه، دست‌ها و پاها را به لرزه در می‌آورد و ماساژ می‌دهد.

اکثر آن‌ها دارای ریموت کنترل بوده و توسط آن می‌توان شدت ارتعاش گوی‌ها، میزان حرارت دهی و برنامه‌های ماساژ تعریف شده در خود دستگاه را کنترل نمود. همچنین تشک ماساژور قابلیت تنظیم برای استفاده دیگر اعضای خانواده را نیز دارا می‌باشد. افراد اکثرا به دنبال راحتی و احساس آرامش و نرمی در اینگونه دستگاه‌ها می‌باشند.

در این تشک‌ها یک لایه آستر به منظور ایجاد حس نرمی و همچنین جلوگیری از ایجاد حساسیت پوستی استفاده شده‌ است. علاوه بر این، فوم داخلی این تشک‌ها در برابر فشار وزن افراد مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند و همین امر باعث دوام بیشتر دستگاه می‌شود.

تشک ماساژور

فاکتورهای مهم در خرید تشک ماساژور

برای خرید تشک ماساژور می‌بایست به چند مورد توجه کنید. ابتدا سایز آن را بررسی کنید و متناسب با بدن خود و دیگر اعضای خانواده در صورت استفاده از آن، محصول را انتخاب کنید. ابعاد اتاق خود را که قصد دارید درون آن از تشک برقی استفاده کنید در نظر بگیرید؛ چرا که فضای موجود برای استفاده از این وسیله نیز حائز اهمیت است.

همواره تشکی را انتخاب کنید که بتوانید توسط تنظیمات آن میزان ارتعاش و حرارت آن را کنترل کنید. در غیر این صورت وسیله مورد نظر برای شما جنبه یک وسیله اضافی در منزل پیدا می‌کند. قیمت وسیله نیز از فاکتورهای مهم در خرید محصول به شمار می‌آید.

برندها و کمپانی‌های زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند و محصولاتشان با توجه به کیفیت و امکانات موجود در محصول، دارای بازه قیمتی متفاوت می‌باشند. در هنگام خرید سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر وسیله مورد نظر را خریداری کنید و مطمئن شوید آن فروشگاه خدمات پس از فروش و گارانتی محصول را نیز دارا باشد.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.