فواید استفاده از ماساژور پا

چرا یک دستگاه ماساژور پا خرید نماید؟

همه ما می‌دانیم که یک ماساژ حتی کوتاه و در هر زمان واقعاً می‌تواند به ما در کسب آرامش کمک کند، خصوصا بعد از یک روز طولانی ایستادن و راه رفتن، هنگامی که پاهای ما خسته و کوفته شده‌اند یک ماساژ حرفه‌ای پا لذت بی‌نظیری دارد و ما می‌توانیم خستگی خودمان را با این ماساژ کاهش دهیم، اما آیا استفاده از استفاده از ماساژور پا واقعاً فایده‌ای دیگری جز احساس کمی آرامش بیشتر و کاهش مختصر درد پا دارد؟

چندین روش مختلف ماساژ وجود دارد که همگی نویدبخش افزایش سلامتی هستند. تکنیک‌های درمانی سنتی روی آرامش عضلات و مفاصل تمرکز دارد. طب فشاری در تلاش است با اعمال فشار بر نقاط خاص، سلامت عمومی و گردش انرژی را بهبود بخشد. آروماتراپی از روغن‌های معطر و موسیقی آرامش بخش استفاده می‌کند تا با تحریک حواس متعدد، عنصر دیگری به آرامش اضافه کند و رفلکسولوژی به دنبال بهبود عملکرد اندام داخلی با ماساژ دادن نواحی خاص پا است.

ادعاهای زیادی وجود دارد درباره اینکه ماساژ ساده چه کاری را برای شما می‌تواند انجام دهد، اما شواهد بسیار کمی برای پشتیبانی از آن‌ها وجود دارد. ما به برخی از مزایای ماساژ پا که توسط تحقیقات علمی واقعی پشتیبانی می‌شود نگاه خواهیم کرد و فوایدی که بلافاصله یا بعد از چند هفته، حتی با حداقل دو تا سه جلسه در هفته، قابل مشاهده و احساس است را بیان می‌کنیم.

ماساژ پا برای زندگی جنسی شما خوب است

تمام چیزی که لازم است مقداری روغن ماساژ، چند شمع معطر و موسیقی آرامش بخش یا لایت است تا روحیه‌ای مناسب برای یک شب پر از عشق برای شما به ارمغان آورد. ماساژ پا هدیه‌ای ویژه به شریک شما است، این ماساژ قطعا کمک می‌کند تا ناراحتی‌های جزئی را که در طول روز با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده است را فراموش کند و این یک پیش زمینه مناسب برای آغاز یک رابطه عالی است.

پاها نقطه شروع عالی هستند زیرا می‌توانند باعث برانگیختگی خفیف شوند و این تحریک به نواحی قوی‌تر مانند عقب زانوها و ران‌های داخلی منتقل خواهد شد.

استفاده از ماساژور پا گردش خون را بهبود می‌بخشد

ما به خطر سبک زندگی ماشینی که عمدتاً به دلیل تحرک پایین به استفاده نامنظم از عضلات خود عادت کرده‌ایم. عضلات پاها بسیار سخت و بزرگ هستند و گردش خون اغلب توسط کفش‌های تنگ و ناراحت کننده مختل می‌شود. یک جلسه ماساژ ۱۰-۲۰ دقیقه قبل از رفتن به رختخواب، می‌تواند گردش خون در اندام تحتانی را تا حد زیادی بهبود بخشد که برای افرادی که از دیابت رنج می‌برند، بسیار مهم است.

به جلوگیری از آسیب دیدگی پا و مچ پا کمک می‌کند

ماساژ دادن پا می‌تواند به کاهش درد مفاصل و بهبودی پس از آسیب و همچنین کاهش درد عضلات کمک کند. با این حال، هنگامی که ماساژ با تمرینات تقویتی پا و مچ پا همراه است و کشش عضلات در اثر ماساژ می‌تواند از صدمات بعدی جلوگیری کند. همچنین باعث تسریع در بهبود آسیب‌های موجود می‌شود.

یک جلسه کوتاه سه تا پنج بار در هفته تضمین می‌کند که خطر آسیب دیدگی را به حداقل می‌رسانید، استفاده از ماساژور پا دقیقه این خاصیت را دارد. همه ما لحظات ناخوشایند خود را داریم، اما مچ پا و عضلات پا تقویت شده و انعطاف پذیر این اطمینان را می‌دهد که می‌توانیم از صدمات ناخوشایند جلوگیری کنیم.

اثرات افسردگی و اضطراب را کاهش می‌دهد

تحقیقات نشان داده شده است که جلسات مکرر باعث کاهش چشمگیر اضطراب در بیماران سرطانی می‌شود. این تکنیک‌ها می‌توانند به عنوان روشی مؤثر در مقابله با افسردگی و اضطراب بسیار کمک کننده باشد.

به سردرد و میگرن کمک می‌کند

یک مطالعه انجام شده در دانمارک نشان داد که افرادی که از سردرد و میگرن رنج می‌برند، بعد از دریافت درمان‌های رفلکسولوژی و ماساژ درمانی، پیشرفت زیادی در کاهش عوارض بیماری داشته‌اند و مصرف داروهای خود را متوقف یا کاهش داده‌اند و ماساژ درمانی باعث شده است سه ماه پس از اتمام درمان، ۶۵٪ علائم کاهش یابد. اعتقاد بر این است ، افرادی که ماساژ پا دریافت می‌کنند، توانستند تغییرات مثبت دیگری در سبک زندگی ایجاد کنند که ممکن است در نتایج چشمگیر ارتقای سلامت روحی آن‌ها نقش داشته باشد.

با نگاهی به برخی از مطالعات انجام شده در مورد تأثیرهای رفلکسولوژی به نظر می‌رسد که این نوع ماساژ پا فراتر از ایجاد آرامش در طول مدت ماساژ گذاشته است.

استفاده از ماساژور پا فشار خون را کاهش می‌دهد

ابتلا به فشار خون بالا در زنان و مردان در سال‌های اخیر نسبتاً متداول شده است. این بیماری می‌تواند در اثر مواردی مانند استرس و رژیم غذایی ناسالم ایجاد شود، اما در بیشتر موارد علت خاصی ندارد و اعتقاد بر این است که نتیجه عوامل محیطی و ژنتیک است.

یک مطالعه انجام شده بر روی کارمندان مراقبت‌های بهداشتی که با افراد مسن مبتلا به زوال عقل مشغول به کار هستند – شغلی که بسیار استرس زا است و هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی فشار بالای دارد – نشان داد که استفاده از ماساژور پا برای یک ماساژ ۱۰ دقیقه‌ای تا سه بار در هفته منجر به بهبود خلق و خوی آن‌ها، کاهش اضطراب و متعادل شدن فشار خون آن‌ها گردیده است.

ماساژور پا برای کسانی که دچار صافی پا و فاشیات پلانت هستند کمک می‌کند

افراد دارای پاهای صاف به دلیل لاغر شدن رباط، قوس کف پا عادی ندارند و همین امر باعث مشکلاتی می‌گردد که می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر روی فرد داشته باشد، اما برخی از افراد حتی به دلیل داشتن فعالیت بدنی خفیف حتی بدون صاف بودن کف پا، درد پا را تجربه می‌کنند.

درد مزمن پاشنه پا می‌تواند در اثر التهاب یا وخیم‌تر شدن فاسیاهای کف پا (بافت پیوندی که قوس کف پا را پشتیبانی می‌کند) ایجاد شود. ورزش منظم پا همراه با ماساژ عمیق، جایی که فشار زیادی روی قوس اعمال می‌شود، می‌تواند به کاهش چشمگیر درد و حتی بهبود این شرایط کمک کند.

به کاهش علائم PMS و یائسگی کمک می‌کند

شایع‌ترین علائم در طول PMS شامل احساس غم و ناراحتی، تحریک پذیری، اضطراب، تنش، بی‌خوابی، خستگی، سردرد و نوسانات خلقی است. در این مدت بیشتر این علائم با استفاده از ماساژور پا و ماساژ روزانه پا قابل کاهش است.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.