شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421
تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421 تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421 تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421 تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421

تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421

AlmaPrime AP421 Air Purifier

کد محصول:

AP421

برند: آلماپرایم

از 0 رای

تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421

تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421 دارای موتور DC دارای کنترل مخصوص از راه دور، مجهز به قفل کودک، دارای 5 فیلتر، دارای نشانگر زمان تعویظ فیلتر 

  • تحت پوشش قرار دادن تا ۱۰۰ متر مربع
  • دارای سیستم یون ساز
  • قابلیت تنظیم زمان

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

نقد و بررسی تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP421

دستگاه تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421 به وسیله ۵ فیلتر قدرتمند تا ۹۹/۹۷ درصد از ذرات و آلودگی‌های محیط شما را حذف می‌کند. فیلتر هپا و کربنِ فعال در این دستگاه، ذرات به ریزی تا ۰.۳ میکرون را که شامل: گرد و غبار، شوره، پر پرندگان، موهای ریز حیوانات خانگی، دود، گرده‌های گیاهان، الیاف پارچه‌ها و بوهای نامطبوع و ... می‌شوند را جذب و از محیط پاکسازی می‌کنند.

فیلتر اولیه در تصفیه هوا آلماپرایم، ذرات بزرگ را به خود جذب می‌کند، که کمک بسیاری به طول عمر بیشتر فیلتر هپا می‌کند. فیلترهای نانو سیلور و ضد قارچ، به از بین بردن ۹۵ درصد از باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در هوا کمک می‌کند که به پیشگیری بیماری‌های مرتبط با باکتری و ویروس‌ها می‌کند.

تصفیه کننده هوا آلماپرایم AP421، دارای دو سنسور بسیار پیشرفته ساخت آلمان می‌باشد که کارایی این دو سنسور کیفیت هوا را تشخیص و متناسب با آلودگی موجود در هوا، فن دستگاه را روشن می‌کند. فن دستگاه دارای ۶ سرعت می‌باشد که حالت خواب شبانه کمترین و حالت توربو بالاترین حد آن است.

تصفیه کننده هوا آلماپرایم مدل AP421

از ویژگی‌های تصفیه هوا AP421 حالت قفل کودک است که کسانی که در منزل کودک دارند برایشان مهم می‌باشد. صفحه نمایش AP421 هر لحظه کیفیت هوای محل را در سه رنگ به شما نمایش می‌دهد. همچنین این نمایشگر قابلیت نمایش هشدار برای تعویض فیلتر نیز می‌باشد که نگرانی از دست دادن زمان تعویض فیلتر را نخواهید داشت. این دستگاه دارای یون ساز است که با تولید میلیون‌های یون منفی در هوا، حس شادابی و انرژی به شما القا می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های تصفیه هوا آلما پرایم AP421 داشتن کنترل از را دور است که به راحتی بنا به نیاز خود می‌توانید از راه دور دستگاه را تنظیم کنید. طراحی مدرن و زیبا، مصرف برق پایین و داشتن فیلتر نانو سیلور از دیگر ویژگی‌های خوب این دستگاه است. وجود فیلتر نانو، این دستگاه را از وجود لامپ یووی بی‌نیاز کرده است.

عملکرد فیلتر تصفیه هوا آلماپرایم AP421

فیلتر تصفیه هوا آلماپریام AO421

برای افرادی که قصد خرید دستگاه تصفیه هوا AP421 را دارند، امکانات و ویژگی‌های این دستگاه شما را ناامید نمی‌کند. این محصول دارای فیلتر HEPA با ضخامت بالا، فیلتر نانو سیلور و فیلتر کرین می‌باشد که با کمک این فیترهای قدرتمند، میکروب‌ها و آلودگی‌ای محیط اطرافتان پاکسازی می‌شود. وجود باکتری‌ها و ذرات معلق در هوا به مرور زمان به ریه‌هایتان آسیب وارد می‌کند و احتمال ایجاد آلرژی، آسم و مشکلات تنفسی در شما و یا اعضای خانواده‌تان شود.

حتما نباید شما دچار مشکلات تنفسی باشید تا از دستگاه تصفیه هوا استفاده نمایید، پس به فکر سلامت خود و اعضای خانواده باشید و استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا در محیط خانه یا محل کارتان را مورد توجه قرار دهید و سلامت عزیزانتان را تضمین کنید.

از دیگر ویژگی‌های فیلترهای این دستگاه، جذب و حذف آلودگی‌های هوا، دود، ذرات گرد و غبار، شوره و مو می‌باشد. خصوصا در امروزه در شهرهای بزرگ وجود دود و آلودگی‌های معلق در هوا، بسیاری را دچار مشکلات تنفسی کرده است. از این استفاده از دستگاه تصفیه هوا آلما پرایم برای حذف این آلودگی‌ها بسیار مناسب است و کمک بسیاری برای حفظ سلامتی و پیشگیری از مشکلات تنفسی می‌کند.

مشخصات فنی تصفیه کننده هوا آلما پرایم مدل AP421

  • دارای ۵ فیلتر برای تصفیه هوا : پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلتر کربن فعال، فیلتر نانو سیلور و فیلتر ضد قارج و ضد باکتری
  • دارای حسگر بو
  • دارای کنترل از را دور
  • دارای تایمر
  • قابلیت تولید یون منفی
  • دارای سنسور پیشرفته آلمانی برای شروع خودکار در صورت نیاز
  • تصفیه هوا به صورت کاملا اتوماتیک
  • دارای فن شش سرعته
  • کم صدا و کم مصرف
  • دارای قفل کودک
  • جذب هوا محیط به صورت ۳۶۰ درجه
  • نشانگر تعویض فیتر
  • حذف آلودگی‌های محیط تا ۹۹.۹۷٪
دستگاه تصفیه هوا آلماپرایم AP421

مشخصات فنی

تصفیه هوا آلماپرایم مدل AP421

مشخصات کلی

نام برند

آلماپرایم

گارانتی

18 ماه

کاربری

خانه؛کلینیک،سالن ها ،ورزشگاه ها

مناسب برای فضای

متوسط

انواع فیلتر

تعداد فیلتر

5 عدد فیلتر (نانوسیلور،فیلتر ضد قارچ و باکتری)

پیش فیلتر

فیلتر کاتالیست

فیلتر کربن اکتیو

فیلتر نانومینرال کریستال

فیلتر زئولیت

فیلتر هپا

دی اکسید تیتانیوم

مشخصات فیزیکی

ابعاد

30*30*72 سانتیمتر

وزن

14.5 کیلوگرم

توان

50 وات

مشخصات فنی

تولید یون مفنی و یونیزه اسیون هوا

حسگر بو

لامپ uv

جذب ذرات نانو

بله

سنسور تشخیص آلودگی هوا

حجم هوای خروجی

300 متر مکعب در ساعت

مدیریت زمان

نمایش زمان تعویض فیلترهای دستگاه

ریموت کنترل

امکان اتصال به نرم افزارهای مدیریت

دیگر ویژگی های دستگاه تصفیه هوا

دیگر ویژگی ها

دارای قفل کودک کم صدا کم مصرف

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.