شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مشخصات محصول

طول: 40 سانتی متر

عرض: 45 سانتیمتر

ارتفاع: 81 سانتیمتر

وزن واقعی محصول: 2.7 کیلوگرم

وزن قابل تحمل محصول: 150 کیلوگرم

عرض دستگیره عقب: 49 سانتی متر

عرض دستگیره جلو : 43 سانتیمتر

ارتفاع قابل تنظیم: 80 – 100 سانتی متر

دارای یک قاب فریم بزرگ با آلومنیوم با کیفیت و بسیار بادوام

این واکر طوری طرحی شده است که با حرکت حلزونی به کاربر یا سالمند اجازه یدهد به هر طرف به طور مستقل و آسان حرکت نموده و به راحتی از فضاهای محدود عبور کند . مکانیزم های استفاده از این محصول بسیار ساده است و برای کمک به تحرکت ، ایجاد امنیت و راحتی برای انجام فعالیت های روزانه در کسانی که به هردلیل دارای محدودیت های حرکتی هستند طراحی شده است ، این محصول جدید دارای قدرت و دوام بالای بوده و بسیار سبک میباشد . این واکر دارای یک دکمه منحصر به فرد است که فشار آن دکمه واکر جمع شده و این محصول به اصطلاح تاشو آسان است . قاب U شکل که قابلیتی بزرگتر را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که طراحی قاب فریم آن را افزایش می دهد. دستگیره دستگیره آلومینیومی تاشو و ارتفاع قابل تنظیم برای استفاده راحت است.

مشخصات فنی

واکر ثابت ای کر

مشخصات کلی

برند

ای کر

گارانتی

سلامت فیزیکی

مشخصات فنی

تحمل وزن کاربر تا

150 کیلوگرم

واکر ثابت

واکر متحرک

رولیتور

واکر تاشو

جنس

آلومینیوم و سبک

سبد خرید یا صندلی

ترمز

قابلیت تنظیم ارتفاع

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.