شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
تشک برقی گرمه سایز 90*150 سانتیمتر مدل HP915
تشک برقی گرمه سایز 90*150 سانتیمتر مدل HP915 تشک برقی گرمه سایز 90*150 سانتیمتر مدل HP915 تشک برقی گرمه سایز 90*150 سانتیمتر مدل HP915

تشک برقی گرمه سایز 90*150 سانتیمتر مدل HP915

Electric-Underblankets-garmeh-hp915

کد محصول:

HP915

برند: گرمه

از 0 رای

این تشک برقی ساخت ایران با کیفیت بسیار عالی مجهز به سیستم تایمر و دیمر هوشمند است و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش میباشد و امکان ارسال آن به سراسر کشور فراهم است .

یک سال گارانتی

قیمت : 1,600,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

معرفی تشک برقی گرمه سایز 150*90

این محصول با سایز بزرگ خود به مانند یک تشک برای استفاده بعنوان زیر انداز تخت و گرم کردن کامل بدن ، بستر و استفاده از خواص بسیار مفید گرما درمانی مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار کاربردی است ، از ویژگی های این محصول کلید با قابلیت تنظیم دما و با چراغ LED است .

از این تشک برقی با سایز 150 *90 سانتیمتر برای رفع گرفتگی عضلات ، انواع اسپاسم در بدن ، گرم کردن بستر ، رفع خستگی ، بهبود گردش خون ، کاهش درد های مزمن ناحیه پشت و کمر ، کاهش فشار برکانال های عصبی بخصوص درد های سیاتیک ، افزایش آزادی عمل عضلات بخصوص در افراد مسن بهره برد ، این دستگاه دارای سیسستم ایمنی منحصر به فرد ویک چرخش و پروسه زمان بندی شده کارکرد است .

چگونگی کارکرد دستگاه :

پس روشن نمودن دستگاه ، معمولا دستگاه در مدت 30 در حالت بالای دمای قرا میگیرد تا تشک به صورت سریع گرم شود ، سپس به مدت 30 دقیقه در حالت دمای متوسط و پس از آن در حالت دمای کم قرار میگیرد و پس از 6 ساعت خاموش میشود . همه این مراحل توسط صفحه ال ای دی برای کار بر به نمایش در می آید و پس از خاموشی با فشردن دوباره کلید مجددا این پروسه آغاز میگردد . ضمنا در این مدت بوسیله درجه روی کلید امکان کنترل دستی دما فراهم است تا کاربر بتواند به راحتی به آنچه سلیقه خود در دریافت گرما درمانی از تشک است برسد .

نظر کارشناس فروش :

این محصولی ساخت کشورمان و کاملا ایرانی با بهترین کیفیت و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است ، این تشک حرارتی با قیمت بسسیار مناسب نسبت به رقبا خارجی و جز دسته بندی تشک برقی ارزان فیمت اما با کارایی بالا قرار دارد .

 

مشخصات فنی

تشک برقی گرمه سایز 90*150 سانتیمتر مدل HP915

مشخصات کلی

برند

گرمه

گارانتی

18 ماه

مشخصات فنی

ابعاد

90*150 سانتی متر

حد گرمایی

65 درجه

نوع رویه

تشک زیرانداز

سیستم ایمنی سه مرحله ای

خاموشی اتوماتیک

مدیریت زمان

مدیریت گرما

تعداد حالت گرمایش

3

دیگر ویژگی ها

ویژگی متمایز کننده از رقبا

ساخت ایران

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.