شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
فر کننده مو رمینگتون مدل CI8725
فر کننده مو رمینگتون مدل CI8725

فر کننده مو رمینگتون مدل CI8725

Remington Hair Curler Model CI8725

کد محصول:

CI8725

برند: رمینگتون

از 0 رای

شهر سلامت

فر کننده مو رمینگتون مدل CI8725

فرکننده

تنظیم دما

صفحه سرامیکی

خاموش روشن کردن خودکار

شهر سلامت

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

معرفی فر کننده مو رمینگتون مدل CI8725

جنس سرامیک

دمایی معدل 220 درجه

خاموش روشن شدن خودکار

سرعت بالا در رسیدن به حداکثر دما

دارای تکنولوژی Hydracare

فر کننده CL8725 به راحتی موها را صاف می کند این سشوار نسبت به سایر سشوارها دمای بالاتری را ایجاد میکند . دمایی معادل 220 درجه . جنس صفحه های این دستگاه سرامیک است که مشخصا در حفظ سلامت موها موثر است چون الکتریسیته را منتقل نکرده و در مقابل حرارت مقاومت بیشتری دارد . جنس سرامیک افزون بر این باعث میشود دستگاه عمر بیشتری داشته باشد چون میزان مقاومت سرامیک در برابر حرارت خیلی بالاست . این مدل از سشوارهای رمینگتون قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار دارد که این ویژگی هم در بالا رفتن عمر دستگاه تاثیر مستقیم دارد . این دستگاه را می توان در 5 دمای مختلف تنظیم کرد از این جهت فر کردن و حالت دادن موهای خشک، مرطوب و لخت با این دستگاه بسیار راحت است . سیم برق این محصول گردان بوده و همچنین تکنولوژی Hydracare که در آن هست باعث میشود بین رطوبت و گرمای دریافتی تعادل وجود داشته باشد که همین امر از آسیب وارد شدن به موها جلوگیری می کند . این سشوار ظرف مدت 60 ثانیه به بالاترین دمای ممکن میرسد از این جهت استفاده از آن سریع و در مدت کوتاهی میسر میشود .

مشخصات فنی

فر کننده مو رمینگتون مدل CI8725

مشخصات کلی

برند

رمیگتون

گارانتی

2 سال گارانتی

مشخصات فنی

حداکثر دما

220 درجه

خاموشی خودکار

نرم کننده یونی

قابلیت تنظیم دما

قابلیت تنظیم دما در

5 دما

جنس کفه

سرامیک

ابعاد

4*6.5*36 سانتی متر

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.