شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
شوآرتزکف (SCHWARZKOPF)

برند شوآرتزکف

SCHWARZKOPF(شوآرتزکف)

نزدیک به 115 سال پیش در سال 1898 که هانس شوارتزکف شیمی دان 24 ساله آلماني داروخانه کوچکی در شهر برلین افتتاح نمود ، هیچ کس پیش بینی نمی کرد که کار وی منجر به تاسیس شرکتی شود که امروز یکی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های سازنده محصولات آرایشی ، بهداشتی ، محافظتی و درمانی پوست، مو و بدن در جهان شود
از مهمترین نقاط تاریخچه و نوآوری های این برند قدیمی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
در سال 1927 شوارتزکف اولین شامپو های مایع جهان را به بازار اروپا عرضه کرد
در سال 1934 شوارتزکف اولین ماده فر دائم و اولین تونیک مو را با نام " سیبورین " به بازار عرضه کرد
در سال 1970 اولين شامپو ضدشوره با همين نام ( سیبورین ) روانه بازار شد
در سال 1949 شوارتزکف شامپو "شوما" را به بازار عرضه کرد که موفق ترین و پر فروش ترین شامپو در آلمان غربی بود
در سال 1955 شوارتزکف اولین اسپری نگهدارنده آرایش مو جهان با نام تجاری "تافت" را در آلمان عرضه کرد این محصول و این نام به قدری موفق بود که به صورت یک اسم برای اسپری مو به کار گرفته می شود
در سال 2009 شوارتزکف یکصد و یازدهمین سال تاسیس خود را جشن گرفت

 

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.