قرص هیر اکتیواتور سان لایف Hair Activator

قرص هیر اکتیواتور تقویت‌ کننده موی می‌باشد و محصول شرکت سان لایف آلمان است.

هیر اکتیواتور محتوی مجموعه کاملی از ویتامین‌ها و مینرال‌ها و اسید آمینه‌های مفید برای جلوگیری از ریزش موها است و با تأمین این مواد ضروری به حفظ سلامت موها کمک کرده و باعث شادابی، درخشندگی و پر پشتی موها می‌گردد.

قرص هیر اکتیواتور ترکیبی کامل جهت رشد و تقویت موها است و برای خانم‌ها و آقایانی که از ریزش مو رنج می‌برند توصیه می‌شود. ترکیبات موجود در کپسول هیر اکتیواتور به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم نقش خود را در سلامت مو ایفا کرده و علاوه بر این می‌توانند تأثیر یکدیگر را تقویت نمایند. هیر اکتیواتور کاملاً طبیعی و فاقد هرگونه رنگ مصنوعی، طعم‌دهنده و نگه‌دارنده است.

ویژگی‌های قرص هیر اکتیواتور سان لایف

  • جلوگیری از ریزش موها
  • تأمین سلامت و شادابی موها
  • افزایش رشد و پرپشتی موها
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به بهبود زخم‌ها و التهاب‌ها
  • مناسب برای آقایان و خانم‌ها
  • مناسب برای بیماران مبتلا به سیلیاک و عدم تحمل لاکتوز

فواید و ترکیبات قرص هیر اکتیواتور سان لایف

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که به جرات می‌توان گفت اکثر مردم دنیا با آن مواجه هستند. عوامل زیادی مانند عوامل محیطی، ژنتیکی، هورمونی، برخی بیماری‌ها مانند اختلالات تیروئید، آنمی ( کم‌خونی ) و نوع تغذیه در ریزش مو دخیل هستند.

اهمیت رژیم غذایی را در حفظ سلامتی بدن به‌خصوص مو، نمی‌توان نادیده گرفت. زیرا تحقیقات نشان داده است، شایع‌ترین دلیل ریزش مو کمبودهای غذایی است. از آنجایی‌که تأمین همه ریزمغذی‌های مورد نیاز بدن از طریق غذا غیر ممکن است، می‌توان از مکمل‌های غذایی به این منظور کمک گرفت.

یکی از مکمل‌های غذایی مناسب برای موها قرص هیراکتیواتور سان لایف است که مجموعه‌ای از مواد مورد نیاز جهت رشد و تقویت مو در قرص‌های هیر اکتیواتور گنجانده‌شده‌اند.

شما می‌توانید با مصرف روزانه کپسول‌های هیر اکتیواتور از شر ریزش مو خلاص شده و با تأمین ویتامین‌ها و مینرال‌ها و عصاره‌های گیاهی خاص به تقویت و شادابی موهای خود کمک کنید. خواص مواد موجود در هیراکتیواتور در زیر عنوان شده است:

متیونین: هیر اکتیواتور با داشتن این اسیدآمینه ضروری با خواص قوی آنتی اکسیدانی که منبعی غنی از سولفور نیز هست از اختلالات مربوط به مو ، پوست و ناخن جلوگیری می‌کند. متیونین از نازک شدن تارهای مو جلوگیری کرده و سبب بهبود رشد مو می‌گردد.

سیستئین: کپسول هیر اکتیواتور با داشتن این اسیدآمینه در سنتز پروتئین در بدن، سنتز اسیدهای چرب، تکثیر سلول‌های ایمنی و تقویت سیستم ایمنی شرکت می‌کند. سیستئین یکی از ترکیبات اصلی موجود در پوست، مو و ناخن‌ها بوده و باعث افزایش ضخامت ساقه مو و تحریک رشد مو می‌شود.

ال- آرژئین: یک آمینواسید ضروری مشروط است. مکمل آرژنین به‌عنوان متسع کننده رگ‌های خونی به تسهیل پمپ خون عضلانی و درعین‌حال انتقال اکسیژن و مواد غذایی بیشتر به داخل سلول‌ها کمک می‌کند.

ویتامین C : باتحریک گردش خون بهتر در مویرگ‌های پوست سر، موجب حفظ سلامت موها می‌شود و با بهبود سلامت پوست سر آن را مهیای رویش و رشد موها می‌کند. ویتامین C موجود در قرص هیر اکتیواتور از عوامل مهم تقویت و تسریع رشد موها محسوب می‌شود.

ویتامینE : هیر اکتیواتور با داشتن این ویتامین باعث بهبود خون‌رسانی به ریشه موها و خنثی‌سازی اثرات سوء بسیاری مواد غذایی نامناسب و رادیکال‌های آزاد در سطح ریشه مو می‌گردد. ویتامین E به‌عنوان یکی از ویتامین‌های مؤثر در رشد موها با افزایش گردش خون در پوست سر منجر به رشد بهتر موها و درخشندگی و زیبایی موها می‌شود.

روی (زینک): کمبود این ماده معدنی منجر به ریزش مو و بروز مشکلات پوستی می‌شود درحالی‌که دریافت روی می‌تواند در بهبود مشکلات و بیماری‌های پوستی همچون آکنه و اگزما مؤثر باشد. این عنصر همچنین از طریق افزایش تعداد گلبول‌های سفید در تقویت سیستم ایمنی نیز نقش ویژه‌ای دارد.

مس: یک ماده معدنی کمیاب و ضروری است که جهت تشکیل هموگلوبین خون موردنیاز است. بنابراین قرص هیراکتیواتور با داشتن مس با تضعیف خون‌رسانی ریشه مو که باعث ریزش مو می‌شود، مبارزه می‌کند. این عنصر در تحریک رشد فولیکول‌های مو و تشکیل پیوندهای دی سولفیدی در ساختار مو نقش بسزایی ایفا می‌کند.

سلنیوم: به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان، رادیکال‌های آزاد که موجب پیری زودرس سلول‌ها می‌گردند را خنثی کرده و همچنین این عمل را بر روی پوست سر و موها انجام می‌دهد.

بیوتین (ویتامین B7): کپسول هیراکتیواتور با دارا بودن این ویتامین از طریق تحریک تولید کراتین از ریزش مو جلوگیری می‌کند، بیوتین همچنین با حفظ سطح مناسب هموگلوبین در خون‌رسانی به ریشه مو نقش داشته و با توجه به نقش بیوتین در متابولیسم پروتئین، چربی و کربوهیدرات، کمبود بیوتین باعث کاهش متابولیسم مواد مغذی و درنتیجه سوء تغذیه سلول‌های فولیکول مو و نازک شدن تارهای مو می‌شود. در واقع بیوتین یکی از مواد مغذی مهم جهت حفاظت از استحکام و بافت مو می‌باشد.

فواید عصاره‌های گیاهی هیر اکتیواتور Hair-Activator

عصاره هسته انگور: حاوی ویتامین E است که آنتی‌اکسیدانی قوی به‌حساب می‌آید. همچنین حاوی اسید لینولئیک نیز می‌باشد، که برای رشد مو و سلامت پوست مفید است.

عصاره چای سبز: هیراکتیواتور حاوی عصاره چای سبز با خواص آنتی‌اکسیدانی بالا است که از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. رادیکال‌های آزاد عامل اصلی پیری سریع و ابتلا به بیماری‌های حاد هستند. قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا، دود سیگار و نور شدید خورشید تعداد رادیکال‌های آزاد را افزایش می‌دهد، اما آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز باعث حفظ سلامت و جوان ماندن پوست شما می‌شوند.

عصاره گلد مایت ( ارزن ) : یکی از حبوبات غنی از پروتئین است که برای تسریع رشد مو به‌کار می‌رود و ازآنجایی‌که فاقد گلوتن است با به‌کارگیری در ترکیب قرص هیراکتیواتور، این محصول می‌تواند توسط بیماران مبتلابه سیلیاک نیز مورداستفاده قرار گیرد.

روش مصرف کپسول هیر اکتیواتور

روزانه یک عدد کپسول هیر اکتیواتور همراه با یک لیوان آب میل شود.

هشدار مصرف : در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک مصرف شود.

شرایط نگهداری: قرص هیر اکتیواتور در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

عوارض قرص هیر اکتیواتور سان لایف

تاکنون عوارض خاصی برای مصرف قرص هیر اکتیواتور گزارش نشده است.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.