شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
تخت بیمار سه شکن مکانیکی رویه ABS کد 104
تخت بیمار سه شکن مکانیکی رویه ABS کد 104

تخت بیمار سه شکن مکانیکی رویه ABS کد 104

Hospital Bed 1027 AGA

کد محصول:

1027-AGA

از 2 رای

این محصول یک تخت بیمار سه شکن مکانیکی با رویه ABS بدون کاهش ارتفاع است . این تخت بستری مناسب برای نگهداری خانگی و کلینیکی بیمار با ساختار فولادی ، رویه ABS ، ساخت صنعت کاران ایران از بهترین متریال با یک سال گارانتی و امکان ارسال به سراسر کشور .

  • دارای 2 هندل 
  • تخت بیمارستانی ساده
  • رویه پانچ از جنس ABS
  • جوش کارخانه ای CO2

 

 

سلامت فیزیکی و یک سال گارانتی

با توجه به نوسان قیمت لطفاً قبل از ثبت سفارش با فروشگاه تماس بگیرید

قیمت : 5,000,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

معرفی تخت بیمار بیمارستانی ساده سه شکن رویه ABS

این تخت بیمارستانی مکانیکی از نوع سه شکن می باشد که در سه ناحیه میتواند تغییر موضع دهد . مسلما تخت بیمار سه شکن نسبت به دوشکن و یا تک شکن انعطاف پذیرتر بوده و بیشترین راحتی را برای بیمار فراهم می کند . این تخت بیمارستانی ساده به پرستار بیمار امکان تنظیم زاویه سر بیمار ، تغییر شیب زیر ران و ساق پا را فراهم می کند . همچنین این تخت مجهز به محافظ تخت یا به اصلاح بد ساید هایی است که از افتادن بیمار جلوگیری می کند و همچنین قابلیت تا شدن دارد .

  • این تخت بیمار سه شکن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و به پرستار قابلیت مانور بیشتری می دهد.
  • قابلیت نصب برای تشک مواج بر روی این تخت وجود دارد.
  • ابعاد این تخت بیمار خانگی 210 در 110 سانتیمتر می باشد و تخت مجهز به چرخ های ترمز دار جهت جابه جایی آسان است.

این محصول از پروفیل صنعتی با سختی بسیار بالا ساخته شده و ساختار فلزی آن کاملا استاندارد است . بدنه  این محصول به طور بسیار حرفه ای با رنگ مخصوص رنگ آمیزی شده است . در طراحی این تخت بستری تمام ضوابط و استاندارد های جوش کاری و رنگ آمیزی لوازم صنعتی به همراه استانداردهای لوازم و تجهیزات پزشکی رعایت شده است . در ساخت این تخت از جوش CO2 صنعتی استفاده شده است و رنگ الکترواستاتیک بر روی بدنه دستگاه پاشیده شده است . 

این محصول یکی از انواع تخت بیمارستانی است که در آن دو هندل مکانیکی برای تنظیم شکن ها تعبیه شده است که به راحتی میتواند نیروی لازم برای جابجایی بیمار را منتقل نماید .

نظر کارشناس فروش درباره این تخت بیمار بیمارستانی ساده

اگر بیمار یا سالمند شما میتواند تحرک داشته باشد و برای ورود یا خروج از تخت مشکل خاصی ندارد ، خرید این تخت بیمار برای شما سودمند است . این تخت سه شکن است و امکان کاهش ارتفاع ندارد و رویه ABS آن کمک میکند تا نگهداری از بیمار راحت تر شود ، بنابراین باتوجه به کیفیت و ساختار فلزی محکم آن خرید آن در صورتیکه شرایط بیمار با خصوصیات تخت مطابقت دارد توصیه میگردد .

خرید تخت بیمارستانی ساده

با توجه به تنوع خدمات ، قابلیت ها ، کیفیت و برندهای تولید کننده داخلی و خارجی و از طرفی محدودیت های اعمال شده در واردات برخی از محصولات . اکیدا توصیه میگردد حتما قبل از انتخاب محصول و خرید تخت بیمار با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا محصولی متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب و خرید نماید . شهر سلامت همواره ارزان ترین قیمت تخت بیمار را به شما از بهترین و برترین برندها داخلی و خارجی عرضه خواهد نمود و همواره در کنار شما مشتریان عزیز خواهد بود .

  • انتخاب تخت بیمار برای منزل

 در هنگام خرید تخت بیمار ، انتخاب سخت است  . بودجه و میزان امکانات و از طرفی نیازمندی های بیمار یا سالمند عزیز در انتخاب بسیار تاثیر گذار است . بنابراین اینکه تخت بیمار برقی یا مکانیکی خریداری شود علاوه بر وضعیت بیمار و میزان اختلال حرکتی بیمار به میزان سلامت جسمی پرستار بیمار نیز بستگی دارد. مثلا اگر یک خانم سالمند از همسرش نگهداری می کند در صورتیکه که محدودیت بوجه ندارد مسلما استفاده از مدل برقی به جای مکانیکی بسیار راحت تر خواهد بود البته این تخت بستری سه شکن هم میتواند نیاز های سالمندان و بیماران تا حد زیادی برآورده نماید .

  • نکات مهم برای انتخاب و خرید تخت بیمارستانی :

تعویض تخت بیمار با توجه به محدودیت های که تولید کنندگان یا واردکنندگان تخت بیمارستانی دارند در صورت عدم وجود عیب یا احراز شرایط گارانتی عملا ممکن نیست . بنابراین قبل از خرید سوالات خود را کامل مطرح و با آگاهی محصول را انتخاب فرمایید .

گارانتی شهر سلامت

 

مشخصات فنی

تخت بیمار سه شکن مکانیکی رویه ABS کد 104

مشخصات کلی

نام برند

ساخت ایران

تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی مکانیکی

وارداتی

ساخت ایران

گارانتی

12 ماه

اسمبل قطعات

حد نهایی تحمل وزن بیمار

350 کیلوگرم

مشخصات فنی

تعداد شکن

3

امکان کاهش ارتفاع

چرخ سانترال برای جابجای راحت تخت

میز بیمار

محافظ تخت

جنس تخت

فولاد و رویه ABS

تخت بیمار هوشمند

صفحه کنترل

ریموت کنترل

باتری بک آپ

دیگر ویژگی ها

ویژگی متمایز کننده این محصول رقبا

قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا

  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    5
  • طراحی و ظاهر
    4
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    4

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.