ماساژور پا چیست و چه فوایدی دارند؟

ماساژ پا قرن ها در بسیاری از فرهنگ ها برای بهبود سلامت و آرامش بدن مورد استفاده قرار گرفته است، اکثر اشکال ماساژ پا از شیوه های گوناگون مانند شیاتسو و رفلکسولوژی گرفته شده است، که این اعتقاد را مطرح می کند که اعمال فشار به بیش از ۷۰۰۰ عصب در پا می تواند انسدادهای شدید در بقیه بدن را آزاد کند. ماساژ پا یا استفاده از ماساژور پا را می توان برای تسکین درد، کاهش استرس و حتی برای افزایش سرعت بهبود آسیب پذیری مورد استفاده قرار داد. به طور سنتی ماساژ پا با دست انجام می شود، اگرچه ممکن است گاهی اوقات از چوب و غلطک هم استفاده شود.

ماساژ پا

پس از یک روز کاری طولانی و یا رفتن به خرید همراه با دوستان یا خانواده و یا رفتن به مدرسه و دانشگاه، بیشترین فشار بر روی پاهای شما است و پاهای شما از ایستادن زیاد و راه رفتن خسته و متورم می شود. بعد از چنین روز خسته کننده ای بهترین گزینه برای تجدید سلامتی و از بین رفتن درد پاها یک ماساژ لذت بخش است.

اما چی کسی می تواند هر روز پاهای ما را ماساژ دهد. برای اعضای خانواده و دوستان بسیار خسته کننده خواهد بود اگر بخواهند هر روز شما را ماساژ دهند. راه دیگر رفتن به سالن های ماساژ است که دارای هزینه زیاد و وقت گیر بودن است.

ماساژور پا چیست؟

از این رو شرکت های مختلف دستگاه هایی برای ماساژ پا تولید کردند که دارای ویژگی های مختلفی هستند، این ماساژورهای پا از تکنیک های ماساژ پا جهت سلامتی پاها استفاده می کنند، تکنیک هایی مانند ماساژ شیاتسو، ماساژ غلطکی، ضربه ای و ویبره ای که در بعضی از دستگاه ها این تکنیک ها را ترکیب کرده اند.

دستگاه ماساژور پا وسیله ای است که قسمت های مختلف پا را جهت کاهش درد، بر طرف کردن گرفتگی های عضلانی و بازیابی انرژی از دست رفته پاها، ماساژ می دهد. این دستگاه ها بسیار مفید خواهند بود اگر در محیط خانه و یا محیط کار از آن ها استفاده کنید. ماساژور پا دستگاهی است که به وسیله برق کار می کند و توسط برنامه های خودکار پیش فرض دستگاه قسمت های مختلف پا را ماساژ می دهد.

استفاده از یک ماساژور پا چکمه ای

فواید ماساژور پا چیست؟

همه ما می دانیم که یک ماساژ کوتاه پس از یک روز طولانی بسیار لذت بخش است، یک ماساژ جز اینکه آرامش بیشتری به شما می دهد و از درد پاهایتان می کاهد، آیا مزایای دیگری دارد؟ چند تکنیک ماساژ مختلف وجود دارد که همه آن ها مزایای خاصی برای شما دارند.

تکنیک های درمانی سنتی بر آرامش عضلات و مفاصل تمرکز می کنند، طب فشاری به دنبال بهبود سلامت عمومی و جریان انرژی با اعمال فشار بر نقاط خاص است، آروماتراپی با استفاده از روغن های معطر و آرامش بخش به دنبال آرامش بدن و تجدید انرژی حیاتی بدن است و رفلکسولوژی به دنبال بهبود عملکرد داخلی بدن با ماساژ مناطق خاص پا است.

صحبت های زیادی در مورد ماساژ پا وجود دارد، برخی از آن ها نسبتا عجیب و غریب است، ولی ما برخی از مزایای یک ماساژ پا ساده را که طبق تحقیقات علمی می باشد مورد بررسی قرار می دهیم.

مزایای استفاده از ماساژ پا

مزایایی که پس از چند جلسه ماساژ می توان دید و احساس کرد:

  • بهبود گردش خون
  • افزایش سرعت بهبود آسیب های پا
  • رفع گرفتگی های عضلانی و عصبی
  • کاهش اضطراب و افسردگی
  • کاهش سردردهای میگرنی
  • کاهش فشار خون
  • کاهش علائم یائسگی
  • رفع بی خوابی
  • تنظیم خلق و خوی
  • بهبود تورم های ماه های پایانی بارداری
ماساژ پا و بارداری

همانطور که می بینید ماساژ پا می تواند هم به سلامت جسم و هم به سلامت روح کمک شایانی کند، گرچه ماساژ حرفه ای می تواند کمی پر هزینه باشد، ولی با انتخاب یک ماساژور پا می توانید بدون هزینه گزاف یک ماساژ حرفه ای در هر زمان داشته باشید. فقط چند بار در هفته با ۱۰ تا ۲۰ دقیقه ماساژ می توانید، از مزایای ماساژ پا بهره مند شوید.

دستگاه ماساژور پا با استفاده تکنیک های رولینیگ، کیسه های فشار، ویبره، شیاتسو، گرما درمانی و دیگر ابزارها به شبیه سازی حرکات دست یک ماساژور حرفه ای می پردازد، البته ماساژور پا علاوه بر ماساژ، قابلیت هایی نظیر مغناطیس درمانی، حباب درمانی و جکوزی دارد و کاربر می تواند بسته به نیاز خود محصولات را انتخاب نماید.

فروشگاه شهر سلامت آماده است به صورت رایگان به شما مشتریان عزیز خدمات مشاوره ای تخصصی در زمینه خرید انواع دستگاه ماساژور ارائه نماید و مطمئن باشید ما بهترین قیمت ماساژور پا به شما ارائه خواهیم کرد. ضمنا شهرسلامت مجموعه از انواع دستگاه ماساژور مانند ماساژور بدن ، ماساژور گردن ، روکش صندلی ماساژور ، ماساژور های فزیوتراپی را برترین و بهترین برند ها موجود دربازار جمع آوری و با ارائه تضمین اصالت کالا عرضه مینماید . همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید ماساژور پا را هم مطالعه نمایید .

برگرفته از : www.lifehack.org

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.