کپسول فورکاپیل Forcapil

قرص فورکاپیل Forcapil شرکت آرکوفارما کشور فرانسه باعث افزایش حجم مو شده و به جلوگیری از ریزش موها کمک می کند. قرص فورکاپیل به دلیل دارای بودن بیوتین در ترکیبات خود، اثر تحریک کننده بر روی فولیکول های مو داشته و موجب کاهش سرعت از دست دادن موها می گردد. همچنین فورکپیل به تقویت ناخن ها نیز کمک می کنند. مطالعات بالینی نشان می دهد که مصرف فورکاپیل باعث افزایش حجم مو در ۱۰۰% مصرف کنندکان، جلوگیری از ریزش مو در ۹۳% مصرف کنندگان و تقویت ناخن در ۶۳% مصرف کنندگان شده است.

محصول فورکاپیل از انواع ویتامین­های گروه ب، ویتامین ب۶، ویتامین ب۵ و بیوتین، ویتامین ب۹، اسیدآمینوها و روی (زینک) تشکیل شده است.

باید در نظر داشت که از این محصول هم آقایان و هم خانم ها می توانند استفاده نمایند. کپسول های فورکاپیل شرکت آرکوفارما منشاً گیاهی داشته و فاقد مواد نگهدارنده می باشد.

روش مصرف : برای یک دوره ۳ ماهه هرروز صبح ۲ عددکپسول را همراه یک لیوان آب مصرف نمائید. مصرف با مشورت پزشک صورت گیرد.

ترکیبات قرص فورکاپیل

کراتین: کراتین یک پروتئین ساختاری کلیدی برای موها و ناخن ها است که درخشش، انعطاف و استحکام را برای موها به ارمغان می آورد. که از آمینواسیدهایی مانند سیستن، متیونین و … ساخته شده است که در کنار زینک (روی) و مجموعه ویتامین های گروه B ماده کلیدی لایه بیرونی پوست انسان را تشکیل می دهد. از اینرو قرص های فورکاپیل حاوی ترکیبات کامل از اسید آمینوهای سولفور (سیستن و متیونین) ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

ویتامین B6: ویتامین B6 یا پیروکسین موجود در فورکاپیل که در متابولیسم پروتئین ها و اسید آمینو های سولفور (سیستن و متیونین) ضروری است. مکمل ویتامین B6 می بایست با مکمل های این دو آمینواسید گوگرد ترکیب شود لذا در قرص های فورکاپیل از ویتامین B6 نیز استفاده شده است.

ویتامین B9: ویتامین B9 یا اسیدفولیک به سنتز اسیدآمینوها کمک می کند و به همین دلیل است که در محصولات فورکاپیل از ترکیبات B6 و B9 همراه با سیستین و متیونین استفاده شده است.

ویتامین B8: ویتامین B8 که با نام های ویتامین H یا بیوتین نیز شناخته شده می شود که به حفظ موهای زیبا، نرم، قوی، براق و سالم کمک می کند.

ویتامین D3: این ویتامین در تقسیم بندی سلول ها نقش دارد.

زینک: زینک یا روی یکی از مهمترین مواد معدنی در بدن انسان است. روی همچنین به حفظ زیبایی ناخن ها نیز کمک می کند.

ترکیبات  

میانگین اطلاعات تغذیه ای (برای هر دو قرص فورکاپیل)

  معرفی قرصفورکاپیل
 توضیحاتمقدار
انرژی۲ Kcal یا ۸ KJ
پروتین۴۱۴ mg
کربوهیدارت۲۳ mg
چربی۱۲ mg
L-Cystine300 mg
L-Methiionine100 mg
ویتامین B518 mg
ویتامین B62 mg
ویتامین B9200 microg
ویتامین D35 microg
ویتامین B8450 microg
زینک۱۵ mg

هشدار مصرف :

قرص فورکاپیل مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و یا درمان نمی باشد.

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

در صورت مصرف هرگونه دارو و قرص، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک افزایش ندهید.

شما می توانید برای اثر بخشی هر چه بشتر این محصول در کنار قرص فورکاپیل از شامپو فورکاپیل نیز استفاده نمایید.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.