یوگای صورت ،جادویی کوچک در جوان سازی پوست صورت

یوگای صورت از جمله‌ی پر طرفدارترین و موثرترین روش‌ها، جهت لطافت و بازیابی جوانی پوست می‌باشد. چرا که یوگای صورت ،سبب می‌گردد تا چین و چروک و عوارضی مانند فرو رفتگی‌ها و خطوط اشک و پیشانی حالت زشت خود را از دست بدهند و شما به پوستی جوان و بی چین و چروک دست یابید. همچنین یوگای صورت به جوان‌ترها این کمک را می‌کند که پوستی صاف داشته باشند و از آنان در برابر ایجاد چین و چروک‌های صورت محافظت می‌نماید.

یوگای صورت و انواع ماساژهای دیگر پوست

یوگای صورت و انواع ماساژهای دیگر پوست، به صورت کلی با یک نوع مکانیسم، بر روی پوست صورت تاثیر می‌گذارند. به این معنا که، هنگامی که اعضای صورت مثل ماهیچه‌‌ها فعالیتی زیاد دارند، اجتماع ماده‌های اضافی و موادی که برای پوست صورت زیان آورند، باعث این می‌شود که اسپاسم‌های عضلانی و گرفتگی، از طریق ترشح اسید لاکتیک و موادی نظیر آن، سلامت پوست را دچار مشکلاتی از جمله چین و چروک‌ها کنند.

یوگای صورت و اغلب ماساژهای مناسب پوست صورت، باعث بهینه شده گردش خون و ایجاد جریان لنفاوی می‌گردد تا از این طریق بتوانند پوست را از طریق مواد مغذی و رساندن آن به منافذ پوست و همینطور اکسیژن رسانی بیشتر به این منافذ گردند. یوگای صورت در این موارد، کمک شایانی به پاکسازی پوست صورت و جوانسازی آن می‌نماید.

با انجام دادن یوگای صورت و دیگر ماساژهای مفید، عضلات و ماهیچه‌های صورت شروع به بهبودی می‌کنند و پروسه‌های متفاوتی، سیستم اعصاب مرکزی و مکانیزم‌های تقویت پوست را آسان و تسهیل می‌کند. از جهت دیگر، یوگای صورت تاثیری فوق العاده بر جداره‌ی عروق خون دارد و تاثیر آن روی عناصر عضلانی صورت، در توزیع خون رسانی به پوست و کاهش فشارهای شریانی بسیار موثر است.

نکته‌ای ضروری که می‌بایست در اعمال ماساژ صورت و یوگای صورت مد نظر قرار گیرد، ویژگی‌های فردی است که قرار است ماساژ و یوگای صورت بر روی او انجام شود و همچنین مقدار خستگی یا التهاب پوست او می‌باشد که تجویز کننده در تجویز ماساژها باید آنان را در نظر بگیرد.

یوگای صورت و ماساژ‌های روی پوست

یوگای صورت و انواع ماساژ: روش‌هایی برای کمک به اندورفین

ماساژ صورت سبب می‌گردد که در سروتونین پوست، میزان اندورفین به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند؛ آزادسازی هورمون در ایجاد استرس نکته‌ای کاملا اثبات شده است. با اعمال ماساژهای مناسب و خصوصا یوگای صورت ، اضطراب، حالات عصبی و بی‌قراری به نحو بسیار موثری کاهش پیدا می‌کند و به نوعی آن‌ها را از بین می‌برد تا به وسیله‌ی این عمل ، پوست دوباره حالت جوان خود را بازیابی کند.

ورزشکارانی که پیوسته و مداوم از ماساژ بهره می‌برند، از اضطراب و استرس کمتری رنج می‌برند و همین موضوع سبب می‌گردد که موقعی که آنان در حالت ریلکس قرار دارند، بتوان با فشار کمی به بطن عضله‌ی آن‌ها، خون‌های مضر موجود در سیاهرگ‌های آنان را تخلیه کرد.

خواص ماساژ و یوگای صورت بسیار زیاد است و از جمله آن‌ها می‌توان به بهینه شدن سوخت و ساز بدن و چگونگی گردش خون در افراد، اشاره کرد.

یوگای صورت و فواید آن

تاثیر ماساژ صورت بر روی صورت : جوان سازی

پوست به عنوان اولین لایه که تحت تاثیر یوگای صورت یا ماساژ قرار می‌گیرد، به گونه است که زمانی که دست روی پوست صورت گذاشته می‌شود به خوبی می‌توان گرمی زیر پوست را حس کرد. به وسیله‌ی تثبیت دست ماساژ دهنده، گرما بالا می‌رود که این عمل باعث بالا رفتن جریان خون فرد‌، در سطح پوست می‌گردد و بدینوسیله پوست صورت از جوانی و سلامت دو چندانی بهره خواهد برد.

میزان کششی که بر پوست اعمال می‌گردد ، سبب می‌شود تا اکسیژن پوست از طریق منافذ پوست صورت افزایش یابد. از جهت دیگر، ماساژ عاملی است که به وسیله‌ی آن میزان فعل و انفعال سلول‌ها در پوست بالا می‌رود و غده‌های مدافع برای دفع سموم از بدن ، کارایی بیشتر و بهتری یابند. در نتیجه‌ی این اعمال، منفذهای پوست صورت، تنفس بهتری خواهند داشت و در نتیجه جوان سازی و بی چین و چروک شدن پوست صورت حاصل می‌گردد.

توصیه‌ی شهرسلامت به شما این است که، در کنار مشغله‌های روزانه ، ورزش را به صورت مفید و منظم انجام دهید و علاوه بر آن حتما برای یوگای صورت و ماساژ پوست اقدام کنید و از تاثیرات شگفت انگیز آن بهره‌مند شوید.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.