فواید صندلی ماساژور

فواید صندلی ماساژور بسیار است، مسلما همه ما خستگی و کوفتگی بعد از یک روز کاری را تجربه کرده ایم به‌ویژه این درد را زمانی که به تخت خواب می رویم بیشتر احساس می کنیم. در طول روز افراد با مسائل زیادی درگیر هستند که باعث تنش و عدم آرامش ذهنی آن ها می شود. یک ماساژ حرفه‌ای آرامش را به ذهن و بدن شما باز می گرداند و باعث تحریک هیجانی و ایجاد انگیزه مطلوب در شما می شود.

در حقیقت خرید یک صندلی ماساژور حرفه ای برابر است با دفعات زیاد استفاده از خدمات ماساژ. در صندلی ماساژور اکثر حرکات یک ماساژ واقعی مانند حرکات ضربه‌ای، غلطکی، فشار کیسه هوا، مالش سطحی، مالش عمیق و حرکت لرزشی شبیه‌سازی شده است.

تسکین دردهای عضلانی از فواید صندلی ماساژور

زمانی که شما دچار کمردرد می شوید، حتی کارهای ساده نیز برایتان سخت و دشوار است. یک راه ساده و بسیار کارآمد برای تسکین و بهبود کمردرد گرفتن ماساژ به صورت هفتگی می باشد که کمک به افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی بیشتر به بافت های بدن می کند، ماساژ موجب آزادسازی اندروفین در بدن می شود. (اندروفین یک مسکن موجود در بدن می باشد)

داشتن ماساژ به صورت هفتگی، عضلات سفت شده و مفاصل را تحریک کرده و کمک به افزایش قدرت ترمیم و بهتر شدن دامنه حرکتی مفاصل می کند. اسپاسم و گرفتگی های عضلانی گاهی ناگهانی، دردناک و خسته کننده هستند. با کشش ملایم، آهسته و ماساژ عضلات، ماساژ مرتب می تواند درد را کمتر کند و بهبود را جلو بیاندازد.

همه عضلات و اعصاب در بدن به گونه ای مرتبط هستند، وقتی کسی دچار کمردرد یا گردن درد می شود یا وقتی چشم ها دائماً خسته هستند، این خستگی به صورت موج در همه بدن پخش می شوند. ماساژ هفتگی می تواند جریان خون را به کمر و گردن و همه عضلات بدن بیشتر کند و سلامتی را به همه عضلات بدن باز می گرداند.

کاهش استرس از فواید صندلی ماساژور

استرس های روزانه خیلی سریع در عضلات جمع می شوند و باعث افزایش گرفتگی عضلات می شود. ماساژ مرتب سفتی عضلات را کم می کند و باعث ترشح اندورفین می شود، بنابریان بدن احساس بهتر داشته، ریلکس می شود و جسم و جان در وضعیت سالمی قرار می گیرند.

استرس چه کوتاه مدت و چه طولانی مدت باعث بروز تغییراتی در بدن می شود که احتمال بیمار شدن، خطر ابتلا به بیماری هایی چون مشکلات قلبی را افزایش می دهد و می تواند مشکلاتی را که از قبل داریم بدتر کند. ماساژ مرتب هفتگی/ روزانه با ریلکس کردن عضلات، استرس را تسکین می دهد و باعث آزاد شدن اندورفین می شود.

ماساژهای مکرر فعالیت های بدن را از سمپاتیک به سوی تسلط پاراسمپاتیک پیش می برد و به ذهن اجازه آرام و خونسرد شدن را می دهد– مشابه زمانی که در رانندگی پای خود را از روی پدال گاز برمی دارید و به ماشین اجازه آرام شدن می دهید. این استراحت موقت از فکرهای متمرکز و استرس، ذهن شما را آماده شروع دوباره می کند و سلامتی ذهنی را به شما باز می گرداند.

بهتر کردن وضوح ذهنی

ثابت شده که ماساژ مرتب روزانه و یا هفتگی توانایی های ذهنی را برای کنترل استرس و پاسخ مناسب به آن بهبود می بخشد و ظرفیت فرد را در نوآوری و فکر کردن افزایش می دهد.

از فواید صندلی ماساژور زندگی سالم تر است

کاهش ضربان قلب

از فواید صندلی ماساژور کمک به کاهش استرس و بهبود جریان گردش خون می باشد و به قلب این اجازه را می دهد که همان مقدار خون را با تلاش کمتری در رگ ها پمپ نماید و این به کمتر شدن بار قلب و سلامت آن منجر می شود.

کاهش فشار خون

فشار خون بالا یا هایپرتنشن زمانی است که خون با فشاری بیش از نرمال در رگ ها جریان داشته باشد، این مشکل به بیماری هایی چون سکته، نارسایی قلبی یا کلیوی منتهی می شود.

ماساژهای مکرر روزانه/هفتگی در کاهش تأثیرات استرس (یکی از فاکتورهایی که موجب فشار خون بالا می شود) به کاهش فشار خون و حس سلامت بودن در بدن بالا می برد.

بهبود گردش جریان خون

مانورهای ماساژ باعث پمپ شدن خون در عضلات و مفاصل، افزایش اکسیژن رسانی و مواد مغذی به آن ها می شود که در بعضی موارد باعث کاهش زمان ریکاوری از صدمات می شود و حس سلامت را در بدن بالا می برد.

بهبود جریان لنفاوی از فواید صندلی ماساژور

سیستم لنفاوی بدن از مواد زائدی چون باکتری ها، ویروس ها و سموم رها می کند. ماساژ مکرر روزانه/ هفتگی با افزایش جریان لنفاوی خستگی و استرس را کاهش می دهد و جریان خون را در جهت برداشتن مواد زائد و مضر افزایش می دهد و از این طریق سیستم دفاعی بدن را بهتر می کند.

تقویت سیستم ایمنی

مطالعات نشان داده کسانی که سطح استرس بالا دارند، اغلب بیشتر از بقیه مریض می شوند. علاوه بر فوایدی چون کاهش استرس و بهبود خواب، ثابت شده که ماساژهای مکرر، ظرفیت سیتوتوکسیک (سمزدایی سلولی) سیستم ایمنی را بالا می برد– فعالیت سلول های نابود کننده در بدن بهتر می شود، تعداد سلول های t-cells کاهش را می دهد و این عملکرد کلی، ایمنی را بهبود می بخشد.

کاهش تشکیل بافت جوشگاه (اسکار)

ماساژ مکرر، با تحریک سلول های پوست و عضلات و افزایش جریان گردش خون در تمام بدن، بافت پوستی را جوان کرده، جوشگاه ها (اسکار) و ترک خوردگی لایه عمقی پوست (stretch marks) را بهبود می بخشد.

بهبود سلامت و تغذیه پوست

استفاده از صندلی ماساژور به صورت مکرر، جریان گردش خون را افزایش می دهد، از پوست لایه برداری می کند و کیفیت پوست را بهتر می کند که به جوان شدن سلول های پوست و دفع مواد زائد از آن ها کمک می کند. نتیجه آن پوستی سالمتر و زیباتر است.

با صندلی ماساژور احساس بهتری داشته باشید

صندلی ماساژور دستگاهی است که طیف گسترده ای از انواع ماساژ را ارائه میدهد . ماساژور پا ، ماساژور کمر ، روکش صندلی ماساژور و به طورکلی تمام دستگاه ماساژور ها دراین محصول جاسازی شده است و نتیجه آن میتواند در خوابی که سلامتی را به شما بر می گرداند بروز نماید پس لذت ببرید .

مانورهای ماساژ موجب ورود و خروج بیشتر خون به عضلات و مفاصل می شود. همچنین اکسیژن رسانی و خونرسانی را بالا می برد. این مراحل احساس سلامت را در کل بدن بالا می برد، ذهن را آرام می کند و مقدمات یک خواب عمیق و بازسازی کننده را برای بدن مهیا می کند.

عمیق تر و آسانتر نفس بکشید

در این توصیه که در زمان استرس، “نفس عمیق بکش” علتی وجود دارد. نفس عمیق کشیدن بطور ناخودآگاه بدن را در حالت استراحت قرار می دهد. ماساژهای مکرر روزانه/ هفتگی عضلات دردناک را ریلکس می کنند و تاثیرات منفی استرس از جمله گرفتگی نفس را کم می نمایند.

بهتر شدن ساختار قامتی (پوسچر)

عضلات سفت و دردناک تعادل بدن را بر هم می زنند. اگر این عضلات درمان نشوند، بعد از مدتی عضلاتی که در ابتدا مشکل نداشته اند به علت کار کردن به جای عضلات درگیر نیز، دچار سفتی می شوند. این نوع درگیری به صورت زنجیره وار در تمام بدن پخش می شود و تأثیرات ناخوشایند بر پوسچر می گذارد. ماساژهای مکرر روزانه/ هفتگی در برطرف شدن سریع این مشکلات، ریلکس کردن عضلات و افزایش توانایی بدن در نگه داشتن یک پوسچر درست موثر است.

بهتر شدن عملکرد ورزشی از فواید صندلی ماساژور

عضلات دردناک در مسابقات ورزشی به خوبی عمل نمی کنند. ماساژ مکرر با افزایش خون اکسیژن دار، اجازه ریکاوری از دردهای عضلانی، بعد از بازی های شدید را به ورزشکار می دهد. به این ترتیب حس سلامتی سریعتر به ورزشکار باز می گردد.

افزایش آگاهی از ارتباط جسم و ذهن

ماساژ گرفتن از صندلی ماساژور به صورت مکرر، سیستم عصبی را آرام می کند و این موجب شل شدن عضلات می شود. عضلات شل شده، به ذهن ما اجازه ی ریلکس شدن می دهند. نتیجه ی این مسئله سالمتر شدن ذهن و بدن می باشد و از نظر فیزیکی در شرایطی خواهند بود که سلامتی را بیشتر کنند.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.