بهترین دستگاه بخور و نحوه عملکرد و مزایای آن

یکی از سوالاتی که همواره برای خریدارن مرطوب کننده هوا مطرح است این است که بهترین دستگاه بخور کدام است؟ هرچند پاسخ به این سوال بارها و بارها توسط مشتریان شهرسلامت از کارشناسان مجرب ما پرسیده شده است. به‌دلیل روابط تجاری گسترده ما با واردکنندگان تجهیزات پزشکی خانگی و صاحبان برندهای مطرح کمی سخت است، اما بر آن شدیم که با معرفی ۵ فاکتور مهم و حیاتی برای شناسایی بهترین دستگاه بخور، همچنین بررسی نتایج بازخورد، از مشتریانی که اقدام به خرید محصول از فروشگاه نموده اند به شما در انتخاب محصول و برند مورد نظرتان کمک نماییم.

دستگاه بخور علی‌الخصوص دستگاه بخور سرد یکی از پر فروش ترین تجهیزات پزشکی خانگی در کشورمان است و محصولات متنوعی به‌لحاظ ظاهر، ظرفیت و قابلیت از برندهای متفاوت به بازار کشورمان برای عرضه وارد می گردد.

حجم خرید سالانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه بخور باعث گردیده است که محصولات از برندهای معتبر و جهانی البته تولید چین و تایوان تحت لیسانس تا برندهای بی نام و نشان چینی در طیف بسیار بزرگی از قیمت به مشتریان عرضه شود.

معرفی بهترین دستگاه بخور بر اساس نظر کارشناس فروش

خلاصه بررسی صورت گرفته بر اساس فاکتورهای ذکر شده در این مطلب که توصیه می کنیم حتما آن را تا انتها مطالعه کنید و بر اساس نتایج حاصله از بازخورد مشتریان، شرایط بازار و نظر کارشناسان فروش در سال ۹۹ بدین شرح است:

دستگاه بخور سرد و گرم US494 امسیگ با توجه با اینکه برندهای مطرح به جز زیکلاس مد دستگاه بخور سرد و گرم به بازار عرضه نکردند و با توجه به قیمت مناسب، کیفیت و گارانتی خوب این برند، این محصول یکه تاز بود. این محصول با کیفیت که دمای بخور گرم آن بالا است، در آخر فصل بسیار نایاب شد که موجب افزایش قیمت آن گردید.

دستگاه بخور سرد و داغ زیکلاس مد مدل JSS-37501A هم در رتبه دوم قرار دارد، این دستگاه هم مخزن بزرگی دارد و کمی پیشرفته تر است و دمای بخور گرم آن بالا می باشد و گارانتی مناسبی دارد.

اما همچنان بهترین دستگاه بخور سرد قطعا دستگاه بخور US456 امسیگ است که پنجمین سال متوالی است که در بازار عرضه می گردد و همچنان به دلیل کیفیت بالا با استقبال بسیار مناسبی از طرف خریداران روبه‌رو می گردد.

چگونه بهترین دستگاه بخور خانگی را شناسایی کنیم

بنابراین نهایتا پاسخ ما به شما آن خواهد بود که دستگاهی که بالاترین نمره به صورت میانگین را در فاکتورهای مطرح شده داشته باشد، بهترین دستگاه بخور برای شما بر اساس خواسته‌هایتان خواهد بود.

مقایسه دستگاه بخور سرد اولتراسونیک us456 امسیگ و دستگاه بخور سرد اولتراسونیک JSS_24201 زیکلاس مد

در این مطلب دو دستگاه بخور سرد محبوب در بازار که در فصل پاییز و زمستان سال ۹۸ فروش نسبتا خوبی را کسب نموده‌اند، از دو برند امسیگ و زیکلاس مد که امسال بازار فروش دستگاه‌های بخور را با ارائه محصولات متنوع در دست دارند با استفاده از نظرات کاربران، نتایج تست‌های آزمایشگاهی و مشخصات فنی مقایسه خواهیم کرد.

برای افزایش رطوبت خانه باید بهترین دستگاه بخور خانگی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید، که در ادامه به نکاتی از آن اشاره می‌کنیم.

این مقایسه شامل چهار طبقه‌بندی یا فاکتور مهم می‌باشد که عبارتند از :

  • کیفیت ساخت دستگاه
  • کارایی و عملکرد دستگاه
  • امکانات و قابلیت‌های دستگاه
  • طراحی و ظاهر دستگاه
  • ارزش خرید در برابر قیمت

دستگاه بخور اولتراسونیک US456

این دستگاه بخور سرد، با استفاده از تکنولوژی اولتراسونیک ذرات آب را توسط ارتعاشات صفحه اولترسونیک به ذرات بسیار کوچک یا مه تبدیل نموده و به هوا پرتاب می‌نماید و مخزن آن گنجایش ۵٫۸ لیتر را دارد. این محصول در صورت اتمام آب، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌گردد. ضمناً این دستگاه دارای یک فیلتر تصفیه آب است که پشت درب مخزن قرار داشته و قابل تعویض است و بدنه آن طرح دار است.

دستگاه بخور سرد اولتراسونیک JSS_24201 زیکلاس مد 

این دستگاه بخور، بخور سرد را با استفاده تکنولوژی اولتراسونیک تولید و مخزن آن گنجایش ۴ لیتر آب را دارد و در صورت اتمام آب مخزن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌گردد. همچنین این دستگاه یک فیلتر آب برای تصفیه دارد و بدن آن دارای طرح است.

کیفیت ساخت دستگاه

هر دو دستگاه از مواد درجه یک تولید شده‌اند و جنس بدنه هر دو پلاستیک بوده و کیفیت قالب تولیدی بدنه بالا است و از این نظر هیچ یک بر دیگری مزیتی ندارند و در یک حد می‌باشند.

کارایی و عملکرد دستگاه

در این بخش مقایسه بر اساس گنجایش مخزن و توان خروجی و قدرت پرتاب بخار و راحتی کاربر در پر کردن مخزن آب صورت می‌پذیرد.

پس از بررسی هر دو دستگاه و تست پر کردن و قرار دادن مخزن آب در دستگاه مشخص گردید که گنجایش دستگاه بخور سرد US456 یک لیتر بیشتر بوده و مخزن آن راحت‌تر از آب پر می‌شود البته هر دو دستگاه در یک حد توان پرتاب بخار سرد را داشتند.

امکانات و قابلیت‌ها

هر دو دستگاه بخور بسیار ساده بوده و قابلیت خاصی از قبیل رطوبت‌سنج، ریموت کنترل و غیره ندارند، البته دستگاه بخور us456+ پلاس که در سال ۲۰۱۷ طراحی و به بازار عرضه شده است دارای سیستم تولید یکسره یون منفی است که قابلیت مهمی است. ضمنا این دستگاه برای پاسخ به نیاز دستگاه بخور برای کودکان و نوزادان دو مدل دستگاه بخور US456+ با طرح فانتزی تولید کرده است همچنین هر دو دستگاه دارای قابلیت خاموشی خودکار در صورت اتمام آب و فیلتر تصفیه آب می‌باشند.

طراحی و ظاهر

وجه تمایز این دستگاه بخور در ظاهر و طراحی صنعتی است. هر دو دستگاه بخور US456 و دستگاه بخور JSS_24201 زیکلاس مد ظاهری زیبا دارند و روی بدنه هر دو دستگاه طرح وجود دارد و کارشناسان این مجموعه به هر دو امتیاز یکسانی می‌دهند و مطمئن هستند که کاربران می‌توانند از زیبایی هر دو دستگاه روی پیشخوان خانه خود لذت کافی را ببرند.

ارزش خرید در برابر قیمت

این فاکتور به شما برای اخذ تصمیم قطعی کمک می‌نماید، شما باید در این بخش بررسی نمایید که در مقابل کیفیت، طراحی و قابلیت‌های اضافی محصول، تولید کننده چه توقعی دارند. در مورد این دو دستگاه خاص با توجه به نزدیکی قیمت دو دستگاه به نظر می‌رسد، ارزش خرید امسیگ کمی بالاتر باشد. به یاد داشته باشید که ارزش بالاتر به معنی کمترین قیمت نیست.

بهترین دستگاه بخور

در جمع بندی از باز خورد مشتریان و تماس تلفنی که با خریدران دستگاه بخور صورت پذیرفت، نهایتاً کارشناسان این مجموعه علی‌رغم رقابت بسیار خوب برندهای مطرح مانند بیورر، زیکلاس مد، هایتک با توجه به فاکتور‌های که در ادامه آنها را معرفی خواهیم نمود به این نتیجه رسید که محصولات امسیگ آلمان با اختلاف کمی نسبت به دیگر محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و خدمات فروش مناسب تری توسط این برند ارائه می‌گردد.

خرید اینترنتی انواع دستگاه بخور با بهترین قیمت

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.