همه چیز در مورد تب سنج دیجیتال امسیگ

در این مطلب سعی می‌کنیم به بررسی دقیق و مقایسه صحیح عمکرد، تکنولوژی و مباحث فنی و تخصصی انواع تب سنج دیجیتال امسیگ طراحی و برای استفاده به بازار عرضه می‌شود، بپردازیم و از نگاه تخصصی این دستگاه‌های تب سنج دیجتالی را بررسی کنیم.

کمپانی امسیگ EmsiG

شرکت امسیگ آلمان یکی از برندهای معتبر در سطح جهان در طراحی و تولید انواع محصولات پزشکی خانگی و حرفه‌ای است، که بیش از ۲ دهه قدمت دارد و همواره درحال توسعه، ایجاد تنوع و استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای طراحی و تولید محصولات خود است.

خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی‌های معتبر توسط نمایندگی‌های این برند در سطح جهان برای این شرکت حائز اهمیت است و در حال حاضر شرکت رهروان ایساتیس گستر ارائه دهنده خدمات پس از فروش این برند در ایران است.

تب سنج دیجیتال امسیگ

این دستگاه‌ها از تکنولوژی مادون قرمز، اینفرار برای اندازه گیری دمای بدن انسان بدون تماس با آن و از فاصله چند سانتی‌متری طراحی گردیده‌اند. این دستگاه‌ها معمولا قادر به اندازه گیری دمای بدن انسان و اجسام هستند و این تغییر نوع اندازه گیری در ترمومتر با تغییر در MODE دستگاه انجام می‌شود، اما الزاما همه تب سنج‌های دیجیتالی غیر تماسی امکان اندازه گیری دمای اجسام و محیط را ندارند.

علت مهم طراحی ترمومترهای غیر تماسی

سه علت عمده که باعث ایجاد انگیزه در شرکت‌های مختلف مانند کمپانی امسیگ برای طراحی و تولید انواع تب سنج دیجیتال غیر تماسی گردید عبارتند از:

  1. مقاومت کردن کودکان و نونهالان با اندازه گیری دمای بدن از طریق دهان، گوش یا رتیکال
  2. نیاز به تب سنجی و اندازه گیری سریع دما بدن بدون نزدیک شدن به بیمار یا افراد
  3. عدم نیاز به ضدعفونی پس از هر اندازه گیری به دلیل عدم تماس با اشخاص

بسیاری از کودکان به شدت در مقابل اندازه گیری دمای بدن مقاومت می‌کنند و با گریه و تهاجم اجازه اندازه گیری دمای بدنشان را به مادران و پدران، هنگامی که کودک نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند نمی‌دهند. تب سنج دیجیتالی غیر تماسی برای حل این مشکل بسیار مفید است.

با توجه به شیوع انواع ویروس‌ها و ضرورت مدیریت آلودگی یکی از روش‌های متداول، اندازه گیری دمای بدن افراد به صورت دقیق در مراکز عمومی، کارگاها، ووردی و خروجی محل‌هایی است که عموم مردم به آن تردد دارند. تب سنج‌های دیجیتال غیر تماسی این امکان را به کاربران می‌دهند که به سرعت این عمل غربال گیری را انجام دهند.

معرفی تب سنج های دیجیتال امسیگ EmsiG

محل اندازهگیری دما جایگاه ذخیره اطلاعاترنج اندازه گیریرنج اندازه گیری دمای بدندقت اندازه گیری دمای بدن اندازه گیری دمای محیط اندازه گیری دمای اجساممدل
پیشانی۱۰-۴۰ تا ۲۰۰ درجه۳۲-۴۲ درجه۰٫۱ درجهنداردداردCT50
پیشانی۳۲۰-۱۱۸ درجه۳۲-۴۲ درجه۰٫۲ درجهنداردداردCT95
پیشانی۲۰۰-۱۰۰ درجه۳۲-۴۲ درجه۰٫۲ درجهنداردداردCT96
پیشانی و گوش۳۲۰-۱۰۰ درجه۳۲-۴۲ درجه۰٫۲ درجهداردداردCT98

قابل ذکر است که تمامی محصولات امسیگ از جمله این تب سنج‌ها داری دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و اندازه گیری معمولا از فاصله ۱۰-۳ سانتی‌متر صورت می‌گیرد و تمام این محصولات دارای سیستم خاموشی اتوماتیک برای مدیریت بهینه انرژی و باتری است.

چطور دستگاه تب سنج دیجیتال دلخواهم را انتخاب کنیم

شما با تصمیم به انتخاب برند امسیگ برای خرید محصول، نصف راه را درست رفته‌اید، زیرا امسیگ همواره محصولاتی با کیفیت تولید و گارانتی ۲۴ ماه و ده سال خدمات پس از فروش آن در بازار تجهیزات پزشکی ایران متمایز است و در گام دوم بهتر است، دقت در اندازه گیری مد نظر قرار گیرد و بعد از آن می‌تواند قابلیت اندازه گیری اشیا و رنج مورد نیاز مد نظر قرار گیرد، قابلیت اندازه گیری اشیا به شما کمک خواهد نمود، دمای شیشه شیر کودک، دمای آب وان حمام و غذای کودک را اندازه گیری نمایید.

فاصله استاندارد دستگاه برای اندازه گیری دمامدل تب سنج
۳-۵ سانتی‌مترCT50
1-3 سانتی‌مترCT95
3-5 سانتی‌مترCT96
3-5 سانتی‌متر و از گوشCT98

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.