فواید شامپو و قرص اکوفان

قرص اکوفان که در ترکیبات خود پروتئین و انواع مخلتف ویتامین‌های B8, B6, B5,B3 و همچنین املاح زینک و منیزم را دارا می‌باشد به جلوگیری از ریزش موها کمک کرده و با افزایش ساخت کراتین محرک بسیار خوبی برای رشد ناخن‌ها و موها می‌باشد. لذا مصرف قرص اکوفان حداقل طی یک دوره سه ماهه برای افرادی که موهای آسیب دیده و ناخن‌های شکننده دارند توصیه می‌شود.

قرص اکوفان باعث بهبود جذب آهن در بدن شده و از این‌رو مقاومت موها و ناخن‌ها را افزایش می‌دهد و ناخن‌ها در مقابل شکستگی مقاوم‌تر کرده و موهایی نرم‌تر و صاف‌‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد.

قرص اکوفان از ویتامین‌های B8، B6 زینک (روی) و … تشکیل شده است. زینک (روی) از این جهت در ترکیبات قرص اکوفان قرار گرفته است که به محافظت از موها و ناخن‌ها به صورت طبیعی کمک می‌کند.

آمارها نشان می‌دهد که پس از مصرف دوازده هفته این مکمل غذایی، ۷۶% از شکنندگی موهای مصرف کنندگان کاسته شده است و همچنین این آمار برای شکنندگی ناخن‌ها به ۸۶% می‌رسد. یعنی پس از مصرف یک دوره ۱۲ هفته‌ای ۸۶% از شکنندگی ناخن‌ها کاسته شده است. این آزمایش در سال ۲۰۰۳ با مطالعه بر روی بیش از ۳۰ خانم در طول ۱۶ هفته به دست آمده است.

قرص اکوفان و ترکیبات اصلی آن

قرص اکوفان شرکت بایول – بایورگا که یکی از معروف ترین سازندگان مکمل‌های غذایی کشور فرانسه می‌باشد، کم کالری بوده و فاقد قند و نمک می‌باشد که این امر باعث می‌شود به رژیم غذایی شما خللی وارد نشود.

این سازنده فرانسوی در درمان پوست و مو تخصص داشته و یکی از پرفروش ترین محصولات خود را قرص و شامپوی اکوفان معرفی کرده است.

همچنین پزشکان به کسانی که می‌خواهند زودتر و بهتر از مصرف قرص اکوفان برای جلوگیری از ریزش مو به نتیجه برسند توصیه می‌کنند که به طور همزمان از قرص اکوفان و شامپو اکوفان در کنار هم استفاده شود.

ترکیبات دو عدد قرص اکوفان که موجب درمان ریزش مو می‌گردد:

عنوانمقدارنیاز روزانه
ویتامین PP18mg112.5%
ویتامین B62mg143%
ویتامین B56mg100%
زینک۱۵mg150%
بیوتین۰٫۱۵mg300$
منیزیم۱۱۸mg*
متیونین۱۱۸mg*
اسپیرولینا۱۳mg*

روش مصرف قرص اکوفان

بزرگسالان می‌توانند روزی دو عدد از این قرص مصرف نمایند و در مورد اطفال نیز روزی یک عدد مصرف این قرص توصیه شده است. لذا هر بسته ۶۰ عددی اکوفان مربوط به مصرف یک ماه افراد بزرگسال می باشد.

دوره مصرف این قرص سه ماهه اعلام شده است.

هشدار مصرف: در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف قطع گردد.

توجه: این محصول مکمل رژیمی – غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد.

موارد استفاده و فواید قرص اکوفان

یکی از مفیدترین قرص‌های مکمل در درمان ریزش مو قرص اکوفان Ecophane می‌باشد، که با ترکیبات خاص خود و شروع به تغذیه ریشه‌های مو و تقویت آن کمک بسیاری به پیشگیری و درمان ریزش مو می‌کند.

این قرص علاوه بر درمان ریزش مو، کمک به سلامت پوست و ناخن نیز می‌کند.

  • کمک به درمان ریزش مو
  • تحریک کننده ریشه مو و کمک به رشد مو
  • کمک به رشد ناخن‌ها
  • سرشار از پروتئین
  • دارای ویتامین B5, B8, B6, PP
  • دارای زینک و منیزیم
  • کمک به بهبود جذب آهن در بدن
  • تقویت ریشه مو، افزایش مقاومت مو و ناخن
  • کم کالری
  • ۱۰۰% گیاهی
  • بدون عوارض جانبی
  • غنی از سیستین و متیونین
  • افزایش ساخت کراتین

قرص اکوفان باعث چاقی می‌شود؟

قرص اکوفان دارای ترکیبات ویتامین گروه ب می‌باشد که مصرف آن باعث ایجاد اشتهای بیشتر در فرد می‌شود، در نتیجه کالری بشتری به بدن وارد شده و در نتیجه با رعایت نکردن رژیم غذایی و ورزش نکردن، موجب اضافه وزن در فرد مصرف کننده می‌گردد.

اضافه وزن ایجاد شده در ناحیه صورت بیشتر ایجاد می‌شود، در نتیجه برای چاقی صورت یکی از بهترین و کم خطرترین روش‌ها، استفاده از قرص اکوفان می‌باشد.

عوارض قرص اکوفان

احتمال دارد که پس از مصرف قرص اکوفان، دچار یبوست، اسهال و یا ناراحتی معده شوید، که این اثرات موقتی بوده و با تنظیم بدن از بین می‌رود.

وجود آهن در ترکیبات قرص اکوفان، ممکن است موجب تیره شده رنگ مدفوع گردد و جای ترس ندارد و برای شما مضر نمی‌باشد.

در صورت مشاهده هر گونه آلرژی و یا حساسیت به دارو، مصرف را قطع و به پزشک خود اطلاع دهید.

شامپو اکوفان Ecophane Shampoo

شامپو اکوفان Ecophan محصول شرکت بایورگا BIORGA کشور فرانسه یک شامپو تقویت کننده برای موهای آسیب دیده، شکننده و ضعیف و نیز شامپویی برای جلوگیری از ریزش مو است.

شامپو اکوفان:

  • با داشتن اسید هیالورونیک پوست سر را مرطوب می­‌کند.
  • با داشتن پروتئین هیدرولیز گندم باعث استحکام و تقویت مو می‌­شود.
  • با داشتن مگنولایدون موجب تقویت و سلامت روزانه پوست سر می­‌شود.
  • با داشتن پانتنول یا پروویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) باعث حجیم و پرپشت شدن مو می‌گردد.

پروتئین هیدرولیزات کراتین شامپو اکوفان یک ماده اساسی برای مو بوده و موهایی را که در اثر اطو و سشوار آسیب دیده­‌اند را ترمیم می­‌کند. شامپو اکوفان بسیار غنی از اسیدهای آمینه است که در این اسیدهای آمینه در تولید کراتین نقش بسزایی دارند.

ویتامین B5 موجود در شامپو اکوفان که شناخته شده ترین ویتامین برای جلوگیری از ریزش مو و استحکام مو است و نیز باعث افزایش حفاظت طبیعی مو می‌­شود. کمبود ویتامین B5 را می­‌توان از ایجاد خارش و احساس سوزن سوزن شدن پوست تشخیص داد.

ویتامین PP و یا به عبارتی نیاسین آمید در شامپو اکوفان باعث بهبود افزایش رشد مو می‌شود و علاوه بر این ویتامین PP برای درمان بیماری‌های پوستی مانند آکنه مفید است.

ویتامین E موجود در شامپو اکوفان یک ویتامین حیاتی برای رشد مو است که با تاثیر بر روی رشد عروق خونی و مویرگ‌ها باعث خونرسانی بهتر به ریشه موی شما شده و در نتیجه این عمل افزایش رشد مو را در بر خواهد داشت.

علاوه بر ویتامین‌های بیان شده شامپو اکوفان دارای زینک و منیزیم است که املاح معدنی کمیابی در رژیم غذایی ما می­‌باشند. از این‌رو با توجه به ترکیبات موجود در شامپو اکوفان می‌توان عنوان بهترین شامپو برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو دانست.

شرکت بیورگا BIORGA در کنار ساخت شامپو اکوفان جهت تاثیر بیشتر و بهبود رشد مو و تقویت مو و نیز برای جلوگیری از ریزش مو محصولی با عنوان قرص اکوفان تولید نموده است که حاوی ویتامین‌های B8, B6, B5 و PP و همچنین املاح زینک و منیزم است.

ویتامین B6 موجود در قرص اکوفان باعث کاهش التهاب پوست و در نتیجه کاهش ریزش مو می‌­شود. یکی از عوامل ریزش مو نیز کمبود بیوتین یا همان ویتامین B8 می­‌باشد که در ترکیبات قرص اکوفان موجود است.

در آزمایش به عمل آمده از ۲۰ داوطلب خانوم و آقا توسط شرکت بیورگا BIORGA برای مصرف ۲۱ روز ۷۲ درصد بهبود شکننده‌­گی و آسیب دیدگی مو و ۶۸ درصد پرپشت‌تر، حجیم‌تر و ضخیم‌تر شدن مو را در بر داشته است.

همچنین پزشکان توصیه می‌کنند جهت جواب گیری بهتر و سریع‌تر برای جلوگیری از ریزش مو از شامپو اکوفان و قرص اکوفان به طور همزمان در کنار هم استفاده شود.

برای اطلاع بیشتر در مورد قرص اکوفان و نیز نحوه مصرف و خرید قرص اکوفان بر روی قرص اکوفان کلیک نمایید.

مزایا و خواص شامپو اکوفان

  • شامپویی گیاهی
  • جلوگیری از ریزش مو
  • استحکام و تقویت مو
  • مرطوب نمودن پوست سر
  • باعث حجیم و پرپشت شدن مو
  • تقویت و سلامت روزانه پوست سر
  • افزایش درخشندگی و نرمی و حالت پذیری مو

خرید اینترنتی انواع دستگاه بخور با بهترین قیمت

نحوه مصرف شامپو اکوفان

موها را مرطوب نموده و پوست سر را به آرامی با شامپو اکوفان ماساژ دهیدو به مدت ۳ دقیقه برروی سر مانده سپس موها را شستشو کنید.

دوره مصرف توصیه شده حداقل به مدت ۳ ماه می‌­باشد.

عوارض شامپو اکوفان

شامپو اکوفان فاقد عوارض جانبی است و تاکنون گزارشی در این باب اعلام نشده است.

توصیه مفید در دوره مصرف شامپو اکوفان:

به خانوم ها و آقایانی که دچار کم خونی از نوع فقر آهن هستند توصیه می‌­شود در دوره مصرف اکوفان از قرص‌ها و مکمل‌هایی که در ترکیبات خود دارای آهن هستند، استفاده نمایند. به این دلیل که با توجه به ترکیبات موجود در اکوفان جذب آهن در بدن این افراد به طور چشمگیری افزایش می‌­یابد.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.