انواع ماساژور تفنگی خوب برای خرید

در این مطلب انواع ماساژور تفنگی خوب که ارزش مناسبی به لحاظ کیفیت ، نوع تکنیک در کشورمان وجود دارد معرفی میگردد  . هدف ما از تهیه این مطلب در خصوص انواع ماساژور تفنگی آن است که شما مخاطبان عزیز فروشگاه شهرسلامت بتوانید به راحتی پس از مطالعه این مطلب که نهایتا ۵ دقیقه زمان خواهد برد ، با اطلاعات و آگاهی کافی به صفحه ماساژور تفنگی و بدن این فروشگاه مراجعه و محصول دلخواه خود ر ا به راحتی انتخاب نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

ماساژور تفنگی چیست

ماساژور تفنگی یک ابزار در طبقه بندی ماساژور بدن است که از تکنیک ضربه زدن برای ماساژ عضلات بدن استفاده میکند . این دستگاه که اغلب ظاهری شبیه یک دلر با دسته ای کوتاه دارد با هدف ارائه خدمات ماساژ نقطه ای و موثر طراحی و توسط شرکت های متعددی به بازار عرضه میگردد .

ماساژور تفنگی چه به صورت دیجیتال و چه به صورت آنالوگ با استفاده از سری توپ مانند خود  ضرباتی قابل کنترل به عضلات وارد و باعث تحریک عضلات و شبکه عصبی میگردد .

  فواید استفاده از ماساژور تفنگی

 از فواید ماساژور تفنگی با توجه به استفاده از تکنیک ضربه میتوان به افزایش گردش خون در ناحیه مورد نظر ، رفع گرفتگی و اسپاسم ، رفع خستگی و کاهش استرس عضلات اشاره کرد. استفاده از ماساژور تفنگی باعث کاهش فشار بر شبکه عصبی و  نهایتا کاهش درد بخصوص هنگام ماساژ کمر  میگردد .

استفاده از ماساژورها بخصوص از نوع برقی بین ورزشکاران برای جلوگیری از آسیب به عضلات و رفع خستگی بسیار معمول است . ماساژور تفنگی با وزن کم ، قابلیت نگهداری شارژ و ضربات محکم و دلپذیر تبدیل به وسیله ای محبوب برای ماساژ شده است . درحال حاضر بسیاری از کیلنیک های فزیوتراپی علاوه بر استفاده از ماساژور برقی ، هیتر ها و لامپ های مادون قرمر از این وسیله نیز استفاده میکنند .

به طورکلی میتوان گفت با توجه به نوع ماساژ ، استفاده کنندگان از این دسته از ابزارها باز خوردهای خوبی از این وسیله دریافت کرده و استفاده از آن را به یکدیگر توصیه میکنند .

ماساهژور تفنگی آرونت

  نواحی که میتوان با این دستگاه ماساژ داد ؟

 از این دستگاه بسیار کاربردی میتوان برای ماساژ کلیه عضلات بدن به جز صورت استفاده نمود . شما میتوانید با این دستگاه عضلات شانه ، گردن ، بازو ، پا و پشت کمر خود را به راحتی ماساژ بدهید . البته محدودیت های نیز برای این دستگاه ماساژور وجود دارد . استفاده از یک همراه یک یاری دهنده که میتواند دوست شما یا هم باشگاهی و نهایتا یکی از اعضای خانواده شما باشد برای ماساژ نقاطی که دست شما به آنها نمیرسد مانند کمر لازم است .

انواع ماساژور تفنگی :

 حقیقتا تقسیم بندی ماساژور تفگی و معرفی انواع این دستگاه کار سختی است زیرا تمام آن از یک تکنیک و یک روش استفاده میکنند و ظاهری بسیار شبیه به هم دارند و از طرقی تمام این محصولات در چین تولید و بار برندهای متفاوت به بازار عرضه میشوند . تنها معیار برای تقسیم بندی این دستگاه ها را میتوان در توان و کیفیت جستجو کرد .

ماساژور تفنگی معمولا دارای حداقل ۳ سری است اما برخی از برندها با ارائه سری های بیشتر ، قابلیت کنترل بیشتر بر تعداد و قدرت ضربات و افزودن کیف های باکیفیت سعی در تمایز خود با دیگر رقبا مینمایند .

همانطور که احتمالا میدانید کیفیت محصولات ساخته شده در چین که آن را کارخانه دنیای امروز باید دانست بسیار متفاوت است. بنابراین علاوه بر میزان توان که به صورت وات بیان میشود ، قدرت موتور و کیفیت نگهداری شارژ توسط باتری لیتیومی را باید معیار های دیگر برای طبقه بندی محصولات دانست . جداسازی کالا های با کیفیت از بی کیفیت بسیار سخت است حتی مشاورین فروشگاه شهرسلامت هم در این زمینه دچار مشکل شده اند . تنوع بسیار زیاد برندها ارائه شده و مشخص نبودن کیفیت تولیدات عملا قابل بررسی نیست .

 معیارهای انتخاب یک ماساژور تفنگی خوب

برای خرید یک ماساژور تفنگی خوب میتوان چند معیار را بیان کرد :

کیفیت : هنگام خرید سعی کنید محصول را امتحان کنید . حتما خوش دست بودن و کیفیت بدنه و نوع طراحی را را در انتخاب مد نظر قرار دهید .

توان ماساژور : توان ماساژور معمولا در پشت جعبه دستگاه نوشته میشود . معمولا ماساژور تفنگی ۲۵ تا ۳۰ وات است . هرچه وات دستگاه بیشتر باشد معمولا قدرت بیشتری دارد .

سعی کنید برندهای نام آشنا بخرید :  سعی کنید برای خرید به سراغ برندهای نام آشنا یا توصیه شده بروید و اگر محصولی در این بخش دارای گارانتی سازنده یا واردکننده باشد با اینکه کمی گران تر است اما قطعا ارزش خرید بالاتری دارد .

  گارانتی و خدمات پس از فروش : ماساژور های مجود در بازار با رنج قیمتی زیر دو میلیون تومان معمولا گارانتی ندارند و فروشندگان به شرط سلامت فیزیکی آن را میفروشند اما شهر سلامت علامت بر تضمین سلامت فیزیکی یک مهلت ۴ تا ۷ روز هم برای این دسته از کالاها برای مشتریان  فراهم میکند تا در صورت خرابی کالا امکان عودت وجود داشته باشد . این فرصت فقط برای رعایت حقوق مصرف کنندگان و مطمئن شدن سلامت کالا است و فروشگاه کالای را که سازنده یا واردکننده آن گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه نمیدهد در این باز زمانی حمایت میکند .

خرید ماساژور تفنگی  

تمام ماساژور های قرار داده شده بخش مارساژور بدن فروشگاه شهر سلامت به لحاظ کیفیت و. باز خورذد از خریداران خوب ارزیابی شده و کیفیت قابل قبولی دارند و شرکت علاوه بر تضمین سلامت کالا فرصت بررسی ۷ روزه نیز برای این دسته از محصولات در نظر گرفته است بنابراین با خیال راحت از ما خرید نمایید .

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.