بررسی ماساژور گردن و شانه و فواید آن

ماساژور گردن چیست؟

ماساژور گردن چه فوایدی دارد؟ درد گردن و درد شانه یکی از شایع ترین مشکلاتی است که در حدود ۵۰ درصد از افراد جامعه به صورت روزانه دچار آن می شوند. دردهای گردنی و شانه می تواند عوامل متعددی داشته باشند، بعضی از این دردها مربوط به نشستن نادرست در طول مدت کار در دفتر، رانندگی برای مدت طولانی، حمل بارهای سنگین و … می باشند.

مسکن ها و پمادهای درد ممکن است کمی از این گونه دردها را تسکین دهد، اما برخی از علل جدی درد گردن مانند آرتروز، تیر کشیدن، کشش عضلات و ضربه شدید خوردن نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد. اگرچه انواع مختلفی از روش های مراقبتی برای گردن و شانه وجود دارد، ولی هیچ چیز بهتر از یک ماساژ فوق العاده نیست.

مسکن ها و پمادها

اما یک ماساژ فوق العاده نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی دارد. از این رو شرکت های مختلف دست به تولید ماساژورهایی برای گردن و شانه کرده اند که حرکات یک ماساژور حرفه ای را شبیه سازی می کنند و برای شما این امکان را فراهم کرده اند تا با صرف جویی در وقت و هزینه به یک ماساژ فوق العاده دست یابید.

چگونه ماساژور گردن و شانه به شما کمک می کند؟

دستگاه های ماساژور گردن و شانه موجود در بازار کمک شایانی به بهبود گرفتگی های عضلانی، بهبود عضلات کشیده شده، تسکین درد، شل کردن ماهیچه ها و سایر فعالیت های استرس زا بر روی گردن و شانه می کنند. پیش از این ماساژورها تنها در باشگاه های لوکس، سالن های ورزشی خاص، مکان های پزشکی و … استفاده می شدند، اما در این زمان کاملا تغییر کرده است، شما می توانید از این دستگاه ماساژور در خانه و محل کار خود با قیمت مقرون به صرفه استفاده نمایید.

به صورت خلاصه ماساژور گردن و شانه کمک می کند به:

  • تسکین سریع درد عضلات
  • افزایش انعطاف پذیری
  • افزایش و بهبود گردش خون
  • بهبود زمان خواب
  • افزایش سرعت بهبودی ماهیچه ها
  • تنظیم ضربان قلب

انواع ماساژور گردن و شانه

ماساژورهای گردن و شانه در ۵ نوع مختلف در بازار موجود می باشند:

  • ماساژ ضربه ای
  • ماساژ لرزشی
  • ماساژ شیاتسو
  • ماساژ مالشی
  • ماساژ گرمایی

مزایای استفاده از ماساژور گردن و شانه

شما در خانه با کمک یک دستگاه ماساژور می توانید به راحتی به مناطق دشوار بدن مانند پشت بدن دست یابید در صورتی که ماساژ این نقاط فقط توسط یک ماساژ دهنده مقدور است. شما با کمک ماساژورهای گردن با توجه به نیازی که از ماساژ دارید می توانید دستگاه خود را از لحاظ سرعت ماساژ، شدت ماساژ و حتی در برخی از دستگاه ها نوع ماساژ را تنظیم کنید.

اکثر دستگاه های ماساژور برای ایمنی و آسیب نرساندن به بدن شما پس از رسیدن به محدودیت زمانی که شرکت برای ماساژور تعریف کرده است که بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می باشد به صورت خودکار خاموش می شوند. زیرا طولانی تر شدن ماساژ ممکن است باعث ساییدگی پوست شما شود.

از دیگر ویژگی های ماساژورهای گردن و شانه قابلیت حمل آن ها است، به دلیل وزن کم و کم جا بودن این دستگاه ها، شما می توانید به راحتی در محل کار، منزل و اتومبیل خود از این ماساژورها استفاده نمایید.

اگر شما به دنبال بهترین ماساژور گردن هستید، فروشگاه شهر سلامت دارای انواع تجهیزات پزشکی و سلامتی خانگی از جمله انواع ماساژور گردن در برندهای معتبر بازار می باشد و با ارایه لیست قیمت ماساژور گردن که کاملا به روز شده است و ارایه مشاوره های لازم توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین مارک ماساژور گردن متناسب با نیاز و بودجه تان راهنمایی می کند.

ویژگی های ماساژور گردن

بعد از یک ورزش سنگین، استفاده از ماساژور گردن کمک زیادی به رفع گرفتگی های عضلانی پس از ورزش کردن می کند، حتی نقاطی که گرفتگی های شدید دارد و کمک به آزاد سازی و رفع آن می کند. ماساژ توسط یک ماساژور گردن، موجب افزایش گردش خون می گردد و این گردش خون بهتر کمک به تغذیه مناسب بافت ها و اکسیژن رسانی سریعتر به عضلات می کند که موجب می گردد احساس آرامش بیشتری کنید.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.