فواید ماساژور چشم و تاثیرات آن بر کاهش فشار چشم

این مقاله مزایای استفاده از ماساژور چشم را برای تسکین سردرد و علائم فشار چشم را توضیح می دهد و بیان می نماید که چطور دسستگاه ماساژ دهنده چشم برای تسکین درد میگرن مفید و کاربردی است.

ماساژور چشم

بسیاری از ما برای مدت زمان طولانی به صفحه نمایش لب تاب ، کامپیوتر خیره شده و از آن استفاده می کنیم و در نتیجه چشم ها دچارخستگی و بروز علائم مربوط به نورزدگی میشوند . همچنین بسیاری از ما نیز از درد ، سردرد میگرنی رنج می بریم که درد آن را حتی داروهای تجویزی به طور کامل از بین نمی رود .

بنابراین اولا، بیایید ببینیم چطور ماساژ دستی چشم می تواند سودمند باشد.

ماساژ چشم چگونه کمک میکند :

اگر شما می توانید از تکنیک های ماساژ ساده برای رفع خستگی عضلات نقاط مختلف بدن مانند پشت، گردن و شانه ها استفاده کنید، پس میتوانید از ماساژ برای رفع خستگی عضلات چشم کمک بگیرید.

  • با استفاده از انگشت شصت از هر دست به آرامی پلک بالا چشم را بمالید این کار را فقط چند ثانیه انجام دهید.
  • عمل ماساژ و فشار را دوچشم تا جایکه استخوان زیر چشم خود احساس کنید، تکرار کنید.
  • اگر شما در مورد کشیدن یا کشش پوست این ناحیه ظریف نگران هستید، می توانید این روش را از طریق دستمال مرطوب گرم یا حوله گرم انجام دهید. این تکنیک نه تنها کمک می کند تا عضلات خسته را آرام کند، بلکه ممکن است احساسات ناخوشایند مرتبط با فشار چشم با تحریک غدد اشک را از بین ببرد.
دستگاه ماساژور چشم

در حالی که ماساژ دستی چشم واقعا کمک می کند، اما این کار بسیار راحت نیست . زیرا همواره ماساژدهنده حرفه ای یا حوله گرم در دسترس نیست. بناربراین شرکت های فعال در صنعت زیبایی و تجهیزات پزشکی اقدام به طراحی دستگاه ماساژور چشم متناسب با نیاز کاربران با امکانت بینظیر نموده است . این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و برندهای مطرحی در اینخصوص فعالیت نموده اند و میتوان یکی از بهترین این محصولات را ماساژور چشم بن کر مدل e100 در بازار ایران دانست .

ماساژور چشم

دستگاه ماساژور چشم چگونه کار می کند

  • خستگی ، سیاهی و پوف دورچشم را با دستگاه ماساژور چشم رفع کنید!   ماساژور چشم با تحریک اعصاب چشم و ناحیه پوست اطراف آن، جریان خون در اطراف چشم بهبود میبخشد ، گردش خون باعث افزایش آب رسانی و دریافت مواد مغزی به سلول های آن ناحیه میگردد در نتیجه فشار چشم را کاهش میدهد، خستگی چشم رفع میگردد، همچنین به طور موثر موجب از بین رفتن تورم چشم، به حداقل رساندن خطوط ، حذف پلاک باکتری، سفید شدن پوست چشم، و غیره میگردد
  • ماساژ لرزشی ملایم برای تحریک بافت های پوست در اطاف چشم به طور موثر افزایش گردش خون و میزان جذب اکسیژن و مواد مغزی میگردد این عمل درد ، خستگی و پف دور چشم را تسکین و چین های چروک ها را برطرف می کند.
  • گرما درمانی : گرما با منبسط نمودن رگ ها به گردش خون ، بهبود توانایی بازسازی، سرعت بخشیدن به تجدید کلاژن، کاهش التهاب و تورم کمک مینماید

          ماساژ فشاری :

یک از تکنیک های که معمولا در ماساژور چشم برای ماساژ تعبیه میگردد تکنیک فشاری است ، این روش به عضلات دور چشم فشار وارد کرده و آنهار تحریک مینماید.

ماساژور چشم

نکته :

در اکثر ماساژور چشم امکانات متنوعی دیگری ازجمله امکان پخش موزیک در نظر گرفته شده است تا کاربر هنگام استفاده با گوش دادن به موزیک دلخواه خود به آرامش و ریلکسیشن دست یابد.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.