تاثیر دستگاه بخور صورت بر زیبایی پوست

چرا شما باید بخور صورت را به برنامه زیبایی خود اضافه نمایید؟

اثرات شفا بخش استفاده از دستگاه بخور به مراتب فراتر از تسکین گلو درد و مرطوب نمودن راه های تنفسی و مخاط خشک بینی است. استفاده از بخور می تواند به زیبایی و درخشندگی و سلامت پوست شما کمک نموده و از پیری زودرس پوست و ایجاد خطوط در آن جلوگیری نمایید و احساس بهتری را در شما به وجود آورد. شما می توانید بدون صرف هزینه های گزاف برای خرید محصولات زیبایی گران قیمت به صورت طبیعی و هیچ آسیبی به پوستتان از طریق بخور در هر شب، صورت زیبا ودرخشان داشته باشید.

داشتن چهره درخشان با استفاده از دستگاه بخور

خشکی هوا باعث خشکی پوست می گردد. هوای خشک می تواند، موجب تیره شدن پوست، پیری زودرس و از بین رفتن شفافیت پوست صورت گردد. زمانی که پوست شما رطوبت لازم را داشته باشد، به نظر می رسد درخشش بیشتری دارد. استفاده از دستگاه بخور مانند بخور گرم، رطوبت مورد نیاز برای حفظ پوست شما را تامین می کند.

“استفاده از دستگاه بخور می تواند به شما برای تسکین خشکی پوست کمک نموده و از ترک خوردگی پوست جلوگیری نماید.”

استفاده از بخور و افزایش رطوبت پوست

زمستان، فصل سختی برای پوست می باشد. علی الخصوص پوست صورت که به دلیل عدم پوشش در مجاورت هوای سرد و خشک زمستان قرار دارد. در زمستان احتمال بروز ترک در لب ها، پوست صورت، دست و آرنج در اثر سرما و خشکی هوا افزایش می یابد.

دستگاه بخور با متعادل نگاه داشتن رطوبت محل زندگی و محل کار به همراه کرم مرطوب کننده و لوسیون ها و اسکراب ها که حاوی مقادیری اوسرین باشد، برای جلویگیری از بروز خشکی و ترک خوردگی در نواحی مختلف بدن از جمله موارد مورد اشاره بالا بسیار مفید است.

کاهش چین و چروک

وقتی پوست شما خشک است، بیشتر از هر زمان دیگری چین و چروک ها در پوست صورت شما هویدا می گردد. یک دستگاه بخور صورت می تواند با بخار خود به زیبایی و کاهش چروک صورت شما کمک نماید. بهترین کار استفاده مداوم از دستگاه بخور صورت و یا دستگاه های بخور سرد یا گرم جهت تامین رطوبت مورد نیاز پوست مخصوصاً در فصل زمستان است.

کاهش الکترسیته ساکن با دستگاه بخور

معمولا در هوای خشک، موهای شما مستعد ذخیره بار الکتریکی استاتیک می باشد. مهم نیست که چه مدت را صرف آرایش و طراحی موی خود نموده اید، این آرایش بلافاصله توسط هوای خشک از بین می رود. رطوبت به کاهش الکترسیته ساکن در مو کمک نموده و شکستگی و حساسیت مو را کاهش می دهد. استفاده از دستگاه بخور در کنار استفاده از شامپو مناسب و لوسیون های مرطوب کننده به داشتن موهای زیبا کمک می کند.

از بین بردن ترک خوردگی لب

ترک خوردن لب ناخوشایند و دردناک است، در زمستان لب های شما در مواجه با هوای سرد و خشک ترک خورده و این ترک ها به مرور تبدیل به زخم و منجر به خونریزی می گردند. برای مقابله با این مسئله می توان با استفاده از دستگاه بخور و تزریق رطوبت در طول شب و استفاده از کرم مرطوبت کننده و مخصوص ترک لب، لب های ترک خورده را ترمیم نمود.

بخور صورت برای جوش

زمانی که شما برای شستن صورت خود از پاک کننده های قوی استفاده می کنید، پوست خود را مجبور به تولید چربی برای جبران چربی شسته شده و حتی بیشتر از قبل می کنید و این سطح از چربی می تواند باعث بروز آکنه و جوش در صورت شما شود.

شما می توانید با استفاده از دستگاه بخور و متعادل نگاه داشتن سطح رطوبت در خانه خود، از خشکی پوست و ترشع چربی اضافه جلوگیری کنید. همچنین شما باید از یک مرطوب کننده و پاک کننده مناسب با نوع پوست خود برای جلوگیری از جوش استفاده کنید و در صورتی‌که جوش و آکنه در صورتتان زیاد گردیده است، حتما به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

 انتخاب دستگاه بخور صورت برای زیبایی پوست

یکی از تکنیک های پاکسازی پوست، رطوبت رسانی و جوان سازی پوست، که بسیار مورد توجه قرار گرفته، بخور صورت است. در حال حاضر در بسیاری از کلینیک های زیبایی قبل از هر گونه فعالیت زیبایی و آرایشی بر پوست، از دستگاه بخور برای باز نمودن منافذ و بر گرداندن شادابی و شفافیت به پوست استفاده می گردد.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.