بهترین دستگاه بخور بازار ایران

بررسی بهترین دستگاه بخور بازار

با شروع فصل سرما تقاضا برای بهترین دستگاه بخور بازار به طور قابل توجهی افزایش می باید. خیلی از پزشکان برای بیماری هایی چون سرماخودرگی و آنفولانزا که در پاییز و زمستان رایج تر است، دستگاه بخور را توصیه می کنند.

به‌ویژه اینکه در فصل سرد به علت استفاده از وسایل گرمایشی رطوبت موجود در فضای داخلی کاهش می باید که می تواند به نوبه خود باعث تشدید علایم سرماخوردگی شود. رطوبت بهینه باعث مرطوب نگاه داشتن مجاری تنفسی و جلوگیری از خشکی مخاط می شود. برای بعضی بیماری ها مثل خروسک که غالبا کودکان را درگیر می کند، پزشکان بخور سرد را توصیه می کنند.

در این جا می خواهیم مروری داشته باشیم بر بهترین دستگاه بخور بازار که می توانید متناسب با بودجه مد نظر خود و البته با توجه به نیازتان خریداری کنید.

در این مقاله تقسیم بندی دستگاه های بخور را بر اساس قیمت انجام دادیم تا شما بتوانید بر مبنای بودجه ای که برای این امر اختصاص داده اید، بهترین انتخاب را داشته باشید. البته توجه به کیفیت و ویژگی ها مثلا ویژگی دستگاه بخورد سرد در انتخاب ها توجه ویژه شده است .

دستگاه بخور زیر ۵۰۰ هزار تومان

دستگاه بخور قارچی: این دستگاه کوچک و کارا می تواند رطوبت مناسب در اتاق کار، اتاق خواب و یا در خودرو شما ایجاد کند. دارای یک پورت USB است که می تواند به لب تاپ، پاور بانک و یا حتی با مبدل مخصوص به برقی شهری متصل کنید. بخور سرد در هوا پخش می شود. ظرفیت مخزن این دستگاه ۲ لیتر است. این بخور در رنگ های متنوع عرضه می شوند.

دستگاه بخور

خرید اینترنتی انواع دستگاه بخور با بهترین قیمت

دستگاه بخور زیر یک میلیون تومان

دستگاه بخور بیورر LB12: این مدل دستگاه بخور بیور مخزن ندارد، بلکه از بطری آب معدنی استفاده می شود. این بخور سرد فضای ۲۰ متر مربع را پوشش می دهد. قابلیت تنظیم میزان بخار خروجی را دارد.

انواع دستگاه بخور

دستگاه بخور مکسی طرح کاکتوس: دارای طراحی زیبا است و ظرفبت مخرن آن ۴ لیتر است به طوری که می تواند ۹ ساعت به طور مداوم کار کند. قابلیت پوشش فضای ۲۵ متر مربع را دارد و می تواند در نشیمن و یا اتاق خواب استفاده شود. قابلیت نظیم شدت بخار را دارد. مجهز به فناوری اولتراسونیک است.

دستگاه بخور کاکتوسی

بهترین دستگاه بخور بازار بالای یک میلیون تومان

در رنج یک میلیون تومان به بالا انواع بخور اکسیر را می توانید خریداری کنید. انواع محصولات اکسیر را می توانید با گارانتی یکساله شرکتی خریداری کنید.

بخور اکسیر HYB 53: دارای مخزن ۴ لیتری و فناوری یونیزاسیون است دارای دو فیلتر ضد باکتری و فیلتر املاح آب است. و قابلیت تنظیم بخار خروجی را دارد. فقط طراحی آن متفاوت که می توانید بنا بر سلیقه و دکوراسیون داخلی طرح کاکتوسی و یا این مدل را که در رنگ بندی آن آبی و سفید به کار رفته را تهیه کنید.

دستگاه بخور اکسیر

دستگاه بخور اکسیر HYB 75: این مدل نسبت به مدل های قبلی مزایای بیشتری دارد. این دستگاه بخور مخزن شفاف ۸ لیتری دارد که مدت زمان بیشتری می تواند به صورت بی وقفه کار کند. حداکثر بخار خروجی ۳۰۰ میلی لیتر در ساعت است و میزان بخار خروجی قابلیت تنظیم دارد.

دستگاه بخور اکسیر 75

بخور سرد آلپکس MH 510: محصولات آلپکس هم دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. بخورسرد آلپکس MH 510 با مخزن ۵٫۷ لیتری فضای ۷۵ متر مربع را پوشش می دهد . حداکثر بخار خروجی ۳۰۰ میلی لیتر در ساعت است و قابلیت تنظمی میزان بخار خروجی را دارد. دارای طراحی زیبا است که به دکوراسیون خانه جلوه زیبا می دهد.

دستگاه بخور آلپکس

بهترین دستگاه بخور بازار بالای یک میلیون تا دو میلیون توان

در این رنج قیمت می توانید بهترین دستگاه بخور را از محصولات امسیگ را که از لحاظ کیفیت و خدمات پس از فروش جز محصولات پیشرو بازار می باشد خریداری کنید. این برند تحت لیسانس آلمان است.

دستگاه بخور امسیگ US456: یکی از محصولات پر طرفدار امسیگ مدل US 456 است. حجم مخز ۵٫۲ لیتر است. مقدار بخار خروجی قابلیت تنظیم دارد و حداکثر بخار خروجی ۳۸۰ میلی لیتر در ساعت است.

نازل خروجی بخار قابلیت جرخش ۳۶۰ دارد. دستگاه بخور دارای فیلتر ضد باکتری و فیلتر املاح آب است. از ویژگی های دستگاه مجهز به محفظه و پد اضافه کردن اسانس معطر است. هم چنین دارای سیستم یونیزاسیون و تولید یون منفی به منظور تصفیه هوا است.

دستگاه بخور امسیگ us456

بخور سرد امسیگ US 408: که حجم مخزن آن ۵٫۲ لیتر است و با قدرت پرتاب بالا فضای ۵۰ الی ۱۰۰ متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد، حداکثر بخار خروجی ۳۶۰ میلی لیتر در ساعت است. به کمک دکمه چرخشی روی بدنه، میزان بخار خروجی قابل تنطیم است. دستگاه مجهز به فناوری یونیزاسیون است. همچنین مجهر به فیلتر ضد رسوب و فیلتر ضد باکتری است.

دستگاه بخور us408

دستگاه بخور سرد US491: دارای مخزن شفاف ۶٫۲ لیتری است. می توان مخزن را بدون جدا کردن مخزن از بالا پر کرد. همچنین فضای ۱۲۰ متر مربع را تحت پوشش قرار می‌دهد و به بی وقفه از ۱۲ تا ۲۴ ساعت کار کند. میزان بخار خروجی و جهت پرتاب بخار قال تنظیم است.

دارای مخزن اسانس است که خیلی از مصرف کنندگان به دنبال آن هستند تا اسانس دلخواه خود را به آن اضافه کنند. ضمنا دستگاه دارای فناوری یونیزاسیون به منظور تصفیه هوا می باشد. علاوه بر این دستگاه مجهز به چراغ شب است که قابلیت تغییر رنگ دارد.

بهترین دستگاه بخور بازار بالای دو میلیون تومان

اگر به دنبال یک دستگاه بخور سرد و گرم حرفه ای ما چند گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم. گاهی پزشکان دستگاه بخور گرم را برای بیماری ها مثل سینوزیت توصیه می کنند و گاهی برای بیماری هایی مثل خروسک فقط بخور سرد را توصیه می کنند. یک دستگاه بخور دو کاره می تواند تمام نیازهای متفاوت شما را برآورده کند.

گزینه اول دستگاه بخور سرد و گرم زیکلاس مد JSS 37501a . دارای مخزن ۷٫۵ لیتری است و توان بخور سرد ۳۵ وات و توان بخور گرم ۹۰ وات است. دارای فناوری یونیزاسیون به منظور تصفیه آب است و از ویژگی منحصر به فرد دستگاه نمایش میزان رطوبت محیط است که به شما کمک می کند رطوبت محیط را در حد ایده آل نگاه دارد. زیرا رطوبت بیش از حد هم مانند پایین بودن سطح رطوبت عوارضی دارد.

مدل دیگر پیشنهادی دستگاه بخور سرد و گرم آلپکس SH8412 است که دارای صحفه کنترل تاچ، ریموت کنترل است. قابلیت کنترل اتوماتیک سطح روطبت بهینه را دارد که ویژگی منحصر به فرد این دستگاه است. مخزن دستگاه ۶ لیتری است و توان بخور سرد ۳۰ وات و توان بخور رم ۲۸۰ وات است.

دارای فیلتر تصفیه آب می باشد که به‌ویژه برای بخور سرد از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می شود املاح آب به همراه بخار در هوا پخش نشود. وجود این فیلتر به ویژه برای افراد مبتلا به آلرژی اهمیت دارد. همچنین دستگاه مجهز به محفظه اسانس میباشد و دارای فناوری یونیزاسیون به منظور تصفیه هوا است.

دستگاه بخور سرد و گرم امسیگ مدل US494 تولید شرکت امسیگ است و دارای ۶٫۱ لیتری می باشد. این دستگاه به صورت التراسونیک بوده و قابلیت استفاده از روغن های معطر را نیز دارد. این محصول تخت لیسانس کشور آلمان می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

حرف آخر

البته توجه داشته باشید این قیمت به علت نوسانات موجود در بازار مدام در حال تغییر هستند. البته شهر سلامت همواره تلاش کرده در این شرایط هم محافظ حقوق مشتری باشد و با حداقل کردن حاشیه سود خود، محصولات را با کمترین قیمت ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

مشتری عزیز همواره به شما توصیه می کنیم جدا از خرید محصولات متفرقه که فاقد گارانتی معتبر هستند خودداری کنید. ما محصولاتی را به شما معرفی می کنیم که ضمن داشتن کیفیت و استانداردهای لازم، هیچ گونه مشکلی پس از خرید برای شما ایجاد نشود.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.