قرص ایمدین چگونه به جوان سازی پوست کمک می‌کند؟

قرص ایمدین رتبه اول مکمل زیبایی دنیا را به خود اختصاص داده است. ایمدین با فرمولاسیون کامل خود قادر است با علائم قابل مشاهده پیری پوست مقابله کند. قرص ایمدین باعث توقف روند پیری و جوان سازی پوست شده و با ترکیبات خاص خود چروک‌های موجود در صورت را برطرف می‌کند.

اکثر محصولات ضد چروک پوست با تاثیر بر سطح پوست تاثیر گذار هستند، اما قرص ایمدین ساختار پوست را از درون هدف قرار می‌دهد جایی که کرم‌ها و لوسیون‌ها قادر به نفوذ در آن نیستند و ساختار پوست را اساسی ترمیم می‌کنند تا پوستی نرم‌تر، لطیف‌تر و زیباتر ایجاد کنند.

قرص‌های ایمدین برای خانم‌ها و آقایانی که به زیبایی و شادابی پوست خود اهمیت می‌دهند بسیار مناسب است و شما در هر سنی خصوصا سنین ۳۰ به بالا می‌توانید برای حفظ جوانی و شادابی پوست خودتان از قرص ایمدین استفاده کنید.

ویژگی‌های قرص ایمدین Imedeen

  • توقف روند پیری پوست به محض استفاده از قرص ایمدین
  • افزایش میزان رطوبت پوست
  • کاهش قابل مشاهده میزان چین و چروک‌های پوست
  • کاهش عروق سطحی قابل رؤیت پوست و لک‌های ناشی از سن
  • روشن، شاداب و جوان‌تر ساختن پوست
  • محافظت پوست از افتادگی و بهبود بخشیدن به ساختار پوست
  • افزایش انرژی فرد بدون هیچگونه تغییری در وزن
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی
  • ضد سرطان
  • ضد چروک و آنتی اکسیدان

مزایای قرص ایمدین در سلامت و جوانسازی پوست

پوست و مشکلات آن برای همه انسان‌ها مهم بوده و همیشه ذهن ما درگیر این مسئله است که چطور این پوست پرچین و چروک را به آینه تبدیل کنیم. علاوه بر آن بعضی وقت‌ها یادمان می‌‌رود که همانطوری که قلب، ریه و کلیه‌ها ممکن است مریض شود، پوست بدنمان هم از آسیب دور نیست.

عوامل محیطی از جمله نور خوشید، آلودگی هوا، بی‌خوابی، استرس، استعمال دخانیات و الکل همگی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهند و با ایجاد رادیکال‌های آزاد به پروتئین‌های اصلی پوست یعنی کلاژن و الاستین آسیب زده و حتی آن‌ها را تخریب کرده و باعث ایجاد چین و چروک، لک و افتادگی پوست خصوصا در صورت می‌شوند.

محصولات فراوانی برای رفع این مشکلات در بازار موجود است از جمله کرم‌های لایه بردار و جوانساز و بازسازی کننده و لوسیون‌های تقویتی و … اما همه اینها درمان سطح پوست را هدف قرار می‌دهند و برای نتیجه گیری بهتر نیاز است که لایه‌های داخلی‌تر پوست نیز ترمیم شود.

برای درمان اساسی و درونی پوست، مواد موثر و مغذی باید به بافت‌های زیرین پوست برسند. یکی از بهترین مکمل‌های غذایی در این زمینه قرص ایمدین است.

این قرص از درون و با رساندن مواد غذایی به لایه‌های زیرین پوست باعث بهبود مشکلات پوستی، رفع چین و چروک و شادابی پوست می‌گردد.

ایمدین حاوی عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌هایی است که پوست شما را از داخلی‌ترین لایه پوست یعنی درم تغذیه می‌کند. جایی‌که روند پیری از آنجا آغاز می‌شود و تغییرات شگرفی در پوست پس از یک دوره مصرف ایمدین ایجاد خواهد کرد.

گرچه اعلام شده این قرص ایمدین مناسب سن‌های ۴۰ سال به بعد است، اما می‌توان برای پیشگیری از ایجاد چروک از سنین پایین‌تر شروع به مصرف ایمدین نمود.

به منظور دستیابی به بالاترین میزان تاثیر گذاری توصیه می شود درمان کامل با ایمدین به مدت ۳ ماه انجام گیرد.

ترکیبات قرص جوانساز ایمدین

مارین کمپلکس ( عصاره ماهی دریایی)

یک ترکیب منحصر به فرد در ترکیب ایمدین است که سرشار از پروتئین و پلی ساکاریدهای مشابه با ساختمان لایه درم پوست است.

این ترکیب کاملا مشابه عنصر اصلی تشکیل دهنده کلاژن و الاستین پوست بوده و از آنجایی که ساختار آن کاملا با بافت پوست یکسان است به راحتی جذب پوست می شود.

علاوه بر آن می تواند کاملا مشابه هیالورنیک اسید عمل کرده و مقدار زیادی رطوبت را جذب خود کرده و پوست را آبرسانی کند.

لیکوپن فورت ( عصاره گوجه فرنگی)

این ترکیبات گیاهی سبب ایجاد بالاترین خاصیت آنتی اکسیدانی برای مقابله با آسیب‌های رادیکال‌های آزاد می‌شوند. خاصیت ضد رادیکال آزاد این ترکیب صد برابر بیشتر از ویتامین E است.

در واقع رادیکال‌های آزاد یکی از مهم‌ترین عوامل پیری پوست به شمار می‌رود. عواملی مانند استرس، کم خوابی، آلودگی، اشعه خورشید و … سبب تولید رادیکال آزاد می‌شود.

عصاره هسته انگور

مطالعات بسیار وسیعی روی آن صورت گرفته است که نشان می‌دهد ماده مؤثر موجود در آن ۵۰ برابر قوی‌تر از ویتامین E و ۲۰ برابر مؤثرتر از ویتامین C می‌باشد.

عصاره هسته انگور همراه با ویتامین C موجب خنثی شدن آنزیم‌های تخریب کننده پوست می‌گردد و به این ترتیب از پیری زودرس جلوگیری می‌نماید.

استفاده همزمان از این دو آنتی اکسیدان قوی موجب شده است که فیبرهای کلاژن و الاستین در ناحیه درم به خوبی از اثرات مضر اشعه UV و رادیکال‌های آزاد محافظت شوند.

ویتامین C

ویتامین سی یکی از محبوب‌ترین آنتی اکسیدان هاست، که باعث حفاظت از پوست و افزایش قوام و استحکام و درخشندگی پوست می‌شود. ویتامین C موجود در ایمدین به صورت طبیعی از گیاه آسرولا (Acerola) گرفته شده است که در ساخت کلاژن‌های جدید کاربرد بسیار زیادی دارد.

زینک (روی)

زینک نیز یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می‌شود که در کنار ویتامین c سبب تحریک کلاژن سازی شده، به‌علاوه سبب تقویت ساختار DNA سلولی و افزایش استحکام پوست و مو نیز می‌شود.

عوارض جانبی مصرف قرص ایمدین Imedeen

قرص ایمدین به جز در افرادی که به محصولات دریایی حساسیت دارند و یا گیاه خوار هستند هیچ منع مصرفی ندارد.

هشدار مصرف:

  • در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف ایمدین قطع گردد.
  • افرادی که به غذاهای دریایی حساسیت دارند بهتر است ایمدین را مصرف نکنند.
  • بیش از دوز توصیه شده مصرف نشود.

روش مصرف کپسول ایمدین

روزی ۲ عدد قرص ایمدین (یکی صبح و یکی شب و یا دو قرص با هم) را با یک لیوان آب میل کنید.

شرایط نگهداری:

قرص‌های ایمدین در محل خشک و زیر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.