پتوی برقی جوانب مثبت و منفی

اولین تجربه من در استفاده از پتوی برقی هنگام اقامت در یک هتل برای اقامت در فصل زمستان بود، اولین فکر من این بود که آیا استفاده از تشک برقی امن است و دوم آیا استفاده از تشک برقی یک عمل سبز است؟

کمی تحقیق بیشتر دیدگاه من را نسبت به تشک و پتوهای برقی گسترش داد، مقالات مختلفی خواندم و جوانب امر را بررسی کردم و نهایتا فواید تشک برقی را به دو دسته تقسیم کردم.

مزایای استفاده از پتوی برقی

با افزایش هزینه‌های گرمایشی که هر فصل زمستان ایجاد می‌کند، تعداد بیشتری از افراد برای صرفه جویی در قبض‌های انرژی خود، به پتوهای برقی روی می‌آورند. اما چرا این کار را می‌کنند؟ تعداد زیادی از فواید پتو برقی وجود دارد که بسیاری از مردم ممکن است آن‌ها را نشناسند.

پتوهای برقی مدرن از ولتاژ کم استفاده می‌کنند، که بسیار ایمن‌تر از مدل‌های قدیمی است و خطر آتش سوزی را به شدت کاهش می‌دهد. پتوهای قدیمی‌تر از جریان مستقیم از پریز برق استفاده می‌کردند، در حالی که نسخه‌های جدید با ترانسفورماتور و ولتاژ کم و استفاده المنت‌های مدرن، گرمای بهتری تولید و به صورت یکنواخت توزیع می‌کند.

پتوی برقی و خواب راحت

تشک‌های برقی جدید می‌تواند تخت شما را گرم نماید و باعث شود شما دمای سیستم گرمایی منزل را کم و انرژی کمتری مصرف کنید که باعث کمک به طبیعت و صرفه جویی اقتصادی می‌شود. پتو برقی بدون نیاز به اضافه کردن پتو به بستر، گرما یکنواخت ایجاد می‌کند و گرما درمانی خواص بسیار زیادی دارد. مزایای عمده استفاده از پتوی برقی بدین شرح است:

  • کاهش هزینه‌های خرید انرژی
  • کمک به کاهش درد آرتروز و سیاتیک
  • بهبود کیفیت خواب
  • تعادل بهتر کارکرد داخلی بدن
  • افزایش آرامش

معایب استفاده از پتوی برقی

تشک برقی چیست سوالی که همیشه مطرح میگردد ، ابزاری برای تولید گرما با المنت به صورت مدیریت شده برای استفاده خواص گرما درمانی است . اگرچه مدل‌های جدید از استانداردهای ایمنی بالاتری برخوردار هستند، اما همیشه این احتمال وجود دارد که پتو برقی بتواند باعث سوختگی شود، خصوصاً اگر به طور نادرست مورد استفاده قرار گیرد.

هنگام خواب با حیوان خانگی خود از پتو برقی استفاده نکنید. پنجه زدن و جویدن می‌تواند به سیم‌ها آسیب برساند و باعث بروز حادثه شود. همچنین برای کودکان، معلولین یا افرادی که نسبت به گرما حساس هستند، توصیه نمی‌شود.

اگرچه تاکنون هیچ تحقیقات رسمی ثابت نکرده است، اما امکان دارد که میدان الکتریکی حاصل از پتو ناسالم باشد.

گرما درمانی

گرما درمانی خواص بسیار زیادی دارد که می‌توان آن را به دیگر مزایای استفاده از تشک برقی افزود، مانند جلوگیری از خشکی عضلات هنگام صبحگاه، بهبود آرتورز، کاهش دردهای عضلانی نام برد، بنابراین خرید یک تشک برقی می‌تواند به شما در کاهش مصرف انرژی، دریافت بهتر گرما به‌خصوص در زمستان، کمک به سالمندان که از سرما همیشه گله‌مند هستند کمک می‌کند.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.