بهترین انتخاب ماساژور گردن و شانه کدام است؟

امروز تصمیم گرفتیم مطلبی در مورد بهترین ماساژور گردن و شانه که در بازار موجود است را بنویسیم، چون بسیاری از دوستانی که با ما در تماس بودند در تصمیم گیری انتخاب محصول دچار سردرگمی هستند و نمی توانند انتخاب درستی برای خرید محصول مورد نیاز خود داشته باشند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بسیاری از سوالات شما پاسخ دهیم تا انتخاب و خرید آسان تری را برای شما فراهم کنیم.

گردن درد و نحوه ایجاد آن

درد گردن، شانه و کتف یکی از رایج‌ترین دردها بین افراد جامعه است که تقریبا روزانه ۵۰ تا ۶۰ درصد افراد به آن دچار می‌شوند. درد گردن ممکن است به دلایل مختلفی مانند نشستن‌های نادرست، کار کردن پشت میز برای مدت طولانی، خوابیدن نادرست و حتی تمرینات ورزش نادرست رخ دهد.

زندگی ماشینی امروزه بیشتر افراد را ناچار به نشستن های طولانی و نداشتن تحرک کافی در طول روز می کند که در طولانی مدت موجب بروز ناراحتی های متعددی می‌شود. از جمله این مشکلات بروز اسپاسم و گرفتگی های عضلات به خصوص در ناحیه گردن است.

از این رو شرکت های مختلف برای این گونه افراد دستگاه های ماساژور گردن را تولید کرده اند که علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، این امکان را به وجود آورده اند تا در هر جا و مکان این ماساژورها قابل استفاده باشند.

گردن درد

چگونه ما این ماساژورهای گردن را انتخاب کردیم؟

در حالی که ما روی انواع ماساژور گردن موجود در بازار تحقیق می کردیم، به این نتیجه رسیدیم که یک نام تجاری یا یک محصول خاص که به این محصول مرتبط باشند وجود ندارد و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

به منظور محدود کردن لیست این ماساژورها ما شروع به حذف ماساژورهایی کردیم که حداقل رتبه ۴ ستاره در سایت آمازون داشتند و همچنین ماساژورهایی را جستجو کردیم که در چند وب سایت معتبر، از جمله گزارشات مصرف کنندگان و دیگران مورد بررسی قرار گرفتند.

یکی دیگر از تصمیماتی که ما مجبور به گرفتن آن شدیم این بود که ماساژورهای برتر را به ماساژورهای برقی محدود کنیم یا شامل ماساژورهای دستی هم که در دسترس هستند هم اضافه کنیم.

پس از صحبت با چندین پزشک تصمیم گرفتیم فقط ماساژورهای برقی را انتخاب کنیم. به چند دلیل این تصمیم گرفته شد، ماساژورهای دستی نیاز به کاربر برای داشتن قدرت، انعطاف پذیری و حداقل دانش فنی دارد، در صورتی که ماساژورهای برقی این چنین نیست.

پنج ماساژور گردن و شانه برتر از دیدگاه شهر سلامت

  1. دستگاه ماساژور شانه و گردن بن کر مدل S2
  2. ماساژور گردن و شانه آی رست مدل SL-D180C
  3. دستگاه ماساژور گردن امسیگ مدل MG50
  4. ماساژور گردن و شانه کامفورت مدل S-6320
  5. ماساژور گردن و شانه هومدیکس مدل NMS-250

چگونه آزمایش کردیم؟

هر بار که محصولی را آزمایش می کنیم، مهم ترین معیار این است که این محصول چه کارهایی انجام می دهد. در حالی که این امر در مورد ماساژ دهنده های گردن، اندازه گیری تسکین درد است.

البته اندازه گیری تسکین درد کار دشواری است، زیرا درجه بندی هر فرد از نظر دردهای عضلانی با فرد دیگر متفاوت است. برای اینکه اطلاعات ما بیشتر کیفی باشد و بتوانیم کنترل کنیم انواع مختلف دردهای عضلانی افراد را، گروهی از ۱۰ فرد مختلف با طیف وسیعی از سنین و گروه های جامعه به عنوان یک گروه تمرکز ویژه جمع آوری کردیم.

همراه با گروه تمرکز ما به عملکرد هر ماساژور نگاه کردیم، چقدر آسان همه افراد دستگاه را راه اندازی کردند و به راحتی در هر مکان از ماساژورها استفاده کردند.

استفاده از گروه تمرکز برای بدست آوردن اطلاعات

به هر یک از ۵ ماساژور گردن برتر ما نگاهی عمیق انداختیم، با این حال تعیین یک ماساژور گردن ایده عال می تواند از دیدگاه هر فرد متفاوت باشد. ما از بازخورد شرکت کنندگان گروه تمرکز در کنار تجزیه و تحلیل و آزمایشات محصولات خود برای تعیین بهترین گزینه استفاده کردیم.

یکی از مزایای اصلی استفاده از ماساژور گردن این واقعیت است که بر خلاف یک ماساژ دستی توسط ماساژور، می توان ماساژور گردن را در زمان استفاده کرد. استفاده روزانه یا هفتگی ماساژور گردن می تواند باعث سلامت روح و جسم باشد. ما می خواستیم بدانیم این گروه تمرکز بعد و قبل از ماساژ، درد عضلانی آن ها کاهش می یابد یا خیر.

در حالی که ظاهر هر ماساژور گردن مطمئنا مهم ترین معیار اندازه گیری نیست که هنگام انتخاب یک محصول استفاده می شود . ولی در روند خرید تفاوت ایجاد می کند. اگر صاحب یک محصول نسبت به ظاهر از دستگاه خوشش نیاید اغلب آن را در کمد یا کشویی قرار می دهد و احتمال دارد از آن کمتر استفاده نماید، از سوی دیگر یک ماساژور با طراحی زیبا، بیشتر احتمال دارد در اتاق خواب یا نشیمن باقی بماند و مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد.

یکی دیگر از معیارهای انتخاب این ۵ محصول کارکرد سهل و آسان دستگاه ها است که استفاده از آن را برای همه افراد راحت می کند، گروه تمرکز کمک بسیاری در انتخاب این ماساژورها بعنوان بهترین ماساژور گردن کرد.

ماساژور گردن و گردن درد

قبل از خرید یک ماساژور این موارد را باید بدانید

ماساژور گردن را می توان به سادگی به عنوان وسیله ای برای آرامش و ریلکسیشن استفاده کرد. اگر شما در سلامت کامل هستید و علاقه ای به مزایای خاص یک ماساژور ندارید می توانید از انواع ماساژورهای گردن برای آرامش و رفع استرس استفاده نمایید. ولی اگر به طور خاص به دنبال یک ماساژور برای بهبود سلامت خود هستید مهم است که چه محصولی را انتخاب می کنید که برای شما مناسب باشد.

بیشتر بخوانید:
فوائد ماساژ گردن

یکی از مهم ترین نکات که باید هنگام خرید ماساژور گردن به آن توجه کنید، تصمیم گیری در مورد چگونگی فشار بر روی عضلات است. در میان ماساژورهای برتر ما سه روش مختلف وجود دارد : قدرت بازو، وزن بدن و قدرت الکتریکی. برای کسانی که بتوانند به درستی از این طراحی ماساژور گردن استفاده کنند، انعطاف پذیری قابل توجهی را در هر دو مقدار و موقعیت خاصی که فشار اعمال می شود، ارائه می دهد. یکی دیگر از مهم ترین موارد قابلیت حمل و نقل است.

مزایای ماساژ برای سلامت بدن

تحقیقات گسترده ای در مورد مزایای ماساژ وجود دارد که این تحقیقات نشان می دهد که مزایای قابل توجهی به طور مستقیم با ماساژ و ماساژ گردن مرتبط است.

دلیل این امر بسیار ساده است، در گردن رشته هایی است که به عنوان مجموعه عصبی شناخته می شود. تحریک این نواحی به عنوان مثال با یک ماساژور گردن سبک شیاتسو موجب کاهش استرس، افزایش آرامش و کاهش التهاب می شود.

مزایای ماساژور گردن

بهترین ماساژور گردن برای خرید

ماساژور گردنی شارژی بن کر Boncare S2 تحت لیسانس کشور انگلستان از جنس چرم بوده و بسیار نرم و راحت است و می توان علاوه بر پیشگیری و رفع گردن درد، به‌منظور رفع دردهای شانه، کمر و پاها نیز از آن استفاده نمود.

این ماساژور دارای امکان ماساژ مالشی و سه بعدی است که سه غلتک آن علاوه بر حرکت بالا و پائین به دو بعد جلو و عقب نیز حرکت می کنند و به‌صورت هوشمند انحناهای بدن را ماساژ می دهند.

این ماساژور دارای دسته بلند به منظور ماساژ راحت تر گردن است. همچنین این دستگاه از طریق بهره گیری از برنامه مادون قرمز، موجب تولید امواج نورانی و گرمایشی می شود.

ماساژور گردنی شارژی بن کر Boncare S2 در مدت زمان ۳ ساعت شارژ شده و با شارژ کامل به مدت ۲ ساعت قابل استفاده است. نوع ماساژ دستگاه هر دو دقیقه یکبار تغییر می کند.

استفاده از این ماساژور در هر مکان و هر زمان برای پیشگیری، رفع و بهبود گردن درد امکانپذیر است. ماساژور بن کر با بهره گیری از فناوری روز آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

بهترین ماساژور گردن و شانه قابل حمل

دستگاه ماساژور گردن و شانه آی رست مدل SL-D180c همان مدل جدیدتر SL-180 می باشد. یکی از تفاوت های این ماساژور نسبت به مدل قدیمی در شارژ شدن دستگاه می باشد که در مدل قدیمی این امکان وجود نداشت.

این ماساژور علاوه بر سیم اتصال به پریز دارای یک شارژر فندکی خودرو نیز می باشد که با کمک آن هنگام مسافرت یا رانندگی طولانی مدت می توانید از ماساژ آن بدون تمام شدن شارژ دستگاه استفاده کنید.

نتیجه گیری

امروزه یکی از روش های رایج برای درمان بیماری ها،استفاده از یک ماساژ مناسب است. ماساژ برای بدن فواید زیادی داشته و موجب آرامش و تسکین دردهای عصبی و گرفتگی های عضلانی می شود. همچنین با تشدید جریان خون، فشار وارد بر رگ ها را کم کرده و ناراحتی های قلبی را کاهش می دهد.

هنگامی که ماهیچه ها توسط فعالیت بیش از حد، محل تجمع مواید زاید از جمله اسید لاکتیک می شوند، این موضوع سبب درد و گرفتگی و حتی اسپاسم عضلانی می شود، در نتیجه ماساژ باعث می شود گردش خون و جریان لنفاوی بهبود یافته و مواد غذایی و اکسیژن تازه به بافت های مزبور برسد و به خروج مواد سمی از بدن کمک کند.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.