منافع بخور صورت

بخور صورت معجزه میکند

داشتن پوست زیبا ، شفاف، براق ، شاداب  و بدون جوش و آکنه را نمیتوان با جراحی یا لیزر درمانی بدست آورد و لایه برداری از پوست بوسیله کرم های لایه بردار نهایتا میتوان سالی دو بار تکرار گردد هرچند لایه برداری هم بدین روش برای پوست شما بی خطر نیست . بسیاری از لوازم آرایش مصرفی برای خانم ها در طول زمان آسیب های جدی به پوست صورت آنها میزند، تحقیقات نشان داده است آفتاب و استفاده از لوازم آرایش غلیظ و استفاده از آن به مدت طولانی میتواند آسیب های جدی ازجمله چین و چروک و پیری زودرس و خشکی پوست را به همراه داشته باشد .

برای جلوگیری از آسیب های جدی به پوست صورت ناشی ازاستفاده از لوازم آرایش و برای دستیبابی به پوست شفاف ، براق و زیبا ما به شما توصیه میکنیم صورت خود را یک  یا دو بار در هفته بخور دهید ، شما میتوانید این بخور را با استفاده از بخور سرد با دستگاه بخور صورت یا بخور اولتراسونیک سرد انجام دهید یا با بخور گرم که حاصل بخار داغ آب یک کتری باشد هر چند کیفیت این دو بخور با هم تفاوت های اساس دارد اما هردو برای پوست شما مفید است .

پاکسازی و لایه برداری

یکی از کارهای که برای شفافیت و حذف سلولهای مرده پوست و جوان سازی  پوست متدوال است ، لایه برداری میباشد ، در حال حاضر این عمل را میتوان به سه طریق انجام داد .

۱- استفاده از ابزارهای مکانیکی  بوسیله ذرات و کریستال های اکسید آلومینیوم

۲- استفاده کرم های لایه بردار شیمیایی

۳- استفاده از اسید های میوه و ماسک صورت

۴- بخور

منافع بخور صورت

۱- باز کردن منافذ صورت

۲- کمک به پاکسازی سلولهای مرده

۳- کمک به بهبود جوش های سرسیاه و آکنه

۴- تعریق صورت و افزایش آبز سانی لایه های پوست

۵- افزایش خون رسانی به پوست صورت

بخورصورت میتواند پیش زمینه استفاده از ماسک های زیبایی و داروهای پوستی باشد ، شما میتوانید پس از بخور صورت انواع ماسک صورت استفاده نماید و نتیجه معجزه آسای ترکیب بخور و ماسک میوه بر روی صورت پس مدت کوتاهی در چهره خود ببینید. درمان منافذ باز پوست با بخور صورت و ماسک خانگی برای زیبایی و جوان سازی پوست بسیار مرسوم است .

بخور صورت

نحوه بخور

 بخور گرم :

شما میتوانید برای بخور صورت خود از یک کتری داغ و حوله استفاه نماید ، بدین صورت که حوله روی سر خود پهن نموده ، صورت خود را مقابل درب کتری قرار میدهید  و به صورت متناوب  بین ۵ تا ۸ دقیقه و حداکثر دوبار صورت خود را بخوردهید

 دستگاه بخور صورت:

 دستگاه بخور صورت وسیله ای است تخصصی که با در نظر گرفتن نکات ایمنی برای بخور صورت طراحی شده است ، در استفاده از وسیله دیگر نباید نگران برخورد صورت با بخار و سوختگی صورت بود . این وسیله بسیار کاربردی است

دستگاه بخور سرد :

دستگاه بخور سرد یک دستگاه مرطوب کننده هوا است که آب را با استفاده از تکنولوژی اولتراسونیک پودر نموده و به هوا پرتاب میکند ، استفاده از این وسیله با توجه به گستردگی منافع آن از جمله تاثیر مناسب آن بر روی صورت بسیار توصیه شده است از این وسیله میتوان به صورت مداوم با قرار دادن در محا کار یا استرا حت استفاده نمود. بهترین دستگاه بخور اما برای پاکساژی و بازکردن پوست صورت همان دستگاه بخور صورت است .

بخور صورت راهی کم هزینه و بسیار موثر است که میتواند صورت شما را  زیبا و شادب نماید این موضوع تجربه شده و قطعی است و راز زیبایی و شفاقیت پوست بسیاری از بازیگران و افراد مشهور تعهد به استفاده از بخور صورت است .

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.