بهترین تشک برقی برای خرید کدامند؟

خرید تشک برقی

بهترین تشک برقی برای خرید شما چیست؟ در ادامه همراه ما باشید. با رسیدن فصل سرما، استفاده و خرید وسایل گرمایشی درمانی از جمله تشک برقی رونق می‌گیرد، تا گرمای مطبوع و دلخواه برای استفاده در ترموتراپی یا گرما درمانی در اختیار کاربران قرار گیرد. ولی معمولا تمام اعضای خانواده تحمل سرمای یکسانی ندارند و به اصطلاح عامیانه بعضی افراد سرمایی تر و بعضی گرمای تر هستند، به ویژه سالمندان معمولا تحمل سرمای خیلی کمتری دارند و غالبا از سرما شکایت می کنند.

از طرفی محصولات گرما درمانی علاوه به بازه گرمایی یا حراراتی که تولید می کنند در سایز و انواع مختلف رو انداز یا زیر انداز تولید و به بازار عرضه می شوند تا سلایق مختلف را پاسخ دهند. واقعیت آن است گرما درمانی یا ترموتراپی هدف اصلی خرید تشک برقی، تشکچه برقی و رفع سرما و افزایش محافظت در برابر سرما هدف اصلی از خرید پتوهای برقی است.

تشک برفی چیست؟

اما تشک برقی چیست این سوالی است که بسیار زیاد مطرح می شود که پاسخ مختصر به آن است که محصولی است برای گرمایش بدن از طریق تولید حرارت مدیریت شده توسط المنت ها از طریق انرژی برق و انتقال آن به بافت های مختلف از جمله عضلات است.

کاربرد تشک برقی چیست؟

یکی دیگر از سوالات مطرح شده همیشه آن است که کاربرد تشک برقی و فواید آن چیست؟ این محصولات بر پایه خواص معجزه آسا گرما درمانی یا ترموتراپی ساخته شده اند و برای کاهش استرس، رفع گرفتگی عضلات، بهبود گردش خون، کاهش خشکی عضلات و افزایش آزادی حرکات آن ها و نهایتا مقابله با سرما در بستر برای سالمندان بسیار مفید و کارا است.

تشک برقی چه بخرم ، این سوالی دیگر است که ذهن شما را مشغول کرده است. زیرا به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و ارزش خرید بالا هستید. برای اینکار حتما باید فاکتورهای مهم برای تشخیص یک محصول خوب و ارزشمند را بدانید.

تشک و پتوی برقی بسیار کارامد هستند

حالا کمی با اصلاحات آشنا گشته اید و از نیاز خود آگاه هستید راه حل چیست؟ راه حلی که ما شما توصیه می‌کنیم گرم گردن خانه در حد متعادل است و استفاده از تشک برقی یا پتوی برقی برای افرادی که بیشتر احساس سرما می کنند یا نیاز به تراموتراپی و استفاده موضعی از گرما برای حل مشکلات پیشگفته شده دارند است. این ابزار باعث می‌شود ضمن صرفه‌جویی در انرژی و گرمای دلخواه، خواص درمانی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد.

انواع مختلف پتو و تشک یرقی

  1. تشک برقی یا روتشکی برق
  2. پتوی برقی
  3. تشکچه برقی

هر کدام از وسایل کاربرد خود را دارد و تشکچه های برقی ابعاد کوچکی دارد و برای تکسین دردهای موضعی به کار می رود و در دماهای بالاتری قابل تنظیم است. تشک های برقی و پتو های برقی نیز در ابعاد تک نفره یا دو نفره موجود است.

در حین خرید این وسایل گرمازا این موارد را در نظر بگیرد تا خریدی متناسب با نیازتان داشته باشید. مثلا دوست دارید گرما را در زیر خود احساس کنید یا در روی خود. یا می خواهید زمانی که بر روی مبل نشستید از آن به عنوان یک پتوی گرم استفاده کنید.

اگر قصد خرید روتشکی برقی را دارید، در نظر داشته باشید که دوست دارید مثل یک کاور کاملا دور تشک تخت بیافت ویا انواعی را که دارای بندهای هستند که در گوشه های تخت جا می افتد را ترجیج می‌دهید.

هم چنین در هنگام خرید به طیف تنظیم دما توجه داشته باشید. اگر قرار است با همسرتان از یک تشک یا روتشکی برقی دو نفره استفاده کنید، آیا نیازمند یک ابراز دو کنترله هستید تا هر شخص دمای دلخواه خود را تنظیم کند.

در این جا ما چند نمونه از بهترین تشک برقی یا پتوی برقی در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر به دنبال تشک برقی آلمانی هستید، سه برند در بازار ایران معتبر و نام آشنا هستند: تشک برقی امسیگ، تشک برقی بیورر و تشک برقی زیکلاس مد.

البته باید خاطر نشان کرد این برندها تحت لیسانس آلمان هستند و شرکت های وارد کننده، جز وارد کننده های بسیار معتبر و خوش نام می باشند و خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارند و خیالتان از جهت گارانتی و خدمات پس از فروش راحت خواهد بود. این مهم ترین نکته در خرید این دست کالا می‌باشد.

بهترین تشک برقی کدام است؟

تشک برقی زیکلاس مد دو نفره: این تشک برقی با ابعاد ۱۵۰ *۱۴۰ سانتیمتر به صورت دو کنترله طراحی شده است و دما در ۱۱ سطح مختلف تنظیم می شود. بیشنیه دما ۶۲ درجه می باشد.

تشک برقی زیکلاس مد تک نفره: با ویژگی های تشک زیکلاس مد دو نفره، تشک نفره هم طراحی شده است که ابعاد آن ۱۵۰*۸۰ سانتیمتر است و دارای یک کنترل جدا شونده است. هم چنین این تشک ها قابلیت شتسشو در ماشین را دارند.

روتشکی برقی تک نفره بیورر UB90: این روتشک در ابعاد ۱۵۰*۸۰ تهیه شده است. دارای ۶ درجه تنظیم دما می باشد. نکته جالب این محصول داشتن منطقه زوم گرمایی در ناحیه پاها می باشد. همچنین دارای سیستم ایمنی BBS می باشد که بالاترین سطح ایمنی را دارد.

تشک برقی سونا جم نانو : این محصول با ابعاد ۶۰ *۱۲۰ سانتیمتر را می توان یکی از بهترین تشک برقی تولید داخل دانست. شرکت المتیران یکی از شرکت های معتبر درصنعت تجهیزات الکترونیکی است که این محصول با کیفیت را از بهترین متریال با پارچه ای از روکش نانو ساخته است. این تشک برقی ایمن است و دارای تاییدیه استاندارد کشور و گارانتی دوساله تعویض است و خرید این محصول به‌عنوان بهترین تشک برقی ایرانی توصیه می گردد.

بهترین پتو برقی در بازار

پتوهای برقی زیکلاس در ابعاد دو نفره و تک نفره پیشنهاد می شود که ابعاد دو نفره ۱۸۰*۲۰۰ سانتیمتر می باشد و دارای دو کنترل حدا شونده است. دما در ۶ سطح تنظیم می شود و دمای حداکثری ۶۲ درجه سلسیوس است. ابعاد تک نفره آن ۱۸۰*۱۳۰ سانتیمتر است.

پتوی برقی بیورر دو نقره: این محصول پرطرفدار ، ابعاد ۱۵۰*۲۰۰ سانتیمتر طراحی شده است و دارای ۶ درجه تنظیم دما می باشد. قابلیت شستشو در ماشین را دارد و دارای سیستم ایمنی BBS است.

پتوی برقی بیوررر تک نفره HD90: این پتو هم در ابعاد ۱۸۰*۱۳۰ موجود است، با ۶ سطح تنظیم دما، قابیلت شستشو و سیستم ایمنی BBS است.

شنل برقی بیورر HD50: این پتو برقی که به شکل تن پوش و شنل هم قابل استفاده است، برای استفاده بر روی مبل در شب های سرد زمستان بسیار دلچسب می باشد. می تواند یک هدیه بی نظیر برای مادر یا مادر بزرگتان باشد که در شب های سرد، گرمای مطبوع را برای آن ها به ارمغان بیاورد. ابعاد آن ۱۴۵*۱۰۰ سانتیمتر است. ۶ درجه تنظیم دما و قابلیت شستشو و سیستم ایمنی BBS را دارد.

اگر به دنبال پتو برقی ایرانی هستید که قیمت مناسب تری دارد، توصیه ما پتو برقی افروز است. این پتو دارای روکش خز می باشد و در ابعاد ۱۶۰*۹۰ سانتیمتر است. البته ابعاد آن نسبت به پتو های برقی خارجی کوچتر است و دمای آن بر روی ۴۵ درجه تنظیم می شود. هم جنین دارای سیستم ایمنی BBS و محافظ گرمی بیش از حد است. این پتو برقی ارزان، دارای کیفیت بالا و ساخته شده از مواد اولیه مرغوب است.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.