مقایسه پرفروش ترین دستگاه بخور سرد و گرم

در این مطالب به مقایسه پرفروش ترین دستگاه بخور سرد و گرم از دو برند معتبر در تولید تجهیزات پزشکی، توانبخشی با نام US494 تولید شرکت امسیگ و ۳۷۵۰۱A تولید شرکت زیکلاس مد، که فصل زمستان امسال بسیار پر فروش بوده و مورد اقبال و استقبال خریداران قرار گرفته اند با استفاده از تجربیات حاصل از تست هر دو دستگاه، نظر خواهی از مشتریان و مقایسه مشخصات فنی خواهیم پرداخت.

مقایسه پرفروش ترین دستگاه بخور برند امسیگ و زیکلاس مد

این مقایسه بر اساس مشخصات فنی، بازخورد نظرات مشتریان و فروشندگان و در چهار فاکتور اساسی انجام می گردد.   

این فاکتور ها عبارتند از:

  • کیفیت ساخت
  • کارایی و عملکرد
  • امکانات و قابلیت ها
  •  طراحی و ظاهر
  • ارزش خرید در برابر قیمت

کیفیت ساخت دستگاه بخور

هر دو دستگاه بخور US494 امسیگ و دستگاه بخور ۳۷۵۰۱A زیکلاس مد از بهترین مواد اولیه تولید شده اند و در ساخت این دو دستگاه بخور از آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت تولید بخور استفاده شده است و جز دستگاه های بخور اولتراسونیک هستند و به نظر می رسد در این دو بخش هر دو امتیاز برابری می گیرند.

البته استفاده صفحه LED و نمایشگر دیجیتال همانطور که قابلیت های خوبی برای دستگاه زیکلاس مد ایجاد کرده است باعث بروز دغدغه از بابت احتمال عیوب و نیاز به تعمیرات پیچیده هم گردیده است.

کارایی و عملکرد

دستگاه بخور سرد و گرم دستگاهی است که قابلیت استفاده از بخور سرد و بخور گرم را در یک دستگاه برای کاربر فراهم آورده است. بنابراین کارایی و عملکرد این دستگاه ها باید در دو بخش بخور سرد و بخور گرم با یکدیگر مقایسه شود.

در مقایسه بخور سرد در دو دستگاه بخور US494 امسیگ و دستگاه ۳۷۵۰۱A زیکلاس مد به آیتم های نظیر حجم مخزن، سهولت در پرکردن آب مخزن، میزان بخار خروجی و قدرت پرتاب توجه گردید و تفاوت زیادی مشاهده نشد. البته حجم مخزن دستگاه بخور زیکلاس مد کمی بزرگتر از دستگاه بخور امسیگ است.

در مقایسه بخور گرم در دو دستگاه به آیتم های نظیر حجم و دمای بخار خروجی و میزان وات دستگاه بخور توجه شده است و نهایتا مشخص گردید که میزان بخار خروجی دستگاه بخور زیکلاس مد بیشتر از us494 امسیگ است، همچنین دمای خروجی ۳۷۵۰۱A بالاتر از امسیگ می باشد در حدی که به آن بخور داغ می نامند. میزان وات و خروجی دستگاه بخور امسیگ کمی بالاتر است.

نکته: به طورکلی دمای بخار در دستگاه های بخور گرم اولتراسونیک برای جلوگیری از سوانح سوختگی کمتر از دمای دستگاه بخور گرم های المنتی قدیمی است.

امکانات و قابلیت ها

در این بخش به مقایسه دو دستگاه در آیتم هایی مانند: قابلیت خاموشی اتوماتیک، صفحه کنترل، تنظیم حرارت و رطوبت سنج، قابلیت های تنظیم خروجی دستگاه، محفظه محلول معطر، تنظیم عملکرد دستگاه، فیلتر هوا و آب، میزان صدا در دستگاه و سهولت کاربر در استفاده از دستگاه بخور پرداختیم و مشخص شد که دستگاه بخور سرد و گرم زیکلاس مد قابلیت ها و آپشن های بیشتری نسبت به دستگاه بخور us494 امسیگ دارد.

دستگاه بخور زیکلاس مد آپشن های مختلفی را به کاربر خود از جمله قابلیت کنترل رطوبت و تنظیم در حالت auto را ارائه می کند و صفحه کنترل و صفحه نمایش LED با تنظیم میران خروجی و میزان رطوبت، وجه تمایز قابل توجه ای نسبت به دستگاه دیگر است.

طراحی و ظاهر دستگاه بخور امسیگ و زیکلاس مد

هر دو دستگاه دارای طراحی خوب و مورد قبولی هستند، ولی ظاهری بسیار متفاوت با هم دارند. دستگاه بخور ۳۷۵۰۱A زیکلاس دارای ظاهری کشیده و ارتفاعی بلند است، در مقابل دستگاه بخور سرد و گرم US494 امسیگ ظاهری خوابیده دارد، هر دو زیبای مخصوص به خود را دارند، ولی زیکلاس مد به دلیل استفاده صفحه نمایش دیجیتال ظاهر مدرن تر و شلوغ تری دارد.

ارزش خرید در برابر قیمت

منظور از ارزش خرید در برابر قیمت، آن است که یک کاربر در مقابل پولی که برای خرید یک دستگاه هزینه می کند چه منافعی به‌دست می آورد. تعیین ارزش خرید کار سختی است و بی طرفی خاصی را برای شناسایی برنده این مقایسه می طلبد.

واقعیت آن است که اختلاف قیمت فروش دو دستگاه وجود دارد و دستگاه امسیگ گران تر از دستگاه زیکلاس مد مدرن و تمام دیجیتال است و این اختلاف با توجه به قیمت پایه دو دستگاه رقم قابل توجه ای است. از طرفی در خدمات پس از فروش هم امسیگ شرایط بهتری دارد، محصولات این شرکت دو سال گارانتی و ده سال گارانتی قطعات دارد.

در حالی‌که محصولات زیکلاس مد یکسال گارانتی تعمیرات دارد. همانطور که می دانید گارانتی و خدمات پس از فروش فاکتور بسیار مهمی برای ارزیابی و انتخاب در خریداران محسوب می گردد.

برای مقایسه بهتر و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دو محصول می تواند از طریق لینک زیر به صفحه اختصاصی دستگاه بخور در سایت شهر سلامت وارد گردیده و پس انتخاب دستگاه با استفاده از آپشن مقایسه، اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

خرید اینترنتی انواع دستگاه بخور با بهترین قیمت

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.