مروری بر بهترین ماساژورهای گردن موجود در بازار ایران

در این مقاله ابتدا آشنایی بیشتری با ماساژور گردن و فواید آن خواهیم داشت. سپس به نکاتی می پردازیم که قبل از خرید ماساژور گردن باید به آن توجه داشت در نهایت بهترین ماساژور های گردن موجود در بازار ایران را مرور خواهیم کرد.

 ماساژور گردن 

بدن نیاز به استراحت و آرامش دارد که از درد و کوفتگی رها شود.با مشغله کاری که امروزه افراد با آن درگیر هستند ممکن است تنها ۴ الی ۵ ساعت استراحت کنند. حالا اگر خیلی خوش شانس باشند این زمان خواب و استراحت ممکن است ۸ ساعت به طول بیانجامد.

این عجله ، مشغله و  فشار بخش های مختلفی از بدن ما را تحت تاثیر خود قرار میدهد و موجب درد ، گرفتگی و اسپاسم عضلات میشود که برای کاهش این عوارض نیاز به درمان گردن درد است . گردن یکی از قسمت هایی است که در طول روز فشار زیادی را تحمل می کند.حتی در زمان خواب اگر حالت خوابیدن ما درست نباشد ، گردن از این فشار رها نمی شود و اثرات کوفتگی و گرفتگی حتی صبح هنگام به شدت احساس می شود. برای رهایی از گرفتگی گردن از پمادها و داروهای مختلفی استفاده می کنیم. امروزه پیشرفت تکنولوژی به ما کمک کرده تا در مدت کوتاهی این درد و گرفتگی گردن را تسکین دهیم .

ماساژور گردن چه کاری انجام می دهد

ماسازور گردن دقیقا همان کاری را انجام می دهد که از اسمش بر می آید.ماساژور گردن کلیه نواحی گردن را ماساژ می دهد و عضلات گردن را ریلکس می کند.طراحی دستگاه ماساژور گردن مطابق با ساختار گردن و شانه می باشد و بدون اینکه فشار اضافی بر گردن وارد کند ،درد و گرفتگی را تسکین می دهد. در حقیقت با به کار گیری فناوری حرکات ماساژ حرفه ای را شبیه سازی می کند.

از دیگر فواید ماساژور گردن

آیا می دانستید که ماساژور گردن در بهبود فعالیت مغز نیز موثر میباشد. مغز در مایع مغزی نخاعی به نام سی اس اف شناور است این مایع کلوگز و اکسیژن را نیز به مغز می رساند . تنگی و گرفتگی عضلات گردن باعث کاهش گردش جریان مایع شده و باعث ایجاد سردرد، خستگی، اختلال در تمرکز و حافظه می شود. ماساژ گردن این گرفتگی را کاهش می دهد و باعث بهبود عملکرد مغز می شود.

قبل از خرید ماساژور گردن دنبال چه ویژگی هایی باشیم 

قدرت ماساژور گردن :باید بدانید ماساژور گردن مورد نظر شما چه قدرتی باید داشته باشد. اصولا ماساژور های گردن ضربه ای احتیاج به قدرت بالاتری دارند تا به عمق ماهیچه ها نفوذ کنند . بنابرین قدرت بین ۲۵ وات تا ۴۵ وات مورد نیاز است.

عملکرد گرمایشی: عملکرد گرمایش در افزایش گردش خون و تسکین درد موثر است. باعث دور کردن اسید لاکتیک و رساندن اکسیژن و مواد مغذی به ماهیچه های گردن می شود.اکثر ماساژور برندهای معتبر این ویژگی را دارند.

سایز  ماساژور گردن: سایز ماساژور گردن باید متناسب با نیاز شما باشد و بدانید که می خواهید در کجا از آن استفاده کنید.مسلما اگر می خواهید یک ماساژور قابل حمل داشته باشید باید به دنبال انواع سبک تر باشید.

آیا واقعا درد گردن را تسکین می دهد: یکی از روس درمان گردن درد از قدیم ماساژ بوده است ،. ماساژ گردن همانطور که گفته شد فشار را از شبکه عصبی به دلیل گرم شدن عضلات و منبسط شدن آنها بر میدارد و این کار باعث کاهش درد میگردد . برندهای معتبر که توسط شهر سلامت عرضه می شوند توسط این فروشگاه تضمین می شوند و در صورت مشکل تعویض خواهند شد.

خدمات پس از فروش ماساژور گردن:

برندهای معتبر که توسط شهر سلامت عرضه می شوند توسط این فروشگاه تضمین می شوند و در صورت مشکل تعویض خواهند شد. معمولا مشتریان می پرسند که این دستگاه ساخت کجاست .همان طور که می دانید اکثر دستگاه ها ساخت چین بوده و تحت لیسانس کشورهای دیگر هستند.ولی آنچه برای شما به عنوان مشتری باید حایز اهمیت باشد اصالت شرکت وارد کننده و اعتبار گارانتی و خدمات پس از فروش است. توصیه میگردد از خرید کالاهای متفرقه که گارانتی مهر شده ندارند خودداری کنید.

این های مواردی هستند که قبل از خرید ماساژور گردن باید به اآن توجه داشته باشید تا بهترین ماساژور گردن را متناسب با نیاز و بودجه تان تهیه کنید..

در این مقاله مروری داریم بر بهترین دستگاه ماساژور گردن موجود در بازار ایران

ماساژور گردن و شانه آی رست irest مدل sl-d180

ماساژور گردن و شانه آی رست irest مدل sl-d180 را میتوان بدون شک بهترین دستگاه ماساژور گردن در بازار ایران دانست . ماساژور گردن و شانه آی رست irest مدل sl-d180 واقعا نسبت به نزدیک ترین رقبای خود فاصله بسیار زیادی دارد . تکنیک منحصر به فرد ، کیفیت بسیار بالا دستگاه ، قابلیت شارژ ، باتری لیتیومی با قابلیت نگهداری شارژ بالا و گارانتی خوب نماینده رسمی ای رست در ایران باعث شده این محصول با اختلاف بهترین دستگاه ماساژور گردن در ایران باشد .

ماساژور گردن امسیگMG50

ماساژور گردن s2

با استفاده از سری های گردان تکنیک ماساژ شیاتسو را پیاده سازی می کند. سرعت ماساژ در دو حالت قابل تنظیم است.دارای عملکرد گرمایی است که باعث گردش بیشتر جریان خون و نفوذ بهتر ماساژ در عمق ماهیچه ها می شود .

کلیه محصولات امسیگ دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و تحت لیسانس آلمان است.

ماساژور گردن بست رست MX-N02A

به دنبال یک ماساژور گردن قوی و در عین حال قابل حمل هستید ،ماساژور گردن بست رست MX-N02A گزینه مناسبی است. این ماساژور گردن ۴ گوی ماساژور به همراه گرمای مادون قرمز دارد که قابلیت تنظیم قدرت ماساژ در دو حالت ضعیف و قوی را دارد. قدرت این ماساژور ۵۰ وات است و با وزن ۱۷۵۰ گرم قابل حمل نیز می باشد و برای گردن و پشت قابل استفاده است.

محصولات بست رست هم دارای ۲سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت نیکان اسیا پرشین می باشد

ماساژور گردن

ماساژور MX-02LC

ماساژور گردنی ماشین بند دار

مهم ترین ویژگی این ماساژور این است که قابل حمل است . اگر به دنبال یک ماسازور گردنی هستیدکه در سفر ، در محل کار و یا در انندگی هم از ان استفاده کنید . این ماساژور گزینه مناسب برای گردن و پشت است. این دستگاه قابلیت شارژ در خودرو رو دارد و قابل نصب بروی صندلی ماشین یا صندلی محل کار می باشد و دارای بند قابل تنظیم می باشد.

این محصول با ۸ گوی ماساژ دهنده دارای ماساژ سه بعدی در قسمت گردن است. هم چنین دارای عملکرد گرمکن است وقابلیت تغییر سرعت ماساژ را دارد. قدرت ماساژ ۲۰ وات است و ماساژ اتوماتیک ۱۵ دقیقه ای است.

این ماساژور تحت لیسانس امریکا و دارای دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت نیکان آسیا پرشین است

ماساژور گردن بن کر S2

ماساژور گردن s2

اگر به دنبال ماساژوری هستید که برای قسمت های مختلف بدن کارکرد داشته باشد.این گزینه مناسبی خواهد بودو علاوه بر گردن و شانه برای کمر، ران ، ساق و کف پا نیز قابل استفاده است.دارای ماساژ مالشی و ماساژ سه بعدی است . دارای سه غلطک است که علاوه بر حرکت بالا پایین ، حرکت روبه عقب و جلو هم دارد. عملکرد مادون قرمز هم فعال می شود و باعث تاثیر بهتر ماساژ و تسکین درد می شود.هر دو دقیقه یکبار نوع ماساژ عوض می شود و لذت بیشتری از ماساژ را برای شما به ارمغان می آورد. با شارژ کامل به مدت دو ساعت شارژ می شود.

شما میتوانید از طریق لینک زیر از  انواع دستگاه ماساژور گردن از بهترین برند ها بازدید نماید ما منتظر شما هستیم ….. 

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.