ماساژور گردن چیست؟

اگر به دنبال درمان گردن درد هستید یکی از راه حل های کمک درمانی میتواند استفاده از دستگاه ماساژور گردن باشد . گردن درد میتواند دلایل زیادی داشته باشد ولی عمده آن مربوط به نحوه نادرست نشستن ، استفاده از لب تاب و گوشی به مدت طولانی و پشت میز نشینی است . اگر این درد ناشی از یک مشکل فیزیکی در بدن شما نباشد مطمئن باشید که استفاده از ماساژور گردن و شانه برای کسانی که میخواهند در هر زمان و مکانی یک ماساژ حرفه ای را دریافت کننند گزینه بسیار مناسبی است .

درمان گردن درد با دستگاه ماساژور گردن

ماساژور گردن دستگاهی پیشرفته برای رفع درد و خستگی در قسمت‌‌های گردن، کتف و شانه می‌باشد. گردن قسمتی از بدن می‌باشد که در طول روز نسبت به سایر اعضا بیشتر دچار فشار می‌شود. برای مثال تحرک کم، ایستادن به مدت طولانی و کار کردن به مدت زمان طولانی با کامپیوتر از جمله عواملی هستند که باعث ایجاد درد در این ناحیه از بدن خواهند شد.

این وضعیت باعث افزایش سفتی و گرفتگی عضلات خواهد شد که در دراز مدت ممکن است عوارض مختلفی در ستون فقرات ایجاد کند. معمولا درمان گردن درد با پماد یا داروی دیگری قابل درمان نیست یا درمان تنها به صورت مسکن بوده و تنها چند ساعت تاثیر دارد.

اما ماساژ گردن، توسط دستگاه ماساژور گردن بهترین راه برای درمان اینگونه ناراحتی‌ها به شمار می‌رود. این دستگاه کوچک اما پرقدرت تمام دردهای ناحیه گردن را کاهش می‌دهد و بدون نیاز به مراجعه به مراکز ماساژ، آرامش را از نظر جسمی و ذهنی برای شما در منزل یا محل کار به ارمغان می‌آورد. این دستگاه در هر زمان و هر مکانی قابل استفاده است ، یکی از یهترین های موجود در بازار ماساژور گردن و شانه بست رست مدل mx-02ns است .

فواید دستگاه ماساژور گردن

از مزایای دستگاه ماساژور گردن می‌‌توان به سرمایه گذاری بلند مدت آن اشاره کرد. این بدان معنا است که این دستگاه با قیمت ارزان طول عمر زیادی دارد و شما می‌توانید سال‌های زیادی از آن بهره ببرید. هزینه‌ای که بابت خرید این دستگاه صرف می‌کنید، در مقایسه با هزینه جلسات ماساژ بسیار مقرون به صرفه است.

کار و درمان در یک زمان از ویژگی‌‌های بارز این دستگاه به شمار می‌آید. امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد فرصت رفتن به سونا، استخر و مراکز ماساژ وجود ندارد. بنابراین با این دستگاه کوچک و سبک که قابل حمل نیز می‌باشد، می‌توانید در هر مکانی و در هر زمانی که هستید از دستگاه ماساژور استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که از دستگاه ماساژور گردن برای دیگر نواحی بدن مانند کمر، ران، دست، پا و نشیمنگاه نیز استفاده می‌‌کنند. بنابراین این دستگاه کوچک و ارزان استفاده همه جانبه دارد. با خرید آن می‌توانید علاوه بر گردن در سایر قسمت‌های بدن خود درد را کاهش دهید.

یکی از فواید مفید دستگاه ماساژور گردن، افزایش انعطاف پذیری بدن است. شیوه‌های نادرست خوابیدن و نشستن اغلب باعث گرفتگی و سفتی گردن می‌شود. در نهایت دردهای مزمن و شدید در نواحی مختلف از جمله گردن را به دنبال خواهد داشت. درمان گردن درد با این دستگاه با توجه با قابلیت گرمادهی به محل ماساژ در کوتاه‌ترین زمان انجام میشود ، این دستگاه ها درد تسکین داده و خستگی را برطرف می‌سازد.

از دیگر مزایای ماساژور گردن

ماساژور باعث بهبود دستگاه گردش خون خواهد شد. مایعات ستون فقرات مغزی عامل اصلی عملکرد مغز می‌باشند؛ زیرا باعث اکسیژن رسانی به کل بدن می‌شوند. در صورتی که عضلات سفت و سخت شوند سیستم گردش خودن ضعیف می‌شود و این قضیه باعث سردرد، خستگی و کاهش حافظه خواهد شد. دستگاه ماساژور گردن با وارد کردن فشار از طریق غلتک‌هایی که دارد گردش خون را افزایش داده و در نهایت باعث آرام شدن عضلات می‌شود.

دستگاه ماساژور گردن باعث بهبود خواب می‌شود ، درد ناحیه گردن و نواحی اطراف آن یکی از علل شایع برای بی‌خوابی به شمار می‌روند. با توجه به اینکه خواب خوب و کافی نقش موثری در انجام فعالیت‌های روزانه خواهد داشت، بنابراین استفاده از این دستگاه می‌تواند کیفیت خواب را به شکل چشمگیری بهبود دهد.

استفاده از دستگاه ماساژور باعث افزایش توانایی‌‌های ذهنی می‌شود. زیرا قادر است تنش‌های عضلانی، استرس و درد را برطرف کند و متقابلا قدرت ذهنی و تمرکز را افزایش دهد. ماساژور گردن و شانه آی رست irest مدل sl-d180 یکی دیگر از بهترین محصولات برای دستیابی به احتیاجات مطرح شده است .

دستگاه ماساژور گردن در درمان بیماری‌هایی مانند آرتریت، میگرن، دیسک کمر و بسیاری از بیماری‌های دیگر موثر است. بهتر است بدانید که چندین روش ماساژ توسط این دستگاه وجود دارد. بنابراین برای کاهش درد و بهبودی بیشتر باید آشنایی لازم را با روش‌های مختلف ماساژ توسط این دستگاه بدست آورید.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

آرامش و ریلکسیشنبهبود گردش خونحفظ سلامتیماساژ درمانیماساژور گردن و شانه
نظر (0)
ثبت نظر