شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
مسواک اورال بی کامپلت  Oral-B complete
مسواک اورال بی کامپلت  Oral-B complete

مسواک اورال بی کامپلت Oral-B complete

oral-B complete 40 medium

کد محصول:

oral-B complete 40 medium

برند: اورال بی

از 0 رای

خرید مسواک اورال بی oral-B complete 40 mediumدارای الیاف action cleaning برای ماساژ آرام لثه ها، و الیاف action cup برای پاک کنندگی بیشتر

برای معرفی محصول مشابه با ما تماس بگیرید.

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مسواک اورال-بی Oral-B

مسواک اورال بی مدل تمییزکننده کامل دارای الیاف Cleaning Action برای ماساژ لثه­ ها، الیاف Power Tip برای دسترسی به نقاظ انتهایی و پشت دندان­ها، و الیاف Action Cup جهت پاک کنندگی بیشتر است . طراحی دسته این مسواک به گونه ای می باشد که مسواک زدن با آن به آسانی صورت پذیرد و براحتی در درست نگه داشته شود.

این مسواک برقی از برند اورال بی به همه خواسته های سخحت پسندان پاسخ میدهد و به جهت ارزانی میتوان آن را جز مسواک برقی ارزان طبقه بندی و به مشتریان معرفی نمود.

مسواک های اورال بی Oral-B دارای نشانگر آبی رنگ به منظور تشخیص زمان تعویض مسواک می باشند. همچنین از ویژگی های دیگر مسواک های اورال بی می توان به کاربرد فناوری خاصی این تولید کننده اشاره کرد که می تواند باعث کاهش چشمگیر پلاک های دندانی و کمک به بهبود و رفع التهاب لثه ها شود. مسواک اورال بی را از فروشگاه اینترنتی شهر سلامت تهیه کنید.

 

مشخصات فنی

مسواک اورال بی کامپلت Oral-B complete

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.