شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
ماشین ریش تراش رمینگتون مدل F4800
ماشین ریش تراش رمینگتون مدل F4800

ماشین ریش تراش رمینگتون مدل F4800

Remington F4800 Hair Trimmer

کد محصول:

F4800

برند: رمینگتون

از 0 رای

تحت لیسانس: کشور آلمان

گارانتی: دارای 2 سال گارانتی

مشتریان عزیز لطفا در صورت بروز مشکل در ثبت سفارش در سایت با شماره 02188246173 -09124549920تماس بگیرید و سفارش خود را تلفنی ثبت فرمایید.

سفارش

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگیهای ریش تراش رمینگتون F4800

- برق مصرفی: 240-220 وات، 60-50 هرتز

- نوع دستگاه: شیور

- ابعاد دستگاه: طول 15.5، عرض 6.5 و عمق 3.5 سانتی متر

- دارای وزن 500 گرم

- رنگ مشکی

- جنس بدنه: پلاستیک

- جنس سری ها: فلزی

- دارای دو سری (سری شیور- خط زن دقیق)

- دارای سیستم سری منحنی دار (مخصوص بدن)

- مجهز به دو فویل مجزا و انعطاف پذیر

- قابلیت استفاده با شارژر

- دارای سرعت ثابت

- مدت زمان شارژ: 16 ساعت

- مدت زمان استفاده : 30 دقیقه

- دارای خط زن دقیق

- مجهز به سیستم ایکس پیشرفته

- قابلیت زدن کوتاه ترین موهای صورت

- دارای دستگیره ضد لغزش

- فاقد صفحه نمایشگر

- دارای چراغ نشانگر شارژ

- دارای کلید معمولی

- غیرقابل شستشو

- تحت لیسانس کشور آلمان

- دارای 2 سال گارانتی

مروری اجمالی بر ماشین ریش تراش رمینگتون F4800

امروزه داشتن پوستی صاف و ظاهری آراسته علاوه بر خانمها برای آقایان نیز جذاب و مورد پسند میباشد. ریش تراش رمینگتون F4800 ، تحت لیسانس آلمان، دارای وزن 500 گرم ، جنس بدنه پلاستیکی وتیغه های فلزی میباشد، همچنین دارای فویلهای مجزا و بسیار قابل انعطاف میباشد که با قرارگیری بر روی انحنای صورت امکان اصلاحی کامل و بی نقص را برای آقایان فراهم آورده است.

این ریش تراش از تکنولوژی برش چرخشی برای اصلاح استفاده میکند و دارای سیستم ایکس با بهره گیری از چهارمشخصه پیشرفته می باشد که عملکرد این شیور را تسریع نموده و اصلاح کامل ریش و موهای گردن را امکانپذیر ساخته است. فویل های نزدیک به هم موجب اصلاحی سریع و کارآمد می گردند، همچنین دستگیره ضد لغزش دستگاه سبب دقت بیشتر و یکدست بودن اصلاح میشود. فویلهای پیشرفته ریش تراش بهترین زاویه اصلاح را فراهم کرده و سه تیغه انعطاف پذیر، اصلاح در تمامی جهات را ممکن ساخته اند. ریش تراش Remington F4800 دارای خط زن دقیق نیز هست که از طریق آن میتوان خط ریش را مرتب نمود.

استفاده از این ماشین اصلاح بصورت شارژی و بدون سیم بوده و در هنگام شارژ چراغ نشانگر آن به رنگ سبز در می آید. با 16 ساعت شارژ کامل، دستگاه به مدت 30 دقیقه قابل استفاده خواهد بود. بدلیل عدم قابلیت شستشو استفاده از این ماشین ریش تراش در زیر آب امکانپذیر نمی باشد، ولی تیغه های ضدآب دستگاه را میتوان پس از استفاده در زیر آب شستشو داد. ماشین اصلاح صورت رمینگتونF4800 قابلیت تنظیم خودکار ولتاژ ورودی را دارا می باشد. این ریش تراش تحت لیسانس کشور آلمان و دارای 2 سال گارانتی میباشد.

فواید ریش تراش شارژی رمینگتون

ریش تراش ، یک محصول فوق العاده، مخصوص آقایانی میباشد که به ظاهرو پوست خود اهمیت میدهند. تیغه‌های الکتریکی دستگاه ریش تراش، شامل مجموعه‌ای از تیغه‌های نوسانی و چرخشی هستند که در پشت یک تراشه آهنی قرار دارند و این تراشه مانع از تماس مستقیم تیغه‌ها با پوست می‌شود. وقتی که تیغ روی پوست قرار می‌گیرد، با حرکت تیغه‌ها موهایی که از سوراخهای تراشه بیرون آمده‌اند کوتاه می‌شوند. تیغه‌های دایره‌ای شکل، حرکت دورانی دارند و تیغه‌های نوسانی حرکت‌شان به سمت بالا و پایین است. از مزایای مهم استفاده از ریش تراش شارژی این است که برای اصلاح نیاز به مرطوب و نرم کردن پوست نیست، پوست ایمنی بیشتری دارد و دچار زخم و خراشیدگی نمی‌شود، همچنین این نوع اصلاح نیاز به لوسیون و یا مرطوب کردن و لیز کردن سطح پوست صورت ندارد. به دلیل شارژی بودن دستگاه نیز، استفاده از ریش تراش شارژی درهر مکان و هر زمان، حتّی بیرون از منزل امکانپذیر میباشد.

فروشگاه شهر سلامت با عرضه انواع تجهیزات پزشکی و سلامتی خانگی از جمله انواع ماشین اصلاح در برندهای معتبر بازار می باشد و با ارایه لیست قیمت ماشین اصلاح که کاملا به روز شده است و ارایه مشاوره های لازم توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین مارک ماشین اصلاح متناسب با نیاز و بودجه تان راهنمایی می کند.

برای مشاهده انواع ماشین اصلاح از لینک زیر بازدید فرمایید:

ماشین اصلاح

مشخصات فنی

ماشین ریش تراش رمینگتون مدل F4800

مشخصات کلی
مشخصات فنی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

مقاله‌های مرتبط و مفید

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.