شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
ماساژور گردن کامفورت مدل N6180
ماساژور گردن کامفورت مدل N6180 ماساژور گردن کامفورت مدل N6180 ماساژور گردن کامفورت مدل N6180

ماساژور گردن کامفورت مدل N6180

Comfort Neck Massager-Comfort- N6180

کد محصول:

NMC-n6180

برند: comfort

از 1 رای

کامفورت

ماساژور گردن برقی با شکل خاص و بسیار کاربردی با کیفیت بینظیر و ماساژ لذت بخش ، تحت لیسانس آلمان است. این محصول جز بهترین های بازار و یک دستگاه ماساژور گردن ارزان قیمت  است . این دستگاه دارای گوی است و بر خلاف دستگاه ویبره گردن از نوعی از ماساژ شیاتسو استفاده میکند .

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های ماساژور گردن Comfort N6180

  • دارای ماساژ اتوماتیک به سبک شیاتسو به همراه چهار رول گردشی
  • جهت پیشگیری و درمان گرفتگی و درد عضلات ناحیه گردن و شانه
  • دارای سیستم گرم کننده و حرارت آرام بخش
  • دارای لوازم جانبی آداپتور خانگی و رابط فندکی خودرو
  • قابل استفاده در خودرو، محل کار، منزل و مسافرتهای طولانی
  • دارای بند جهت متصل کردن به صندلی
  • خاموشی خودکار بعد ار 15 دقیقه
ماساژور گردن کامفورت N6180

ماساژور گردن کامفورت N6180

ماساژور گردن کامفورت N6180 با ماساژ شیاتسو و همراه با 4 رول گردشی برای رفع گرفتگی و درد عضلات گردن و شانه مورد استفاده قرار می گیرد. این ماساژور کامفورت که مجهز به بند می باشد قابلیت استفاده در منزل، محل کار و اتومبیل را دارد . این دستگاه توسط بند به صندلی متصل می شود. همچنین این دستگاه ماساژور گردن مجهز به سیستم خاموشی خودکار بوده و پس از 15 دقیقه استفاده نکردن از محصول، به جهت حفظ و ذخیره انرژی خاموش می شود. با سیستم گرمایشی و حرارت این ماساژور، ماساژ دلچسب و آرامش بخشی تجربه خواهید کرد. این محصول برای افرادی که به جهت فعالیت یا شغلشان دائما پشت میز می نشینند و یا از طریق ورزش یا فعالیت های طولانی دچار درد و گرفتگی و اسپاسم های ناحیه گردن و شانه می شوند بسیار کارآمد و مناسب می باشد.

ماساژور گردن کامفورت N6180
ماساژور گردن کامفورت N6180

معرفی  کارکرد ماساژور گردن

ماساژور گردن ابزاری مناسب برای رفع گرفتگی عضلات ، اسپاسم ، افزایش انرژی ، کاهش دردهای مزمن ناحیه گردن ، رفع خستگی و بهبود گردش خون و کاهش تنش های عصبی و استرس است . ماساژ گردن با بهبود گردش خون و ورز دادن عضلات و نهایتا ایجاد انبساط در عضلات از فشار بر شبکه عصبی کم نموده و درد عضلات را کاهش میدهد .

میتوان ادعا کرد کمتر کسی است که ماساژ گردن را دوست نداشته باشد . معمولا همه افراد بعد از ورزش سخت ، کار در منزل به مدت طولانی ، کارهای فیزیکی سنگین ، استرس  و پشت میز نشینی دوست دارند عضلات گردن که یکی از نقاط حساس در بدن است ماساژ داده شود . دستگاه ماساژور ابزاری است که با هدف دستیابی به مزایای ذکر شده طراحی شده است و ماساژور گردن کاموفورت مدل N6180 به همه این نیاز ها پاسخ میدهد .

ماساژور گردن کامفورت N6180

 چرا خرید دستگاه ماساژور کامفورت مدل N6180 میتواند برای شما مفید باشد؟

 همانطور که در تصویر این محصول کاملا مشخص است و در مشخصات فنی ارائه شده نیز بسیار تاکید گردیده است این محصول به صورت کوسن طراحی شده است . برای استفاده از محصول باید آن را به یک صندلی راحتی بلند یا حتی صندلی خودرو  متصل نمود و گردن و شانه ها با جابجا کردن یا تنظیم محل قرار گیری کوسن در آن نهاد . گوی های دوار در حال چرخش با فشاری که شخص به عقب وارد میکند با عضلات در گیر و آن ها را  ماساژ میدهند .

مشخصات فنی

ماساژور گردن کامفورت مدل N6180

مشخصات کلی

نام برند

comfort

کاربری

جهت پیشگیری و درمان گرفتگی و درد عضلات ناحیه گردن و شانه

گارانتی

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش کامفورت آسیا

مشخصات فنی

ماساژور مالشی ( شیاتسو )

ماساژور ویبره ای

گرما درمانی

شارژ فندکی دارد

تنظیم قدرت ماساژ

تغییر جهت ماساژ

سیستم شارژ باتری

دارای آداپتور

ماساژور ضربه ای

دیگر ویژگی ها

مزیت این محصول نسبت به رقبا

سبک و قیمت بسیار مناسب

  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    4
  • امکانات و قابلیت‌ها
    4
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    5

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.