شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
ماساژور گردن و شانه بست رست مدل MX-N02A
ماساژور گردن و شانه بست رست مدل MX-N02A ماساژور گردن و شانه بست رست مدل MX-N02A

ماساژور گردن و شانه بست رست مدل MX-N02A

Neck And Shoulder Massager-BestRest MX-02A

کد محصول:

-NM-01-MX-N02A

برند: بست رست

از 1 رای

بست رست

ماساژور گردن

دستگاه ماساژ دهنده گردن و شانه با برترین تکنیک و گارانتی شرکتی مناسب برای کاهش درد های عضلانی ، اسپاسم و رفع خستگی و افزایش آرامش با چهار گوی .

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های ماساژور گردن BestRest MX-N02A

  • دارای چهار گوی ماساژدهنده در قسمت گردن
  • دارای مادون قرمز برای نفوذ حرارت به عمق ماهیچه ها
  • دارای دسته بلند برای استفاده راحت تر
  • دارای سه برنامه ماساژ اتوماتیک
  • قابلیت تنظیم سرعت ماساژ
  • جنس بدنه جیر ابریشمی می باشد
  • دارای دستگیره برای کم یا زیاد کردن فشار
  • POWER:20W
معایب:
  • فقط مخصوص ماساژ گردن و کتف می باشد
  • هنگام استفاده از این ماساژور از روغن ها و پماد نباید استفاده کرد
ماساژور گردن  بست رست مدل MX-N02A

معرفی ماساژور گردن بست رست mx-n02a

استفاده از یک ماساژور باعث کاهش انواع استرس مانند استرس های شغلی و استرس های روزمره شده، باعث کاهش افسردگی و اضطراب می گردد، ماساژ درمانی باعث بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن بخصوص در خانم های مبتلا به سرطان سینه شده است و باعث سوزاندن چربی های زائد و کاهش وزن و رفع چین و چروک و تحریک جریان خون می شود. گردن یکی از آسیب پذیر ترین نواحی بدن است که به دلیل استرس های گوناگون و کار روزانه دچار گرفتگی و تنش می شود.

استفاده از دستگاه ماساژور برای قسمت هایی از بدن مانند کتف، گردن و شانه که در کار روزانه یا در حین رانندگی فشار زیادی به آن ها وارد می شود، می تواند در رفع خستگی کمک شایانی نماید. ماساژور گردنی بست رست MX-N02A یکی از دستگاه هایی است که این وظیفه را انجام میدهد. ماساژور گردن بست رست MX-N02A دارای 4 گوی ماساژ دهنده به همراه گرمکن در قسمت گردن و کتف بوده و قابلیت تنظیم قدرت ماساژ در 2 حالت قوی و ضعیف را دارد.همچنین مجهز به دسته چرمی مخصوص برای استفاده راحت می باشد. قدرت این ماساژور 50 وات بوده همچنین وزن آن 1750 گرم می باشد که این دستگاه را قابل حمل نموده است. این مدل ماساژور بست رست مجهز به گرما درمانی بوده که باعث افزایش گردش خون در بدن می شود. افرادی که روزانه ساعت های زیادی پشت میز می نشینند اغلب دچار درد و گرفتگی در ناجیه گردن و کتف می شوند که می توانند با استفاده از این ماساژور گرفتگی و درد گردن و عضلات پشتی خود را بهبود دهند.

ماساژور گردن و شانه بست رست مدل MX-N02A

نظر و تحلیل کارشناس فروش

ورود انواع ماساژور از جمله ماساژور گردن بسیار سخت شده است و این طیف از کالاها از برند های معتبر نایاب گردیده است ، در کنار این موضوع ، بست رست برندی معتبر و با کیفیت بالا است و این دستگاه ماساژور گردن واقعا ماساژ دلپذیری دارد و روکش مخملی آن ارتباط خوبی با بدن برقرار مینماید و تا کنون باز خورد های مناسبی از این محصول پر فروش داشته ایم.

خرید ماساژور گردن ارزان

خرید ماساژور گردن ارزان قیمت اما با کیفیت که گارانتی بسیار عالی داشته باشد احتمالا خواسته همه کاربران است اما واقعیت آن است که کیفیت ارزان نیست . ما در شهر سلامت تلاش خواهیم نمود که بهترین دستگاه ماساژور برای ماساژ تخصصی شانه و گردن را به شما عرضه نماییم و این محصول یکی از بهترین ها برای استفاده مداوم  است . همانطور که گفته شده  نوع ماساژ و کیفیت و خدمات پس از فروش در این دستگاه ماساژور برقی شانه و گردن از برند بست رست باعث محبوبت و افزایش ارزش خرید آن گردیده است و خرید آن قطعا به صرفه خواهد بود .

  • استاندارد اروپا
  • گرما درمانی
  • ضدحساسیت
 

 

مشخصات فنی

ماساژور گردن و شانه بست رست مدل MX-N02A

مشخصات کلی

نام برند

بست رست

کاربری

درمانی-ریلکسیشن

گارانتی

دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

مشخصات فنی

ماساژور مالشی ( شیاتسو )

ماساژور ویبره ای

گرما درمانی

شارژ فندکی دارد

تنظیم قدرت ماساژ

تغییر جهت ماساژ

سیستم شارژ باتری

دارای آداپتور

ماساژور ضربه ای

دیگر ویژگی ها

مزیت این محصول نسبت به رقبا

قیمت مناسب و کیفیت بالا

  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    5
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    5

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.