شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
دستگاه ماساژور گردن دنومد مدل DenoMED
دستگاه ماساژور گردن دنومد مدل DenoMED

دستگاه ماساژور گردن دنومد مدل DenoMED

neck-shoulder-massager-Denomed

کد محصول:

Denomed

برند: دنومد

از 4 رای

ماساژور گردن و کتف با گوی های غلطکی

این دستگاه ساخت شرکت دنومد و دارای گارانتی شرکتی برای ماساژ اختصاصی شانه و گردن طراحی شده است از مزیت های مهم این دستگاه :

  • ماساژور گردن ارزان قیمت نسبت به رقبا
  • کیفیت بالای ماساژ
  • طراحی منحصر به فرد

اصالت و سلامت فیزیکی

مشتری گرامی : قبل از ثبت سفارش با شماره 021-66595990 تماس حاصل فرمایید .

قیمت : 1,800,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

3 نکته طلایی برای معرفی بهتر این ماساژور گردن

محصولی کامل برای ماساژ گردن ، شانه و کمر و تمام بدن ، پس میتوانید با این دستگاه به راحتی لذت یک ماساژ خوب را درک کنید .

قیمت مناسب و اقتصادی این محصول آن را به یک ماساژور گردن برقی بی رقیب تبدیل کرده است پس با خرید آن مبلغ زیادی صرفه جویی میکنید .

شارژ فندکی این محصول ، قابلیت استفاده از آن را در داخل خودرو فراهم مینماید ، پس میتوانید پس یک رانندگی طولانی و برای رفع خستگی کنار جاده توقف و با ماساژ حرفه ای که از این دستگاه دریافت میکنید انرژی دوباره بگیرید .

معرفی دستگاه ماساژور گردن دنومد

این دستگاه برای ماساژ اختصاصی شانه و گردن طراحی شده است اما از این دستگاه که از تکنیک غلطکی یا گوی مانند برای فشردن عضلات استفاده میکند . میتوان برای ماساژ دیگر نقاط بدن مانند شانه ، کمر ، کتف و ساق و ران پا استفاده کرد . این دستگاه با توان مصرف 25 وات علاوه بر ماساژ درمانی از خواص گرمادرمانی یا ترموتراپی نیز بهره میبرد تا در کنار ماساژ عضلات با ایجاد گرما در عمق عضلات به گردش بهتر خون ، کاهش فشار بر تارهای عصبی ، رفع اسپاسم و گرفتگی عضلات کمک نماید و باعث کاهش خستگی و افزایش آرامش در کاربر شود .

یکی از نقاطی که به دلیل وزن سر و حرکت مداوم آن و از طرفی عادت بد نشستن ، کار با لب تاب یا سیستم های کامپیوتری ، فعالیت کاری و پشت میز نشینی عضلاتش مستعد گرفتگی و خستگی هستند گردن است ، این دستگاه به صورت تخصصی و با بازسازی روش های ماساژ قدیمی لذت وصف نشدنی را بعد یک روز سخت کاری به شما هدیه میدهد.

مشخصات فنی دستگاه ماساژور گردن دنومد :

  • ماساژور گردن و شانه با تکنیک گوی متحرک غلطکی
  • دارای سیستم گرمایش برای گرم کردن عضلات
  • توان دستگاه 24 وات
  • استفاده راحت بدون کمک شخص دیگری
  • قابلیت تغییر جهت گردش گوی ها
  • دارای خواص درمانی و مناسب برای رفع خستگی و کاهش اسپاسم عضلات

تحلیل کارشناس فروش :

درحال حاضر به دلیل سختی های که در واردات انواع ماساژور ها بخصوص ماساژور گردن وجود دارد ، تنوع برای معرفی به خریداران بسیار کم شده است . از طرفی باقیمانده ماساژور های گردن برند های مطرح که همگی در چین ولی تحت لیسانس تولید میشوند به حدی کم شده است که قیمت های بسیار نامعقولی در بازار برای این دسته از محصولات مطرح میگردد . در چنین شرایطی این دستگاه ماساژور ارزان قیمت با کارایی مناسب میتواند با خواسته های مشتریان پاسخ دهد .

از ماساژور گردن دنومد چگونه استفاده نماییم

استفاده از ماساژور گردن و شانه دنومد بسار راحت است .  کافی است برای دریافت یک ماساژ خوب آن را از جعبه خارج کرده و به برق وصل کنید . در ادامه دستهای خود را داخل دستگیره ماساژور قرار دهید و  ماساژور را روی گردن قرار داده و با استفاده کنترل پنل قرار گرفته روی خود ماساژور  و روشن کردن دستگاه شروع به دریافت ماساژ نماید.

ماساژور گردن دنومد را میتوانید با استفاده از شارژر قرار داده شده در جعبه برای فندک خودرو نیز شارژ نمایید . استفاده از شارژر فندکی به شما کمک مینماید تا بتوانید بعد از رانندگی طولانی ، عضلات گردن شانه و بسیاری از نقاط بدن را ماساژ و خستگی در کنید . 

 همانطور که گفته شد از ماساژور گردن دنومد میتوان برای ماساژ اکثر نقاط بدن استفاده نمود . شما میتوانید با حرکت دستها در دستگیره ها و تنظیم کردن جای قرار گرفتن غلطک ها با بازی دادن به دستگاه تمام کمر  ، پشت و حتی نشیمنگاه خود را ماساژ دهید . از این ماساژور حتی میتوانید برای ماساژ ران پا و شکم هم با قرار دادن گوی ها و کنترل آن با دست خود بهره برداری نمایید .

مشخصات فنی

دستگاه ماساژور گردن دنومد مدل DenoMED

مشخصات کلی

نام برند

دنومد

کاربری

درمانی-ریلکسیشن

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

مشخصات فنی

ماساژور مالشی ( شیاتسو )

ماساژور ویبره ای

گرما درمانی

شارژ فندکی دارد

تنظیم قدرت ماساژ

تغییر جهت ماساژ

سیستم شارژ باتری

دارای آداپتور

ماساژور ضربه ای

دیگر ویژگی ها

مزیت این محصول نسبت به رقبا

قیمت مناسب و کیفیت بالا

دیگر ویژگی ها

ماساژ غلطکی

  • کیفیت ساخت
    4.5
  • کارآیی و عملکرد
    4.2
  • امکانات و قابلیت‌ها
    4.2
  • طراحی و ظاهر
    4
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    4

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.