شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
بالش طبی زیر نشیمنی Ergo foam 1531060
بالش طبی زیر نشیمنی Ergo foam 1531060

بالش طبی زیر نشیمنی Ergo foam 1531060

Ergo foam 1531060 Orthopedic pillows

کد محصول:

Ergo foam 1531060

برند: ارگو فاوم

از 0 رای

بالش طبی

  • سازنده: کشور ترکیه
  • گارانتی: دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

بالش طبی زیر نشیمنی Ergo foam 1531060

- طراحی شده بر اساس آناتومی بدن

- تسکین درد پشت، جلوگیری از بی حس شدن باسن و دیگرمشکلات ناشی از نشستن های طولانی

- قابل استفاده در ماشین، خانه و محل کار

- سایز : 1.3 - 8.5 * 40 * 43

- ساخت کشور ترکیه

- دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

مروری اجمالی بر بالش زیر نشیمنی Ergo foam 1531060

همانطور که میدانیم نشستنهای طولانی مدت اکثر افراد را دچار مشکلات عدیده ا ی میکند. بالش زیر نشیمنی Ergo foam 1531060 وسیله ای مفید و مؤثر در کاهش عوارض ناشی از نشستنهای طولانی میباشد. همچنین این بالش به منظور تسهیل در نشستن و برخاستن افراد از جمله سالمندان ، معلولان و بیماران بکار میرود که با افزایش ارتفاع نشیمنگاه توالت، برخاستن از آن را آسان مینماید. بالش زیر نشیمنی Ergo foam 1531060، از جنس فوم مرغوب ساخته شده و با طراحی زیبا و بینظیر خود برای استفاده در هرمکان مانند ماشین، خانه و محل کار مناسب است.

بالشت زیرنشیمن ارگو فوم قابلیت فرم گیری با بدن برای حداکثر راحتی و ثبات در نشستن رادارد و با تسکین درد پشت، جلوگیری از بی حس شدن باسن و دیگرمشکلات ناشی از نشستن های طولانی، یکی از بهترین توصیه های پزشکان بمنظور پیشگیری و درمان این نوع دردهاست. همچنین سوراخی بر روی این بالش وجود دارد که بمنظور جریان بهتر هوا و جلوگیری از تعریق ایجاد شده است و برای استفاده بصورت عمودی(تکیه گاه) روی صندلی یا روی زمین نیز مناسب است. بالش زیر نشیمنی طبی هوشمند برای استفاده همگان ، جهت نشستن های طولانی در محل کار یا اتومبیل و همچنین افرادی که از ناراحتی های دیسک، هموروئید(بواسیر)، دنبالچه و فیستول رنج میبرند، مناسب میباشد.

فواید بالش زیرنشیمن Ergo foam

اکثر ما در منزل، ماشین، محل کار و... مجبور به نشستنهای طولانی مدّت هستیم که این وضعیت غالبا" فرد را دچار دردهای پشت و نشیمنگاه می کند. همچنین برخی افراد خصوصا" سالمندان در نشستن و برخاستن از توالت فرنگی دچار مشکل هستند. استفاده از بالش زیر نشیمن راهی مؤثر در پیشگیری و درمان این نوع دردها و همچنین تسهیل نشستن و برخاستن برای سالمندان و افراد کم توان میباشد. این نوع بالشها قابلیت فرم گیری با بدن برای حداکثر راحتی و ثبات در نشستن را دارند و با تغییر حالت نشستن بسرعت فرم اولیه خود را باز می یابند. استفاده از این نوع بالش به تمام کسانی که خواهان پیشگیری و درمان عوارض نشستنهای طولانی هستند توصیه میشود. این محصول بدلیل شکل خاص و طراحی مناسب باعث می گردد کمترین فشار به انتهای ستون مهره ها ( دنبالچه ) و ماهیچه های نشیمنگاه وارد شود و از دردهای عضلانی ناشی از گرفتگی ماهیچه ها جلوگیری می نماید. این محصول برای راحتی در هنگام نشستن های طولانی دوران بارداری، پس از عمل های جراحی خاص، برای استفاده در سفر، محیط کار و منزل قابل استفاده بوده و سبب کاهش دردهای استخوانی و هموروئیدی می گردد.

فروشگاه شهر سلامت با عرضه انواع تجهیزات پزشکی و سلامتی خانگی از جمله انواع بالش طبی در برندهای معتبر بازار می باشد و با ارایه لیست قیمت بالش طبی که کاملا به روز شده است و ارایه مشاوره های لازم توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین مارک بالش طبی متناسب با نیاز و بودجه تان راهنمایی می کند.

برای مشاهده انواع بالش طبی از لینک زیر بازدید فرمایید:

بالش طبی

مشخصات فنی

بالش طبی زیر نشیمنی Ergo foam 1531060

مشخصات فنی برای این محصول ثبت نشده

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.